U dragone di Komodo hà velenu?

Autore: Peter Berry
Data Di Creazione: 11 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 16 Nuvembre 2024
Anonim
U dragone di Komodo hà velenu? - Animali
U dragone di Komodo hà velenu? - Animali

Cuntenutu

U Dragone di Komodo (Varanus komodoensis) hà denti taglienti per strappà e so prede è, per cumpletelu, l'ingolle sempre sanu. Ma hè què u drago di komodo hà velenu? È hè vera ch'ellu uccide aduprendu stu velenu? A maiò parte di a ghjente crede chì e putenti batterie tossiche chì anu in bocca sò a ragione per chì e so vittime morenu, tuttavia, sta teoria hè stata cumpletamente screditata.

A cumunità scientifica hà dunque attiratu l'attenzione nantu à sta spezia, chì hè uriginariu di l'Indonésia. Una altra dumanda cumuna nantu à l'animali hè: u dragone di Komodo hè periculosu per l'omu? Chì accade se una persona hè morsa da una di ste lucertole? Pigliemu tutti sti dubbiti in st'articulu PeritoAnimal. Bona lettura!


Curiosità annantu à u dragone di komodo

Prima di parlà di u velenu di u dragone di Komodo, dettineremu e caratteristiche di questu curiosu animale. Hè membru di a famiglia Varangidae è hè cunsideratu a più grande spezia di lucertula di a Terra, arrivendu finu à 3 metri di lunghezza è pesendu finu à 90 chilò. U vostru sensu di l'olfattu hè particularmente appassiunatu, mentre a vostra visione è l'audizione sò un pocu più limitati. Sò in cima di a catena alimentare è sò l'ultimi predatori di u vostru ecosistema.

A Storia di u Dragone di Komodo

Si stima chì a storia evolutiva di u dragone di Komodo principia in Asia, specificamente in un ligame mancante di tarantule giganti chì hà abitatu a terra più di 40 milioni d'anni fà. I più antichi fossili truvati in Australia datanu di 3,8 milioni d'anni è si distinguenu per esse individui di a stessa taglia è specie cum'è quellu attuale.


Induve stà u dragone di Komodo?

U dragone di Komodo si pò truvà in cinque isule vulcaniche in u sud-est di l'indonesia: Flores, Gili Motang, Komodo, Padar è Rinca. Hè perfettamente adattatu à un territoriu inospitale, resistente, pienu di pasculi è di spazii boscosi. Hè più attivu di ghjornu, ancu se prufitta ancu di a notte per caccighjà, pudendu corre finu à 20 km / h o immersione finu à 4,5 metri di prufundità.

Sò animali carnivori è si nutriscenu principalmente di grande prede cum'è cervi, bufali d'acqua o capre. Qualchi anni fà un drago di Komodo hè statu avvistu, manghjendu ancu una scimmia intera in solu sei masticazioni.[1] Si distinguenu per esse cacciadori assai furtivi, chì piglianu e so prede in furia. Una volta triturati (o micca, sicondu a dimensione di l'animali), i manghjanu cumpletamente, ciò chì significa chì ùn anu micca bisognu di manghjà per ghjorni, in realtà, manghjanu solu circa 15 volte à l'annu.


Ripruduzzione di drago di Komodo

L'allevu di sti lucertuli giganti ùn hè mancu simplici. A so fertilità principia tardi, versu l'età di nove o dece anni, chì hè quandu sò pronti à razza. Tù i masci anu assai travagliu per fertilizà e femine, chì sò riluttanti à esse curtificate. Per questa ragione, i masci anu spessu da immobilizà li. U tempu d'incubazione per l'ove varieghja trà 7 è 8 mesi è, una volta schiuse, i pulcini cumincianu à sopravvivere da soli.

Sfurtunatamente, u dragone di Komodo hè inclusu in a Lista Rossa di l'Unione Internaziunale per a Conservazione di a Natura è di e Risorse Naturali (IUCN) è hè classificatu cum'è vulnerabile trà i spezie in periculu in u pianeta.

U dragone di Komodo hà velenu?

Ié, u dragone di komodo hà velenu è hè ancu in a nostra lista di 10 lucertuli velenosi. Per parechji, parechji anni si credia chì ùn era micca velenoso, ma parechji studii recenti realizati dopu à l'anni 2000 anu dimustratu stu fattu.

U velenu di drago di Komodo agisce direttamente, riduce a pressione sanguigna è prumove a perdita di sangue, finu à a vittima hè in shock è ùn pò micca difende si o scappà. Sta tecnica ùn hè micca unica per u dragone di Komodo, altre spezie di lucertole è iguane anu ancu questu metudu di incapacità. Tuttavia, ci sò dubbi chì i draghi Komodo adupranu solu u so velenu per tumbà.

Cum'è l'altri lucertuli, secretenu proteine ​​velenose per a so bocca. Sta funzione face u vostru saliva putenzialmente velenosa, ma hè impurtante nutà chì u so velenu hè diversu da quellu di l'altri animali, cum'è i serpi, chì ponu tumbà in una materia d'ore.

A saliva di sti varanidi hè cumbinata cù batteri, chì sò a causa di u debilitamentu di e so prede, favurendu ancu a perdita di sangue. Un dettagliu sorprendente hè chì i draghi Komodo salvatichi anu finu à 53 diverse ceppi di batteri, assai sottu à quelli chì ponu avè in prigiunera.

In u 2005, circadori di l'Università di Melbourne anu osservatu infiammazione lucale, rossu, contusioni è macchie dopu à un morsu di drago di Komodo, ma dinò bassa pressione sanguigna, paralisi musculare o ipotermia.Ci hè un dubbitu ragiunevule chì sta sustanza abbia altre funzioni biologiche oltre à indebulisce a preda, ma ciò chì sapemu sicuramente hè chì u dragone di Komodo hà velenu è hè megliu esse attenti à questu animale.

U dragone di Komodo attacca l'omu?

Una persona pò esse attaccata da u dragone di Komodo, ancu s'ellu ùn hè micca spessu. O u periculu di questu animale si trova in a so grande dimensione è forza., micca in u so velenu. Sti servitori ponu annusà e so prede finu à 4 chilometri di distanza, avvicinendusi rapidamente per morderli è aspettendu chì u velenu agisca è faciliti u so travagliu, evitendu cusì un pussibule scontru fisicu.

Chì accade se una persona hè morsa da un dragone di Komodo?

U morsu di un dragone di Komodo prigiuneru ùn hè micca particularmente periculosu, ma in ogni casu, se una persona hè morsa da un esemplariu in cattività o salvatica, serà essenziale andà in un centru di salute per trattamentu basatu nantu à l'antibiotici.

Dopu à u morsu di questu animale, un umanu soffreia di perdita di sangue o infezioni, finu à chì era indebulitu è ​​dunque impotente. À quellu mumentu l'attaccu avverrà, quandu u dragone di Komodo aduprà i so denti è artigli per strappà a vittima è alimentà. In a maghjina principale di questu articulu (sopra) avemu una foto di una persona chì hè stata morsa da un dragone di Komodo.

È avà chì sapete chì u dragone di Komodo hà velenu è sapemu megliu e so caratteristiche, forse vi puderete interessà questu altru articulu induve avemu parlatu di animali chì eranu spariti tempi fà: cunnosce i tippi di dinosauri carnivori.

Se vulete leghje più articuli simili à U dragone di Komodo hà velenu?, vi cunsigliemu di entre in a nostra sezione Curiosità di u mondu animale.