Insufficiency Pancreatic Exocrine in Cani - Sintomi è Trattamentu

Autore: John Stephens
Data Di Creazione: 26 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 23 Nuvembre 2024
Anonim
Insufficiency Pancreatic Exocrine in Cani - Sintomi è Trattamentu - Animali
Insufficiency Pancreatic Exocrine in Cani - Sintomi è Trattamentu - Animali

Cuntenutu

I disordini di u pancreas esocrinu sò principalmente perdita di massa funzionale di u pancreas in insufficiency pancreatic exocrine, o da inflammazione o pancreatitis. I segni clinichi in casi di insufficienza pancreatica si presentanu quandu ci hè una perdita di almenu 90% di a massa exocrina di pancreas. Stu dannu pò esse dovutu à atrofia o infiammazione cronica è risultati in una diminuzione di l'enzimi pancreatici in l'intestinu, chì causa malabsorzione è cattiva digestione nutrienti, in particulare grassi, proteine ​​è carboidrati.

U trattamentu cunsiste in l'amministrazione di enzimi pancreatici chì facenu u travagliu di ciò chì un pancreas sanu pruduce nurmalmente. Cuntinuà à leghje st'articulu PeritoAnimal per sapè tuttu Insufficiency pancreatic exocrine in cani - sintomi è trattamentu.


Chì hè l'insufficiency pancreatic exocrine

Hè chjamata insufficienza pancreatica esocrina a pruduzzione inadegwate è secrezione di enzimi digestivi in ​​u pancreas esocrinu, vale à dì, u pancreas ùn hà micca a capacità di separà l'enzimi in a so quantità adatta per a digestione per esse effettuata currettamente.

Questu porta à a malabsorption è scarsa assimilazione di nutrienti di l'intestinu, pruvucendu una accumulazione di carboidrati è di grassi in questu. Da quellu puntu in avanti, a fermentazione batterica, l'idrossilazione di l'acidi grassi è a precipitazione di l'acidi biliari ponu accade, ciò chì rende u mezu più acide è provoca un crescita di batteri.

Sintomi di insufficiency pancreatic exocrine

I segni clinichi si presentanu quandu ci hè un danni superiore à 90% di u tissutu pancreaticu exocrinu. Cusì, i sintomi più frequenti in i casi di insufficiency pancreatic exocrine in cani sò:


  • Sgabelli maiò è frequenti.
  • Diarrea.
  • Flatulenza.
  • Steatorrhea (grassu in u banchittu).
  • Più appetitu (polifagia), ma perdita di pesu.
  • Vumitu.
  • Cattiva apparizione di u pelu.
  • Coprofagia (assunzione di feci).

Durante a palpazione, si pò nutà chì u i cicli intestinali sò dilatati, cù borborygmos.

Cause di insufficienza pancreatica esocrina in cani

A causa più cumuna di insufficienza pancreatica esocrina in i cani hè atrofia acinar crònica è in seconda piazza seria pancreatite cronica. In u casu di i misgi, l'ultimu hè più cumunu. Altre cause di insufficienza pancreatica esocrina in i cani sò tumuri pancreatichi o fora di questu chì causanu una ostruzione in u canna pancreatica.


predisposizione genetica à a malatia

Sta malatia hè ereditaria in e razze di cani seguenti:

  • Pastore Tedescu.
  • Border Collie à capelli lunghi.

da l'altra banda, hè u più spessu in e corse:

  • Chow chow.
  • Setter inglese.

L'età à u più grande risicu di soffre di questu hè trà 1 è 3 anni, mentre chì in i Setters Inglese, in particulare, hè à 5 mesi.

In a foto sottu pudemu vede un Pastore Tedescu cun atrofia acinar pancreatica, in cui hè pussibile rimarcà cachexia è atrofia musculare:

Diagnostu di insufficienza pancreatica esocrina

In u diagnosticu, in più di piglià in contu i sintomi di u cane, devenu esse realizati test inespecifici o generali è testi più specifici.

