Lingua di u Cane è Segni Calmi

Autore: Laura McKinney
Data Di Creazione: 4 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 26 Ghjugnu 2024
Anonim
Real Talk feat. Shiva
Video: Real Talk feat. Shiva

Cuntenutu

Amparà à cumunicà cù u nostru cane hè di primura per prumove una relazione equilibrata è pusitiva cun ellu. Inoltre, ci permette di sapè ciò chì u nostru amicu peloso si sente in ogni mumentu è migliora a nostra relazione cun ellu. spessu una gattiva cumunicazione trà u cane è l'essere umanu pò purtà à l'apparizione di cumpurtamenti indesiderati, principalmente per via di l'ignuranza in quantu à a cumunicazione non verbale, vale à dì, a cumunicazione corporea.

In questu articulu di PeritoAnimal, vi aiuteremu à capisce in modu generale ciò chì lingua di i cani è segni di calma ch'ellu ci trasmette. Continuate à leghje per amparà à cumunicà megliu cù u vostru cane è capisce ciò ch'ellu ti dice.


Cume i cani cumunicanu trà di elli?

O principiu di amparera di a cumunicazione di u cane principia da a nascita è dura circa trè mesi di vita. Durante questu periodu, u cane impara una lingua chì l'accumpagnerà per tutta a so vita. Cumencia cù a vostra mamma è i fratelli, chì l'amparanu à orientassi currettamente.

U periodu più impurtante per l'apprendimentu hè a socializazione di u cucciolu, chì di solitu dura trà e prime trè settimane è i trè mesi di vita. U prima separazione di u cane di littera pò avè cunsequenze gravi, cum'è a mancanza di mudelli di cumpurtamentu suciale. Inoltre, ci ponu esse parechje altre cunsequenze, cum'è morsi, paura, stress, frà altri.

Cusì, micca tutti i cani sò capaci di ricunnosce è interpretà i signali chì avemu da mustrà. Casi più specifici, cum'è u casu di cuccioli abbandunati è primi separati da a littera, sò esempi tipichi chì forse ùn capiscenu micca u lingua canina.


Cumu parlà cù u vostru cane?

Prima di cumincià à parlà di u linguaghju di u corpu di i cani, hè di primura sapè cumu deve esse a nostra cumunicazione cun elli:

  • Aduprate sempre a tonu altu è bassu vulume affinchì u ghjacaru ùn cunfonda micca e to parolle cù una punizione. Ùn anu micca bisognu di voi per alzà a voce per sente, chì i cani anu l'arechje assai sensibili.
  • Pruvate sempre à mette in relazione e parolle cun segni fisichi cuncreti. In questu modu, u vostru cane capisce megliu ciò chì vulete è serà più faciule per cumunicà cun ellu in ambienti più rumuri.
  • Aduprate rinfurzamentu pusitivu per cumunicà cù u cane. Ci sò innumerevoli studii chì mostranu chì i cani capiscenu assai megliu quandu evitemu di rimpruveralli.
  • Ogni volta chì cumunicate cù u vostru cane, assicuratevi di mantene un cuntattu visuale chjaru.
  • Rispettate sempre u cane. Sè avete rimarcatu chì hè fastidiatu o scuntentu, cambiate a situazione o aduprate un rinforzu più altu per motivallu.
  • Ùn aduprate micca a punizione per cumunicà cù u vostru cane. Se ùn capisce micca, cambiate a vostra pusizione è ripetite. In questu modu, serà più faciule per interagisce cù a lingua di i cani.

segni di calma in i cani

1. Sbadigli

Sbadiglia, cum'è segnu di calma, hè di solitu accumpagnatu da altri segni, cum'è arechje di daretu, girendu u capu o guardendu di latu. Stu segnu di solitu indica chì u cane hè fastidiatu o chì ùn capisce micca ciò chì dumandate. Hè una lingua di cani assai cumuna.


Attenti: Ùn duvemu micca cunfondà questu segnu cun un sbadigli di sveglia, per esempiu.

2. lecca ti

Fora di quandu finiscenu di beie l'acqua, liccà si u musu hè un altru di i segni più abituali di calma. Di solitu indica chì u cane "ùn circà micca i prublemi" è pò esse accumpagnatu da un capu inclinatu o da una inclinazione di a testa à u latu. U cane dumanda spaziu o una pausa da a furmazione.

