Hè periculosu d'avè i misgi durante a gravidanza?

Autore: Laura McKinney
Data Di Creazione: 1 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 16 Maghju 2024
Anonim
Hè periculosu d'avè i misgi durante a gravidanza? - Animali
Hè periculosu d'avè i misgi durante a gravidanza? - Animali

Cuntenutu

À propositu di a quistione: Hè periculosu d'avè i misgi durante a gravidanza? Ci sò parechje false verità, disinformazione, è "fole".

Se duvissimu esse attenti à tutta l'antica saviezza di i nostri predecessori ... parechji crederianu sempre chì a Terra hè piatta è u Sole gira intornu.

Cuntinuà à leghje st'articulu Expert Animal, è vede per te. Scuprite s'ellu hè periculosu d'avè i misgi durante a gravidanza.

l'animali i più puliti

I misgi, senza ombra di dubbitu, sò l'animali più puliti chì pò socializà cù e persone in casa. Questu hè digià un puntu assai impurtante in u vostru favore.

L'omi, ancu i più puliti è i più igienichi, sò suscettibili à infettassi l'uni à l'altri cù malatie assai diverse. In listessu modu, l'animali, cumprese i più puliti è i più trattati, sò capaci di trasmette malatie acquistate da parechje vie à l'omu. Dice questu, sona veramente male, ma quandu spieghemu u cuntestu propiu, vale à dì, in forma percentuale, u prublema diventa più chjaru.


Hè cum'è dicendu chì ogni pianu di a pianeta pò schiantassi. Dice questu, sona male, ma se spieghemu chì l'aviò sò u modu di trasportu u più sicuru in u mondu, raportemu una realtà scientifica assai cuntrastante (ancu se a prima teoria ùn si pò nigà).

Qualcosa di simile accade cù i misgi. Hè vera chì ponu trasmette alcune malatie, ma in realtà hè chì infettanu e persone cun assai menu malatie chè l'altri animali domestici, è ancu e mo e malatie chì l'omi si trasmettenu trà di elli.

Toxoplasmosi, a malatia temuta

A toxoplasmosi hè una malatia assai grave chì pò causà danni cerebrali è cecità in i fetus di e donne incinte infette. Alcuni i misgi (pochissimi) sò purtatori di sta malatia, cum'è parechji altri animali domestici, animali di splutazione, o altri animali è materiali vegetali.


Tuttavia, a toxoplasmosi hè una malattia chì hè assai difficiule da trasmette. Specificamente, queste sò l'uniche forme pussibili di cuntagiu:

  • Solu sè manighjate e fece di l'animali senza guanti.
  • Solu sì e feci sò più di 24 dapoi a so deposizione.
  • Solu se i feci appartenenu à un gattu chì hè infettatu (2% di a pupulazione felina).

Sì e forme di cuntagiu ùn eranu micca abbastanza restrittive, a donna incinta duveria ancu mette e dite brute in bocca, postu chì ci pò esse solu cuntagione per ingestione di u parassita Toxoplasma gondii, quale hè quellu chì face sta malatia.

In fattu, a toxoplasmosi hè principalmente infettata da ingestione di carne infettata chì hè statu pocu cottu o manghjatu crudu. Pò esse ancu cuntagiu per l'ingestione di lattuga o d'altre verdure chì sò state in cuntattu cù e feces di un cane, di un gattu, o di qualsiasi altru animale chì porta a toxoplasmosi è chì l'alimentu ùn hè micca statu lavatu o cottu currettamente prima di manghjà.


Donne incinte è peli di ghjattu

capelli di ghjattu pruduce allergie à e donne incinte allergicu à i misgi. Questu aspettu prova à dimustrà cù un sensu di l'umuri chì a pelliccia di u ghjattu produce solu allergie à e donne chì erate allergicu prima di a vostra gravidanza.

Sicondu stime ci hè un totale di 13 à 15% di a pupulazione allergica à i misgi. In questa gamma limitata di persone allergiche ci sò vari gradi di allergie. Da e persone chì soffrenu solu uni pochi di starnutiti s'elli anu un gattu in giru (a grande maggioranza), à una minurità di persone chì li ponu dà attacchi d'asma cù a semplice presenza di un gattu in a stessa stanza.

Evidutamente, e donne cun un gruppu di allergie à i misgi assai elevatu, se diventanu incinte, anu continuatu à avè gravi prublemi di allergie in presenza di un gattu. Ma si suppone chì nisuna donna assai allergica à i misgi chì quandu ella incinta decide di campà cù un misgiu.

I misgi ponu dannà u zitellu

Questa teoria, cusì stupida chì dirige questu puntu, hè smentita da i casi enormi in cui i misgi difendenu i zitelli, è micca cusì chjucu, d'agressioni da cani o altre persone. L'oppostu hè veru: i misgi, in particulare e femine, sò assai dipendenti da i zitelli, è si preoccupanu assai quandu si ammalanu.

Inoltre, ci sò state situazioni in cui sò stati precisamente i misgi chì anu prevenutu e mamme chì qualcosa era accadutu à i so zitelli.

Hè vera chì l'arrivu di un criaturu in casa pò causà qualchì fastidiu à i misgi è i cani. In u listessu modu, pò pruvucà una sensazione simile à i fratelli di u zitellu appena arrivatu. Ma hè una circustanza naturale è fugace chì sparirà rapidamente.

Cunclusioni

Pensu chì dopu avè lettu stu articulu, site ghjuntu à a cunclusione chì un gattu hè assulutamente innocu per una donna incinta.

L'unica misura preventiva chì una donna incinta deve piglià s'ella hà un gattu in casa serà astene da pulisce a litter box di u ghjattu senza guanti. U maritu o qualsiasi altra persona in a casa deve fà sta funzione durante u periodu di gravidanza di a futura mamma. Ma a donna incinta si deve ancu astene da manghjà carne cruda è duverà lavà assai bè i legumi per l'insalate.

I duttori

Hè tristu chì uci sò sempre i duttori per cunsiglià à e donne incinte chì sbarrazzassi di i to misgi. Stu tipu di cunsiglii assurdi hè un segnu chjaru chì u duttore ùn hè micca bè infurmatu o furmatu. Perchè ci sò una mansa di studii medichi nantu à a toxoplasmosi chì si focalizanu nantu à i vettori di cuntagiu di a malatia, è i misgi sò unu di i più improbabili.

Hè cum'è se un duttore avesse cunsigliatu à una donna incinta di cullà in aereo perchè l'aeroplanu puderia chjappà. Assurdu!