Cuntenutu
- Cat malt: chì ghjè?
- Cat malt: à chì serve?
- Cat malt: cumu aduprà?
- Gattu maltu: quandu devu dà?
- spazzola capelli di ghjattu
- misgi è maltu
I misgi sò sopratuttu animali puliti chì passanu ore sane à pulisce a so pelle. Quandu si leccanu, ingestiscenu assai capelli. Se campate cù un gattu, l'avete sicuramente vistu tossisce è ancu vomità palle di pelliccia. Hè quì chì alcune persone si rivolgenu ghjattu di maltu, un pruduttu assai utile d'urigine naturale, chì migliora a digestione di u nostru ghjattu è u transitu intestinale.
capisce in Espertu Animale tuttu nantu à u ghjattu di maltu, cumprendu e dosi necessarie, à chì età deve esse offerta, informazioni nantu à u vomitu causatu da l'ingerimentu di capelli, è tutti i vantaggi di u pruduttu.
Cat malt: chì ghjè?
U maltu di ghjattu hè una pasta culurita. struttura cum'è meli è più densa. Hè cumpostu principalmente di olii è grassi vegetali, estrattu di maltu, fibre, latticini è levitu. Hè ancu cumunu di cuntene tinte, cunservatori è vitamine.
Ci sò numerose marche nantu à u mercatu cù diversi formati. U più cumunu si trova in a forma di un tubu di pasta di denti. A cumpusizione varieghja leggermente secondu a marca, ma a basa hè strattu di maltu. Certi misgi mostranu una predilezione per una marca particulare è a manghjanu più cun entusiasmu ch'è l'altri.
Cat malt: à chì serve?
I misgi, in a so cura cutidiana, ingestiscenu numerosi peli morti, chì avanzanu attraversu u so sistema digestivu è ponu formà palle più grande o più chjuche. Sò chjamati trichobezei, pupulari cunnisciuti cum'è palle di pelliccia.
A lingua di u ghjattu, cumu si pò vede in a fiura, hà qualchì spina o pruiezioni di cheratina chjamate papille, chì aiutanu à spazzulà i peli è à eliminà a terra, ma cuntribuiscenu ancu à allentà i peli debuli è, dunque, à l'ingestione di sti peli.
E palle di pilu di u gattu si ponu accumulà in l'intestinu, u stomacu o l'esofagu. Se u ghjattu tossisce è espelle facilmente a palla, significa chì ùn hà micca passatu l'esofago. Sì, invece, a tosse hè accumpagnata da nausea, scarsu appetitu è vomitu da manghjà mezu digerita, a sfera di capelli si trova in u stomacu o in l'intestinu tenue. Se u misgiu soffre di stinzia è di mancanza d'appetitu, puderia esse da una palla di pelu alloggiata in l'intestinu grossu.
O u maltu aiuta à eliminà, per mezu di e feces, questu eccessu di capelli ingeriti. Hà un effettu lassativu è aiuta à migliurà u transitu intestinale, ghjè per quessa hè ancu adattatu per prublemi di stinzia mite. In breve, u maltu aiuta i peli ingeriti di u ghjattu à esse espulsi senza intoppi da tuttu u sistema digestivu.
Cat malt: cumu aduprà?
Cum'è sapete bè, ogni ghjattu hà a so propria personalità. Certi amanu u maltu, u manghjanu direttamente da u pacchettu è u leccanu senza un attaccu. Altri, à u so tornu, sò più riluttanti è ùn manghjaranu micca a pasta di maltu di ghjattu.
In questu casu, pudemu mette una piccula quantità di maltu in una zampa o in u cantonu di a bocca di u ghjattu per ellu à liccà, ùn li piacerà micca assai è pruverà à esce lu cù e so liccate. Pudete ancu pruvà à mischjà u maltu cù l'alimentu, tuttavia, per via di a struttura di a pasta, questu ùn pò micca esse a migliore opzione.
Puderete dighjà caccighjà u vostru gattu per a casa ogni volta chì li date u maltu, ma hè qualcosa chì sarà gratu per u tempu è vedrete i risultati subitu. U maltu ùn hà micca un gattivu gustu per i misgi, allora si abituarà à piglià lu cù u tempu. Pudete ancu pruvate diverse marche per truvà quellu ideale per u vostru misgiu.
Sapè ne di più: Cura di i capelli di ghjattu persianu
Gattu maltu: quandu devu dà?
per ogni dosi una palla di a misura di una amandula o a nocciola basta. Se u vostru ghjattu li piace, pudete darà un pocu di più.
Per un ghjattu di capelli corti, duie dosi à settimana basta. Per i misgi cù i capelli lunghi, quattru volte à settimana hè abbastanza. In tempi di cambiamentu di peli o se avemu rimarcatu chì u misgiu tussa assai, pò offre u maltu ogni ghjornu, finu à chì notate a migliurazione.
spazzola capelli di ghjattu
ùn ti ne scurdà una bona spazzolatura hè di primura per a salute di u ghjattu, postu chì elimina i peli i più debuli, a polvera è a terra chì u ghjattu pò inghjuttà quandu si lecca. Duvete sceglie a spazzola per capelli di gattu adatta è spazzolà spessu.
In i misgi à pilu cortu, una o duie spazzole à a settimana hè abbastanza, ma per i misgi à pilu longu, a spazzolatura hè ideale ogni ghjornu. Scuprite e spazzole per i misgi à pilu cortu è ancu e spazzole per i misgi à pilu longu.
Se ùn pudete micca spazzolà ogni ghjornu, assicuratevi di spazzolallu currettamente. almenu una o duie volte à settimana. Oltre à rinfurzà u ligame cù u vostru misgiu, aiuterete à assicurà chì a vostra pelliccia ferma sana è chì a quantità di capelli ingeriti sia assai menu.
Ùn vi scurdate chì in e stagioni di primavera è autunno per cambià di pelliccia, duvete lavà i capelli assai più spessu.
misgi è maltu
Cumu avemu vistu, u u maltu hè un pruduttu assai utile per i misgi. Combinatu cù una bona spazzolatura, aiuterà u vostru misgiu à cunvene assai megliu cù palle di pelliccia.
A volte, l'ostruzzioni causate da e palle di capelli ponu diventà un prublema. Sì e palle vene cù u sangue o u ghjattu soffre di stinzia prolungata, vedi subitu un veterinariu.
Ùn vi scurdate chì i misgi si leccanu assai! Ogni ghjornu investenu tempu in a cura è a cura di u so mantellu. Hè per quessa chì ùn duvemu micca avè paura sì, malgradu dà li maltu è spazzolà, ogni tantu tossenu è caccianu u pelu ingeritu. Hè nurmale, è finchè ùn hè micca sopra, ùn ci hè bisognu di preoccupassi.
Sapete più nantu à: 10 razze di misgi longhi