3. Leccà una persona

Di solitu assuciamu a liccatura cù l'affettu è l'affettu di u cane per noi umani è, in certe occasioni, pò significà solu quessa, soprattuttu se rinfurzemu stu cumpurtamentu in modu pusitivu. Malgradu questu, un leccate eccitatu pò indicà chì u cane hè stressatu è prova à alleviare a tensione lecchendu u tutore, qualcosa ch'ellu sà chì ci piace.

Dunque hè una lingua di cani duvete fà casu. Quandu si licca à qualcunu per nervosità, micca affettu, di solitu l'accumpagna cù altri segni di calma, cum'è l'arechje di daretu, gira a testa è esegue movimenti nervosi.

4. Gira cù a testa

Hè cumunu chì quandu si avvicina à u vostru cane per dalli un basgiu o per mette qualcosa accantu, u cane gira u capu. Questa attitudine significa chì hè fastidiatu è ci dice di rispettà u so spaziu persunale. In questu casu, pò aduprà altri tippi di linguaghju di u corpu caninu, cume suspirendu, ripiglià l'arechje, o leccà si. U cucciolu pò ancu aduprà stu segnu cù altri cuccioli per implicà quellu hè calmu è ùn cerca micca prublemi.

5. Spinghje cù u musu

Questu hè un segnu assai pusitivu chì u nostru cane hè circà a nostra attenzione o affettu. Sta lingua di i cani hè nata in u palcuscenicu quandu era sempre un cucciolu è circava i seni di a so mamma, spinghjendu cù u musu.

6. ochji chjosi

Stu segnu di calma di solitu indica benessere è sicurezza di i cani. A so urigine vene ancu da u palcuscenicu quandu era un cucciolu, quandu era cù a so mamma è si sentia assai cunfortu. Hè un gran segnu è unu di i tippi di lingua canina chì ci piace u più perchè mostra chì hè felice!

7. Odore a terra

si u vostru cane annusà a terra prima di presentassi à un altru cane, Deve esse assai felice, chì questu hè un segnu di calma è un cane educatu. Prova à cumunicà ch'ellu ùn cerca micca prublemi o invade u spaziu persunale di l'altru cane.

8. Andate in circuli

Quandu i cani camminanu è dopu si sniffanu mentre camminanu in circuli, hè un segnu di calma assai pusitiva trà di elli. Sta lingua di i cani significa chì sò salutu in modu amichevule è pusitivu.

9. Stretch

Cunniscite u significatu di e pusizione di i cani? Quandu hè cusì, cum'è s'allunga, pudemu interpretà stu linguaghju di u cane in dui modi:

  1. Hè abituale d'observà un cane in questa pusizione quandu dumanda à un altru cane di ghjucà. In questu casu, agirà in un modu felice è pusitivu, facendu movimenti lisci cù a coda. In altre parolle, hè un cane assai amichevule.
  2. D'altra parte, se guardemu u nostru cane in sta pusizione mentre aduprate altri signali di calma, cume leccà u nasu, muvendu energicamente a coda è girà a testa, simu di fronte à un cane chì ci dumanda cun educazione di dalli spaziu è di lasciallu solu.

10. stà zittu

Di solitu accade quandu pigliemu u nostru cane in un novu parcu è ùn cunnosce micca i cani chì u frequentanu. adopra una postura immobile è permette à l'altri di sente l'odore senza prublema. Hè un segnu è calma chì indica chì u novu hè educatu è lascia ti cunnosce altri.

Arricurdatevi chì quandu un cane hè tutalmente tranquillu perchè urlemu o punimu, ùn hè micca sottumessu. Hè una lingua di cani assai chjara chì indica chì hè impotente, postu chì ùn sà chì fà o induve piattassi per chì a punizione finisca. Ùn vi scurdate chì sta attitudine hè assai negativa è chì ùn ci vole micca à rimpruverà i nostri cani, assai menu in modu viulente o aggressivu.

11. scuzzulate vi

U linguaghju di u corpu di stu cane indica chì hè assai stressatu è chì cerca liberà a tensione scuzzulendu si cumpletamente. Di solitu, dopu à sta azzione, u cane parte.

12. Panza

In questu casu, u cane chì ghjaci mustrà sottumissione in relazione à l'altru cane, sia per paura o per qualsiasi altra ragione. Hè postura cordiale, u cane ùn cerca micca prublemi.

D’altronde, quandu u cane hè nantu à u so spinu, ùn hè micca un segnu di sottumissione, ma un segnu di calma è rilassamentu. In questu casu, u cane cerca di trasmette ci chì sente pienu fiducia in noi è ci dumanda di pichjà u ventre. Hè una lingua di cani chì amemu, nò?