Analisi generale

Dentru l'analisi generale, seranu fatti i seguenti:

  • Analisi di sangue è biochimica: di solitu ùn cumpariscenu micca cambiamenti significativi, è s'elli si presentanu sò anemia lieve, bassu colesterolu è proteine.
  • esame di feci: deve esse effettuatu in serie è cù sgabelli freschi per rilevà a presenza di grassi, granuli di amido non digeriti è fibre musculari.

Prove specifiche

Prove specifiche includenu:

  • Misurazione di tripsina immunoreattiva in siero (TLI): chì misura u tripsinogenu è a tripsina entrendu in circulazione direttamente da u pancreas. In questu modu, u tessutu pancreaticu esocrinu chì hè funzionale hè valutatu indirettamente. Prove specifiche sò aduprate per e spezie canine. Valori sottu 2,5 mg / mL sò diagnostichi di insufficienza pancreatica esocrina in cani.
  • assorbimentu di grassu: si farà misurendu a lipemia (grassu sanguinu) prima è per trè ore dopu l'amministrazione di l'oliu vegetale. Se lipemia ùn pare micca, u test hè ripetutu, ma incubendu l'oliu cù l'enzima pancreatica finu à un'ora. Se a lipemia apparisce, indica una cattiva digestione è, in caso contrario, una malabsorzione.
  • Assorbimentu di vitamina A: serà realizatu amministrendu 200.000 IU di sta vitamina è hè misuratu in u sangue trà 6 è 8 ore dopu. S'ellu ci hè un assorbimentu menu di trè volte u valore nurmale di sta vitamina, indica malabsorzione o cattiva digestione.

Ogni volta chì ci hè suspettu di sta malattia, A vitamina B12 è u folatu devenu esse misurati. Alti livelli di folatu è bassi livelli di vitamina B12 confermanu una crescita eccessiva di batteri in l'intestinu tenue possibbilmente in relazione cù sta malattia.

Trattamentu di insufficiency pancreatic exocrine

U trattamentu di l'insufficiency pancreatic exocrine consiste in amministrazione di l'enzimi digestivu per tutta a vita di u cane. Pò vene in polvere, capsule o pillole. Tuttavia, una volta ch'elli si migliuranu, a dosa pò esse ridutta.

In certe occasioni, malgradu l'amministrazione di sti enzimi, l'assorbimentu di i grassi ùn hè micca effettuatu currettamente per via di u pH di u stomacu chì li distrugge prima di agisce. S'ellu accade, a prutettore di u stomacu, cum'è omeprazole, deve esse datu una volta à ghjornu.

Se a vitamina B12 hè carente, deve esse cumpletata adeguatamente secondu u pesu di u cane. Mentre un cane chì pesa menu di 10 kg averia bisognu finu à 400 mcg. Se pesate trà 40 è 50 kg, a dose aumenterà à 1200 mcg di vitamina B12.

Nanzu, era cunsigliata una dieta bassa in grassu, altamente digeribile, bassa in fibre, ma oghje, basta à esse una dieta digeribile. U bassu grassu hè cunsigliatu solu sì l'enzimi ùn sò micca abbastanza. U risu, cum'è una fonte di amidu facilmente digeribile, hè u cereale di scelta per i cani cù insufficiency pancreatic exocrine.

Avà chì sapete ciò chì hè l'insufficiency pancreatic exocrine è cumu trattà i cani, pudete esse interessatu à stu video chì vi mostra cumu piglià cura di un cane per ch'ellu campi più:

Questu articulu hè solu per scopi informativi, à PeritoAnimal.com.br ùn simu micca capaci di prescrive trattamenti veterinarii o di fà alcun tippu di diagnosi. Vi suggerimu di portà u vostru animale di casa à u veterinariu in casu chì abbia qualchì tippu di cundizione o di disagiu.

Se vulete leghje più articuli simili à Insufficiency Pancreatic Exocrine in Cani - Sintomi è Trattamentu, vi cunsigliemu di entre in a nostra sezione Altri prublemi di salute.