Membrana nictitante o terza palpebra in i cani

Autore: John Stephens
Data Di Creazione: 27 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 29 Ghjugnu 2024
Anonim
Il prolasso della ghiandola lacrimale della terza palpebra
Video: Il prolasso della ghiandola lacrimale della terza palpebra

Cuntenutu

U terza palpebra o membrana nictitante prutege l'ochji di i nostri cani, cum'è in i misgi, ma ùn esiste micca in l'ochji umani. A funzione principale hè di prutege l'ochji da l'agressioni esterne o di i corpi stranieri chì provanu à entrà. Noi umani, à u cuntrariu di l'altri animali, avemu un ditu per pulì e particelle chì entranu in i nostri ochji è cusì ùn avemu micca bisognu di sta struttura anatomica.

In PeritoAnimal vi spiegheremu micca solu l'esistenza di sta struttura, ma ancu chì sò e malatie o prublemi più cumuni di membrana nictitante o terza palpebra in i cani. Esamineremu i sintomi è e soluzioni per ogni casu.


Terza palpebra in cane - chì hè?

Cum'è l'accennatu in l'introduzione, truvemu a terza palpebra à l'ochji di i cani è di i misgi. Cum'è cù l'altri palpebre, hà una glàndula lacrima chì l'idrata, cunnisciuta ancu cum'è ghiandola di Harder. Quessa pò soffre di una patulugia assai cumuna in certe razze, cunnisciuta ancu cum'è "ochju di ciliegia". Questa terza palpebra prolassa o ochju di ciliegia hè più frequente in razze cum'è chihuahua, bulldog inglese, pugile, cocker spagnolu. A terza palpebra in shihtzu hè ancu una di e malatie più cumuni in sta razza. Tuttavia, pò accade in ogni razza, essendu cumunu in i cani più ghjovani.

Strutturalmente parlendu, a membrana hè un tissutu connettivu idratatu da a glándula citata. Normalmente ùn si vede micca, ma pò cumparisce quandu l'ochju hè in periculu. Ci sò e razze chì ponu avè una piccula pigmentazione in a terza palpebra, qualcosa chì hè cumplettamente nurmale. Tuttavia, ùn hà nè capelli nè pelle per copreli. Ùn hà micca musculi è si trova à l'angulu mediale (vicinu à u nasu è sottu a palpebra inferiore) è apparisce solu quandu hè strettamente necessariu, cum'è un tergicristallo di vittura. Cum'è tali, a funzione di sta struttura principia quandu l'ochju si sente attaccatu cum'è un attu riflessu è quandu u periculu sparisce, torna à a so pusizione normale, sottu a palpebra inferiore.


I vantaghji di a terza palpebra in i cani

I vantaghji principali di l'esistenza di sta membrana sò a prutezzione, eliminendu i corpi stranieri chì ponu ferisce l'ochju, evitendu cunsequenze cum'è u dolore, ulcere, ferite è altre ferite à u globu oculare. ancu dà idratazione à l'ochju grazie à a so ghiandula chì cuntribuisce circa 30% à a furmazione di lacrime è i folliculi linfatichi aiutanu à luttà contr'à i prucessi infittivi, cumu hè esposta quandu l'ochju hè feritu è ​​finu à ch'ellu sia guaritu cumpletamente.

Dunque, quandu vedemu una pellicula bianca o rosa chì copre unu o i dui ochji di u cane, ùn duvemu micca esse allarmati, pò esse solu a terza palpebra chì prova à eliminà qualchì aggressore oculare. Duvemu sempre tene à mente chì ella torna à u vostru locu in menu di 6 ore, dunque duveremu cunsultà un spezialistu sì questu ùn accade micca.


Terzu prolappu di a palpebra in i cani

Ancu se avemu digià brevemente menzionatu sta patologia in a prima sezione, oltre à e razze più propensi à sviluppalla, hè impurtante di riferisce torna in più prufundità. Hè impurtante nutà chì ancu se ùn hè micca un'emergenza, sta situazione hà bisognu d'attenzione veterinaria.

Cumu l'avemu dighjà menzionatu, u prolapsu hè pruduttu quandu u a membrana hè visibile, senza vultà in u vostru locu d'abitudine. E cause ponu esse genetiche o debolezze di i tessuti di i quali hè cumpostu. Questu hè unu di i prublemi più cumuni in l'oftalmologia veterinaria, chì ùn causa micca dolore in u cane ma pò causà altri prublemi cum'è effetti collaterali cum'è cungiuntivite o occhi secchi.

ùn ci hè nimu trattamentu per a membrana nictitante in i cani basatu in droga. A suluzione hè chirurgica cù una piccula sutura di a glàndula per rinvialla à u so locu. Generalmente, a rimozione di a ghiandola ùn hè micca raccomandata, perchè perderiamu una grande parte di a fonte di idratazione di l'ochju di l'animali.

Questu articulu hè solu per scopi informativi, à PeritoAnimal.com.br ùn simu micca capaci di prescrive trattamenti veterinarii o di fà alcun tippu di diagnosi. Vi suggerimu di portà u vostru animale di casa à u veterinariu in casu chì abbia qualchì tippu di cundizione o di disagiu.