Cunsiglii per lascià u cane solu in casa

Autore: John Stephens
Data Di Creazione: 24 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 27 Sittembre 2024
Anonim
#267 Crochet: Tutoriel ❣️PULL CARLA❣️Taille 36 à 46! - Maïlane - #lidiacrochettricot #crochetpattern
Video: #267 Crochet: Tutoriel ❣️PULL CARLA❣️Taille 36 à 46! - Maïlane - #lidiacrochettricot #crochetpattern

Cuntenutu

S'ellu hè a prima volta chì avete un cane o avete appena aduttatu unu chì ùn cunnosci micca u so caratteru, hè normale avè dubbi nantu à u lascia solu in casa. Alcuni cani sentenu una forte angoscia di separazione è quandu si dicenu addiu ponu masticà mobuli è oggetti o urlà senza piantà.

In questu articulu di PeritoAnimal vi demu u megliu cunsigliu per lascià u vostru cucciolu in casa currettamente per ch'ellu ùn sia micca un dramma ogni volta chì lasciate a casa per u vostru ghjornu à ghjornu. Arricurdatevi chì a pazienza è a primura sò e chjave per risolve sta situazione.

Continuate à leghje è verificate. cunsiglii per lascià u cane solu in casa.

Lasciate u cane solu in casa parte di u vostru apprendimentu chì ci vole à travaglià bè per ùn creà futuri prublemi di cumpurtamentu cum'è l'ansietà di separazione.


Hè tutale nurmale chì u vostru cane si cunfondi, si perdi è ancu spaventi quandu si lascia e prime volte, ma hè impurtante chì questu ùn li toglie u desideriu di sorte per un pezzu, chì u vostru cane amparerà à esse solu. Serà essenziale per analizà currettamente cumu duvemu agisce in questi tempi è chì fattori devenu esse presi in contu per chì l'animale si senti comodu è sicuru.

Benessere di l'animali

Micca tutti i cani ponu esse lasciati soli in e listesse cundizioni o di listessa manera, di quale ne parleremu dopu, ma ci hè una cosa chì tutti anu in cumunu: duveranu esse capaci di gode di u 5 libertà di benessere di l'animali:

  • Esente da fame, sete è malnutrizione
  • Senza fastidiu
  • senza dulore è malatie
  • liberi di sprime si
  • senza paura è stress

Ancu s'ellu ci pare ovviu chì ci rispettemu, duvete rimarcà i picculi ditaglii chì piattanu ognuna di e libertà. Una tick semplice o gattive spassighjate ponu esse a causa di u cunfortu di l'animali è di a violazione di e libertà.


Esse in gradu di offre à u vostru animale di casa un statu sanu sanu hè qualchì volta cumplicatu, ma travagliendu bè pudemu gode di un cane felice è rilassatu.

Zona sicura è propria

Per evità i prublemi pussibuli, hè di primura esse chjaru nantu à u locu induve avemu da lascià u nostru cane. avè un lettu cunfortu è acqua dolce in abbundanza serà essenziale per chì u cane si senti in una zona sicura è cunfurtevule.

Ùn lasciate micca e porte di a stanza aperta è a cucina aperta. Duvete assicurassi chì ùn pudete micca danneghje nulla o manipulà e vostre cose, chì puderebbenu muzzicà. Aduprate quella zona di a vostra casa chì pensate chì serà megliu per ellu. Una terrazza o una stanza chjuca devenu esse evitate à tutti i costi è ancu friddi, ogetti acuti o rumuri eccessivi.


Un altru ditagliu da tene à mente hè l'impurtanza di ùn lascià micca un musu o una collana elisabettana, a menu chì l'etologu l'abbia raccomandatu. Hè assai impurtante chì capite chì un cane chì ùn hè micca liberu di spustassi pò soffre di gravi prublemi d'ansietà.

Tours prima di parte di casa

Prima di lascià a casa, duvete assicurà chì lasciate u vostru cucciolu in boni cundizioni. Vi cunsigliemu di dà una bona corsa è ancu esercitassi cun ellu s'ellu hè un cane assai attivu. Durante u giru duvete permettelu a libertà di annusà è di curà i vostri bisogni finu à quandu site cuntentu, vi cunniscerete voi stessu quandu hè ora di vultà in casa.

Dopu u giru duvete dalli u vostru merendella, mai prima, per ùn soffre micca di un torciu di stomacu. Pudete alimentà una volta à ghjornu o duie volte, cum'è preferite.

Dopu una bona caminata è manghjatu, u vostru cane deve esse leggermente stancu è tranquillu.

cumu lasciallu solu

Prima di lascià u cane solu per parechje ore, assicuratevi chì andarà bè. Per fà questu, serà essenziale seguità duie tappe è applicalli progressivamente in pochi ghjorni:

  1. Se site in a stessa casa, lasciate u vostru cane in una zona limitata, senza pudè vi avvicinà per brevi periodi (5-10 minuti). Ùn li fate micca attenzione sì chianci è permeate ogni volta chì si comporta adeguatamente quandu u so tempu hè passatu. Aumenta i periodi progressivamente (20-40 minuti).
  2. U secondu passu serà lasciate a vostra casa per brevi periodi (15-30 minuti) è, cum'è in u casu precedente, aumentate u tempu di e vostre surtite progressivamente. Pocu à pocu, u vostru animale di casa si abituarà à esse senza a vostra presenza.

Quandu hè u mumentu bonu per lasciallu solu?

Puderete ancu sapè quandu hè u mumentu giustu per lasciallu solu per più di 1 ora. U vostru cumpurtamentu à l'internu durante e vostre piccule surtite deve guidà vi per sapè se u vostru cane hè capace di stà calmu in casa senza a vostra presenza.

prublemi di cumpurtamentu

Hè cumunu per u vostru cucciolu di sviluppà picculi prublemi di cumpurtamentu à l'iniziu. Dopu, vi spiegheremu i più cumuni è ciò chì duvete fà per quessa:

  • muzzicà i mobuli: Hè normale è capiscitoghju per i cuccioli di muzzicà i mobuli o altri ogetti. Hè ancu cumunu in adulti chì sò nervosi o soffrenu di ansietà di separazione. U megliu chì pudete fà hè di offre li parechji ghjoculi per divertisce si quandu ùn site micca.
  • latru senza parà: L'abbaghju di u cane pò accade in parechji casi è in modi diversi: urli in catena, ansietà, disagiu ... Identificà a causa serà essenziale per capisce ciò chì u nostru cane vole cumunicà à noi.
  • ansietà di separazione: L'ansietà di separazione hè un prublema seriu chì provoca disagiu in u cane. Hè di primura trattallu currettamente, u più prestu pussibule è cù i miccanismi adatti. Un ottimu strumentu per trattallu hè kong.
  • manghja tuttu ciò chì trovi: Una dieta povera o una malattia pussibule pò fà chì u to animale manghjessi tuttu ciò ch'ellu trova in terra. In questa situazione, duvete cunsultà u vostru veterinariu.

Cum'è a pudete vede, ci sò parechje situazioni chì parechji pruprietarii affrontanu, se u vostru cane hè ancu unu di elli, duvete esse informatu per risolve u prublema u più prestu pussibule. L'educatori di cani vi ponu guidà è offre cunsiglii adatti per u vostru casu specificu.