Ci hè un cane razzistu?

Autore: Laura McKinney
Data Di Creazione: 9 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 17 Nuvembre 2024
Anonim
I bambini rispondono ai commenti razzisti contro lo ius soli
Video: I bambini rispondono ai commenti razzisti contro lo ius soli

Cuntenutu

Tutti noi chì amemu i cani tendenu à pensà è difende cun cunvinzione chì i cani ùn nutriscenu micca o propaganu i pregiudizii, à u cuntrariu di l'omu. Tuttavia, ci sò veri rapporti annantu à certi cani chì sò aggressivi o estremamente suspetti in presenza di persone di altre etnie chè u so pruprietariu, pò purtà à riflessione se un cane pò esse razzistu.

Cum'è a sapete digià, u razzismu hè un sughjettu delicatu è cumplessu è, ancu di più, hè una realtà triste è viulente chì hè marcata in a storia di u Brasile è di parechji altri paesi, purtroppu hè sempre fermamente prisente in a basa strutturale di sucietà. Hè per quessa chì in questu articulu di PeritoAnimal spiegheremu a pussibilità di i cani chì esercitanu razzisimu in modu cusciente o inconsciente. L'ubbiettivu di stu testu hè di riflette se u pregiudiziu è a discriminazione facenu parte di l'interazzione suciale chì i cani stabiliscenu trà d'elli è cù l'omi umani. Capite avà: ci hè un cane razzistu? Hè mitu o veru?


Esistenu cani razzisti?

Se mi dumandessinu di sprime u mo parè, a diceraghju ùn ci sò cani razzisti, ma cani chì assimilanu u cumpurtamentu razzistu chì 'assorbenu' principalmente da i so tutori, ma ancu da a sucietà o a cumunità induve campanu è sò educati. Ma u scopu di st'articulu ùn hè micca solu di sprime a mo opinione nantu à ciò ch'elli chjamanu un "cane razzistu", allora prupongu di pensà inseme se un cane pò esse razzistu da un'analisi di basa di a lingua è di l'interazzione suciale trà i cani.

Cusì, puderemu cunsiderà se l'etnicità o u culore di a pelle influenza veramente u cumpurtamentu di un cane versu ellu è a so predisposizione à l'agressione. Videmu:

Cane razzistu: pò influenzà l'etnia?

Se osservemu u cumpurtamentu suciale di i cani, pudete nutà chì a visione ùn hè micca a priorità quandu si tratta di cunnosce un altru individuu è identificà e so caratteristiche, u so statu mentale è e so "intenzioni". I cani cumunicanu principalmente per mezu di u lingua di u corpu è, durante un'interazione suciale, sò sempre attenti à e posture, gesti è espressioni facciali di u so "interlocutore", aduprendu principalmente u so sensu di l'olfattu per cunnosce l'identità di l'altru cane.


Dunque, quandu un cane scontra un altru in carrughju, prima di annusallu o avvicinassi troppu, ci vularanu pochi minuti per osservà a postura di l'altru cane, a pusizione di a coda è di l'arechje, l'aspettu è l'attitudine quandu si prova à avvicinassi. Se l'altru cane mostra segni di calma, indicendu ch'ellu hè calmu è ùn hà micca intenzione di participà à un cunflittu, si passerà à u prossimu passu, chì hè di sbuffà si.

Parechje persone si dumandanu perchè un cane sbuffa l'anu di l'altru o offre a so coda per esse sbuffata. Ebbè, questa hè una rutina cumpletamente nurmale in l'interazzione suciale trà i cani è significa chì sti dui individui scambianu informazioni per cunnosce megliu. Hè perchè e ghiandole anali di i cani producenu alcune sostanze cù un odore assai caratteristicu chì trasmettenu u 'Identità chimica' di ogni individuu. Quandu un cane puzza l'anu di l'altru, sente questu odore unicu è singulare attraversu u quale pò raccoglie informazioni cum'è sessu, età, periodu fertile, statu mentale è salute, frà altri dati chì informanu di quale hè questu individuale cun quale interagisce .


In questu sensu, pudemu dì chì u culore di u mantellu o l'origine di l'altru cane ùn anu micca molta (o alcuna) rilevanza in l'interazioni sociali trà cani, vale à dì, l'idea di un preghjudiziu animale ùn esiste micca. Ciò chì conta veramente hè ciò chì l'individuu sprime per mezu di u so corpu, sia per mezu di sostanze chimiche sia per e so attitudini è gesti.

Perchè i cani ùn li piaciunu à certe persone?

Se l'etnicità o u culore di a pelle ùn importa micca per i cani, allora, perchè à i cani ùn li piacenu micca alcune persone, riagisce aggressivamente o suspettu in a vostra presenza? Ebbè, ùn ci hè micca solu una ragione chì pò spiegà stu cumpurtamentu, a lingua è u cumpurtamentu di i cani sò cumplessi è varii, è a stessa attitudine pò avè parechje cause possibili.

