Cucciolu di culombu novu: cumu curà è nutrisce

Autore: Laura McKinney
Data Di Creazione: 8 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 1 Lugliu 2024
Anonim
Cucciolu di culombu novu: cumu curà è nutrisce - Animali
Cucciolu di culombu novu: cumu curà è nutrisce - Animali

Cuntenutu

culombi sò animali chì campanu cun noi in e zone urbane è rurali. In guasi ogni parte di u mondu, pudete truvà issi acelli intelligenti, spessu puniti da a nostra sucietà.

Sì truvate un culombu o un culombu novu, duvete pruvà à entrà in cuntattu cù un centru di salvezza. Generalmente, se u culombu hè un culombu di legnu, i centri ne prenderanu cura, ma s'ella hè una spezia cumuna, hè più probabile chì ùn a faranu micca, chì ghjè a responsabilità di a municipalità.

In ogni casu, sè decide di piglià cura di l'animali, duvete sapè quale cura è alimentazione di un culombu neonatu hà bisognu. In questu articulu PeritoAnimal, spieguemu tuttu ciò chì avete bisognu di sapè cucciolo di culombu novu, cume si cura è si nutrisce.


Cumu cura di un cucciolu di culombu novu

Cum'è qualsiasi altru animale chì in natura hà bisognu di i so genitori per sopravvivere, u piccione piccione richiede una cura guasi cuntinua. Per questa ragione, hè di primura di furnisce un locu sicuru, tranquillu è caldu per ellu di ripusassi è di cresce, dalli un alimentu specificu per a so spezia è, s'ellu si ne cura in i primi stadii, cuntattà un centru di recuperu chì ammette i culombi à quellu dopu sta tappa pò unisce à altri culombi è amparà da elli.

Induve allughjà u culombu zitellu

In i primi ghjorni di a vita di un culombu novu, quandu hè cù i so genitori, li daranu calore è un ambiente piacevule. Quandu simu quelli chì agiscenu cum'è i so caregivers, hè necessariu mette u culombu in una grande scatula di cartone cù u ghjurnale in fondu, chì facilita a pulizia, mette una spezia di maglia in quale u culombu pò tene e so zampe mantenenduli inseme, senza deformalli, è ancu una piccula manta in forma di ciotola per ch'ellu si senti comodu.


Sia a maglia sia a manta sò essenziali perchè aiutanu e gambe à cresce in a pusizione curretta senza deformassi. In nisuna circustanza ùn duvete micca aduprà sustrati di roditori o letti di gatti cum'è letti per un piccione.

A scatula per u cucciolu di culombu appena natu deve esse posta in a locu tranquillu da a casa, evitendu u sole direttu, i currenti è e forti fonti di calore cume un radiatore. Duvete offre un calore dolce, cume una piccula buttiglia d'acqua calda avvolta in una calzetta.

Ulteriori letture: Acellu feritu, chì fà?

Alimentazione di pulcini culombi

I Culombi sò acelli chì si nutriscenu di sementi è di frutti. Culombi è culombi novi nati di trè ghjorni o menu sò nutriti da i genitori cù una sustanza chjamata "chjachjarà latte". Stu" latte "ùn hè affattu simile à u latte chì producenu i mammiferi. Hè una secrezione epiteliale cù enzimi chì hè prodotta in a cultura di i culombi adulti. In nessuna circustanza duvemu dà u latte di mammiferi à un acellu, cum'è ùn si pò micca digerì, chì pò causà prublemi intestinali è probabilmente a morte.


Cumu ùn pudemu micca pruduce stu "chat milk", in u mercatu hè pussibule truvà alcune marche di pastu alimentariu per i pappagalli, chì cuntene quelli enzimi necessarii per i primi trè ghjorni di a vita di un culombu.

In principiu, questu alimentu deve esse più diluitu. Duvemu ingrossallu da u decimu ghjornu di vita. Prima di dà da manghjà à u nostru culombu, deve esse in un temperatura calda (micca caldu!), È ùn duveriamu mai dà l'alimentu fretu, chì cusì u culombu ùn serà micca in gradu di digerì lu è finirà per more. In situ d'emergenza, pudete alimentà un purcinu purcinu di cereali umani mischjendu cù acqua calda (micca u latte), è assicurendu chì ùn cuntene micca solidi lattichi.

Inspiratevi: nomi per l'acelli

Cumu alimentà un cucciolu di culombu novu

In natura, i picculi culombi presentanu u so beccu à i so parenti, chì rigurgitanu l'alimentu da a so cultura. Pudemu aduprà altri metudi:

  1. Siringa è sonda: Intruduce l'alimentu caldu in a siringa, evitendu chì l'aria resti dentru. Poi mette a sonda in a siringa è introdutela attraversu u beccu in a cultura, chì si trova leggermente à u latu drittu di l'animali. Stu metudu ùn hè micca per i principianti perchè pò ferisce seriamente u piccione piccione.
  2. Biberonu: mette u manghjà per criaturu in un biberone, tagliate a punta di u biberone. Dopu, inserite u beccu di u culombu neonatu in u beccu tagliatu è manghjerà cusì. Dopu avè manghjatu, hè necessariu pulisce u beccu è i fori nasali di u culombu.

Per sapè quantu ci vole à nutrì lu, duvete sente cù e dite quantu u vostru chjachjarà hè pienu. Attenti à ùn riempie micca eccessivamente chì questu pò causà danni. Se riempiamu eccessivamente a cultura, e bolle appareranu nantu à u spinu di u culombu. Ogni 24 ore duvemu lascià chì a cultura sia viota cumpletamente.

Sè avete rimarcatu chì l'ore passanu è a cunversazione ùn viotu, pudete esse di fronte à un chat stasi, vale à dì, l'alimentu hà stagnatu è ùn cuntinueghja micca a so strada per u sistema digestivu. Questa pò accade se alimentate u culombu alimentu assai fretu o sì l'animale soffre di un tumore in u proventriculus (parte di u stomacu) o di una infezione fungosa. In questu casu, duvete andate ind'è un veterinariu.

Infine, spartemu cun voi una video (in spagnolu) induve pudete vede cumu nutrisce un culombu, da Refúgio Permanente La Paloma: