I 5 animali più antichi di u mondu

Autore: Peter Berry
Data Di Creazione: 17 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 1 Lugliu 2024
Anonim
Freelancers ∙ Film Completo in Italiano By TTM
Video: Freelancers ∙ Film Completo in Italiano By TTM

Cuntenutu

Ci sò criaturi guasi vechji cum'è u pianeta Terra stessa. Animali chì anu sopravvissutu à e circustanze più estreme cume e calamità naturali, l'estinzioni, u cambiamentu climaticu è ogni sorta di devastazioni. A so propria evoluzione li hà aiutati à stà fermi nantu à u nostru pianeta.

Cù l'anni è per adattassi à u so circondu, questi animali ancestrali, stavanu sviluppendu abilità stupende è caratteristiche fisiche strane.

In questu articulu di Animal Expert avemu creatu una lista per chì sapete i 5 animali più vechji di u mondu. Specie assai più vechja di e persone cun u Rècord Guinness u più vechju di u mondu è ancu di tutti l'esseri umani chì abitanu u pianeta.


squalu sarpu

Stu stranu mischju di squali è anguille abita a Terra dapoi più di 150 milioni d'anni. Hà una mascella putente cù 300 denti distribuiti in 25 file. Sta spezia di squalu hè a più vechja di u mondu.

Campanu in a prufundità di l'oceanu, ancu s'elli sò stati ritruvati recentemente un coppiu di esemplari longu à e coste d'Australia è di u Giappone. Sò evoluti assai pocu in termini d'attrazione, sò fisicamente temibili. Immaginate cum'è se un squalu assai bruttu s'era assuciatu à un'anguilla ancu più brutta è avessi avutu un criaturu. U squalu serpu (o squale anguilla) hè a criatura tipica di l'incubi di i zitelli, in più d'esse unu di l'animali più antichi di u mondu.

Lampreda

Lampade sò ancu più antichi cà u squalu sarpu. Anu 360 milioni d'anni di esistenza. Sò agnati assai strani (pesci senza mascelle) chì e bocche sò un bucu pienu di decine di denti chì usanu per tene altri pesci è in listessu tempu si suchjanu u sangue. Parenu anguille ma ùn sò micca geneticamente ligate o ligate cun elle.


A differenza di l'altri pesci, ùn anu micca squame è, dunque, più cà i pesci, sò guasgi parassiti. Hà un apparenza magra, gelatinosa è scivolosa. Sò animali assai primitivi è certi scienziati dicenu chì e lamprede datanu praticamente di u periodu Paleozoicu.

Sturione

Sturioni, 250 milioni d'anni, sò e creature più vechje di u mondu. I storioni ùn sò micca un animale particulare ma una famiglia chì conta 20 spezie, tutte più o menu, cù caratteristiche simili. U più pupulare hè u storione atlanticu europeu chì stà in u Mare Neru è Caspiu.

Malgradu esse assai, assai vechji, parechje spezie di storione chì esistenu oghje sò in periculu di estinzione. E so ova sò assai stimate è aduprate in a grande pruduzzione di caviale. Un sturione pò misurà finu à 4 metri di lunghezza è campà per 100 anni.


furmica da Marte

Stu tipu di furmica hè statu scupertu di pocu in i terreni umidi di a giungla amazzonica. Tuttavia, hè dichjaratu chì l'urighjini di e so spezie anu più di 130 milioni d'anni.. In a lista di i più vechji animali di u mondu, a mormica hè u riprisentante di a vita terrestre, chì guasi tutti l'altri sò creature marine.

Sò cunnisciuti cù u termine "marziani" perchè hè una spezia di furmica cù caratteristiche cusì sfarente in a so famiglia chì pare ch'elli sianu venuti da un altru pianeta. Hè cunsiderata a più primitiva di e so "surelle". Sò catalogati scientificamente cum'è "Martiales Heureka" sò chjucchi, predatori è cechi.

grancu di ferraghju

In u 2008, i scientifichi canadesi anu trovu un novu fossile à u ferru ferraghju (ancu cunnisciutu cum'è Ferru Cavallu). Anu dichjaratu chì sta spezia di granchi hà principiatu a so vita nantu à a Terra guasi 500 milioni d'anni fà. Sò soprannominati "fossili viventi" perchè ùn anu mancu cambiatu cù u tempu. Immaginate quantu deve esse difficiule di stà u listessu dopu tante transizioni ambientali. I granchi à ferru si sò guadagnati u so nome perchè sò veri guerrieri.

Un fattu curiosu hè chì st'animale, malgradu passà a maiò parte di a so vita sepolta in a rena, hè una spezia più ligata à l'aracnidi chè à i granchi. Questu animale anticu hè in grave periculu per via di a sfruttamentu di u so sangue (chì hè turchinu), chì hà proprietà curative è hè adupratu à scopi farmaceutichi.