Quandu dicemu chì un cane sembra razzistu, ci riferemu à u cumpurtamentu in una manera diversa è negativa in relazione à certe etnie. Cumu l'avemu vistu, questu ùn hè micca perchè u cane face un ghjudiziu di valore nantu à i tratti etnici di una persona o u culore di a pelle, chì stu tipu d'analisi ùn face micca parte di a lingua è di l'interazzione suciale trà i cani. Ma dopu, Perchè accade?

Per capisce perchè un cane pò sembra razzistu quandu si riunisce una persona di un'etnia diversa da u so tutore, hè necessariu analizzà u cuntestu di quella riunione è u educazione chì era offerta à ogni cane, oltre à osservà u linguaghju di u corpu di u tutore è di a persona chì u cane "ùn piace". Eccu i motivi principali:

perchè u vostru tutore hè razzistu

Se, quandu incontra una persona di un'altra etnia, u cane nota qualsiasi cambiamentu di cumpurtamentu, di postura o di statu mentale di u so tutore, pò reagisce in modu stranu o negativu. Questu ùn hè micca perchè u tutore 'hà insegnatu' à u cane à esse razzistu, ma perchè u cane si rende contu chì a presenza di quella persona provoca un fastidiu o sfiducia in u vostru tutore, osservendu u vostru linguaghju di u corpu. Dunque, u cane pò interpretà a presenza o a vicinanza di quella persona cum'è una minaccia pussibile per u benessere di u so pruprietariu, è pò aduttà una postura difensiva-aggressiva.

Ciò pò accadere ancu quandu u tutore mostra chì sente una paura in un certu cuntestu chì coinvolge un altru individuale. In questu casu, u cane noterà ancu i cambiamenti in u metabolismu di u so tutore, chì u corpu rilascia alcuni ormoni per preparassi à un cunfrontu pussibule o a necessità di fughje. Dunque, a vostra reazione pò esse più aggressiva, chì u cane si rende contu chì u so tutore si sente in periculu.

In i dui casi, ciò chì motiva a reazione aggressiva di u cane ùn hè micca l'etnicità o qualsiasi traccia di una persona particulare, ma piuttostu u cumpurtamentu è u pensamentu di u so propiu tutore. Dunque, hè pussibule dì chì ùn ci hè micca un cane razzistu, ma piuttostu cani chì assimilanu u razzisimu di i so patroni.

Perchè l'altra persona agisce stranamente

U cucciolu interpreterà ancu facilmente e posture, gesti è espressioni facciali di e persone chì si avvicinanu à u so tutore. Se percepenu emozioni negative, cume paura, stress, ansietà o attitudini difensive-aggressive, ponu ancu reagisce negativamente à prutege u vostru umanu preferitu.

Per esempiu, parechji cani sò suspetti o reagiscenu negativamente à l'incuntrà cù i briachi, postu chì tendenu à fà movimenti bruschi, à piglià passi irregulari, è parlanu forte, ciò chì pò spaventà o alertà u cane. Ùn si tratta micca di pregiudiziu, o di un cane razzistu, ma di l'eserciziu naturale di u vostru stintu di sopravivenza.

Perchè u cane ùn era micca socializatu currettamente

U prucessu di socializazione insegna à u cane à relassi in un modu pusitivu cù l'altri individui è stimuli intornu à ellu, essendu essenziale per rinfurzà a fiducia in sè. Se un cane ùn hè micca statu socializatu currettamente, pò agisce negativamente versu persone è animali scunnisciuti, una socializazione povera pò favurisce u sviluppu di parechji prublemi di cumpurtamentu in i cani, cum'è l'agressione, in più di impedisce li di gode di a vita. Ambiente suciale è pusitivu .

In casi più gravi, u cane pò mustrà un cumpurtamentu pusessivu versu u so tutore, impedendu à qualcunu di avvicinassi. Questu accade quandu u cane vede in u so pruprietariu una risorsa cusì impurtante per u so benessere chì teme di perde è ricorre à l'agressività per impedisce à qualsiasi individuu di privallu di questu valore preziosu. Si chjama prutezzione di e risorse è hè un prublema di cumportamentu relativamente cumunu trà i cani chì hà bisognu di trattamentu currettu. Dunque, se u vostru cane pare pussessivu di voi, ghjoculi o cibu, vi cunsigliemu di cunsultà un veterinariu specializatu in etologia canina.

per paura di u scunnisciutu

Immaginate chì un cane ùn abbia mai avutu cuntattu cù una persona di una certa etnia è questu scontru accada di colpu, cum'è da a notte à a notte. Ancu s'ellu ùn hè micca assai cumunu, u cane pò agisce stranamente in questa prima interazione semplicemente paura di u scunnisciutu. Se aghjustemu à questu u fattu chì u cane ùn hè micca statu socializatu currettamente, hè assai probabile chì a so reazione sia negativa.

U megliu modu per prevene questu avvenimentu hè dunque di socializza u vostru cane da cucciolo è intruducelu cù diversi animali è persone, per incuragisce a sucietà. Tuttavia, se avete decisu di aduttà un cane adultu, sarete felici di sapè chì hè ancu pussibule di socializà un cane adultu cù l'aiutu di rinfurzamentu pusitivu, cun pazienza è assai affettu.