13. Urinate

Un'altra lingua canina chì sapemu tutti bè hè l'attu di urinà. Questu hè, naturalmente, un segnu di marcatura di u territoriu, ma i cuccioli ponu ancu aduprà questu attu cù altri cuccioli per cunnisciti megliu. Quandu un cane urina, vulete chì altri cani cunnoscenu a vostra identità è urinanu per pudè sente l'odore dopu.

Altri segni di calma

Hè impurtante di enfatizà quellu ci sò parechji segni di calma in a lingua di i cani chì certe volte passanu cumpletamente inosservati. Alcune di elle sò:

  • alza a zampa anteriore
  • alzà a zampa posteriore
  • guardà da cantu
  • Pone
  • Ghjulia
  • "Per surrisu"
  • fighjulà u tarrenu
  • alluntanassi
  • Gira u spinu
  • bocca rilassata
  • bocca pocu aperta
  • coda rilassata
  • coda trà ghjambe
  • movimenti lisci di coda

Pudete esse interessatu à questu altru articulu induve parlemu ancu di u linguaghju di u corpu di i cani è i significati di e pusizioni di i cani:

  • Posizioni chì indicanu chì u cane hè felice
  • Posizioni di Cane Dormendu - Chì significanu?

Posizione di paura è aggressività per paura

Avà parleremu in più dettu è cù esempi nantu à i significati di e pusizioni di cane. Hè assai impurtante di sapè identificà un cumpurtamentu spaventosu nantu à u nostru cane. Questu ci aiuterà à interpretà e so emozioni per pudè agisce currettamente. Eccu alcune di e pusizioni chì mostranu chì u cane hà paura:

  1. In a prima stampa (sottu) pudemu vede un cane assai paura. Si piatta a coda trà e so zampe, si lecca u musu, ripiglia l'arechje è mantene una postura inclinata.
  2. In a seconda figura pudemu vede un cane, ancu spaventatu, ma cù un attitudine difensiva: Mostra i denti, i bordi rigidi è u pelu arruffatu. Duvemu esse assai attenti perchè un cane cù aggressività difensiva pò reagisce sproporziunamente, causendu assai danni. Questa pò accade in situazioni induve u cane si sente intrappulatu. Pò fà parechji abbaghji in fila è senza pause cum'è alerta. Pò dinò ringulà, mughjà è pienghje.

Posizioni di sicurezza è aggressività offensiva

Parlendu sempre di i significati di e pusizioni di cane, avà mostremu a pusizione di u corpu di u cane fiducia in sè stessu, assai sfarenti di quelli chì avemu citatu prima:

  1. In a prima figura, pudemu vede un cane fiducia è stabile. A so coda hè rilassata, e so orecchie sò in una pusizione normale, è a so postura di u corpu ùn hà paura.
  2. In a seconda figura, vedemu un cane cù aggressività offensiva. Attraversu questi segni d'avvertimentu, pruvà à alluntanassi u cane, a persona o l'ughjettu chì face sta reazione. Pudemu vede a pelliccia erosa, u musu arrugatu, i denti è l'estremità assai rigide è tense. A coda hè nurmale alzata. Di solitu lascianu lampà una corta cortezza in un tonu forte chì palesa ch'elli sò scuntenti di a situazione.

Stereotipi o cumpurtamentu compulsivu

Stu linguaghju di u corpu di i cani pò esse definitu cum'è a muvimentu ripetitivu senza ragione apparente chì u cane faci senza un stimulu cuncretu, di solitu per alleviare u stress. Hè cum'è un rituale, ripetitivu è cù u tempu.

S'ellu ùn hè micca correttu, stu tipu di cumpurtamentu tende à diventà cronicu è hè assai difficiule da trattà. Puderia esse per una malatia, un prublema di cumpurtamentu, o per i dui. Di solitu osservemu cani chì caccianu compulsivamente e so code, ma ci sò assai altri stereotipi in i cani.

Se vulete leghje più articuli simili à Lingua di u Cane è Segni Calmi, vi ricumandemu di entre in a nostra sezione di Educazione Basica.

Cunsiglii
  • In casu di cumpurtamentu anormale, duvete cunsultà un etologu (veterinariu specializatu in cumpurtamentu animale), educatore di cani o addestratore. Ùn pruvate mai a terapia senza l'aiutu di un prufessiunale.