Dermatofitosi in cani: cause, sintomi è trattamentu

Autore: John Stephens
Data Di Creazione: 27 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 27 Sittembre 2024
Anonim
Dermatofitosi in cani: cause, sintomi è trattamentu - Animali
Dermatofitosi in cani: cause, sintomi è trattamentu - Animali

Cuntenutu

Avete rimarcatu chì u vostru cane hà zone circulare senza peli in tuttu u corpu? In questu casu, hè pussibule chì ci sia una crescita di funghi dermatofiti nantu à a pelle di u cane, chì provoca dermatofitosi.

A dermatofitosi hè una zoonosi, chì significa chì pò esse trasmessa à l'omu è causà i stessi segni clinichi è sintomi. Ùn vi scantati, sta malatia hà cure è più prestu agite è portate u vostru cane à u veterinariu, più prestu u trattamentu cumincierà è a vostra fine preoccupante.

Se vulete sapè di più dermatofitosi, e so cause, sintomi è trattamentu, cuntinuvà à leghje st'articulu da PeritoAnimal.


Cosa hè a dermatofitosi canina

Dermatofitosi, cunnisciutu ancu cum'è avia, hè un affettu di i strati più superficiali di a pelle chì pò esse causatu da parechji funghi dermatofiti, u più cumunu hè:

  • Microsporum canis;
  • Microsporum gypseum;
  • Trichophyton mentagrophytes.

In generale, u casottu hè quellu chì tocca u più i cani (70%) è i misgi (98%). In più di queste spezie, u Microsporumcasci in l'omu hè ancu ricurrente.

Sti funghi dermatofiti si nutriscenu cheratina, una proteina chì face parte di varie strutture di u corpu cum'è unghie, pelle, capelli è capelli è hè attaccata à u stratum corneum di a pelle di parechje spezie (cani, misgi, acelli è l'essere umanu). funghi amanu ambienti umidi è caldi sviluppà è prufittà di a fragilità di l'ospite.


Cause di dermatofitosi canina

Cumu cumpariscenu i funghi nantu à a pelle di u cane? U cuntagiu si faci quandu u ghjacaru entre in c.Cuntattu direttu cù un altru animale (cane, gattu, acellu) o persona infetta. Ci hè ancu a pussibilità di infettassi se avete avutu cuntattu cù un ambiente o lochi contaminati da spore (pruduttu da u fungu) o cù fomites contaminati (spazzole, pettini è letti d'animali).

Quandu l'animali hè stressatu o cun immunità più debule (perchè hè assai ghjovanu, vechju o malatu), o si face trattamenti corticosteroidi, A pelle diventa più fragile è suscettibile à infezioni. Hè quì chì u fungu hè opportunistu è cumencia à ripruducesi, alimentendusi di a cheratina di l'animali.

À quellu mumentu, u sintomi di dermatofitosi in i cani chì indiceremu quì sottu.

Sintomi di Dermatofitosi Canina

Cum'è l'avemu digià amparatu, i funghi dermatofiti si nutriscenu di custituenti di a pelle, purtendu à buccia di pelle.
Inoltre, e spore fungine penetranu in a pelle è piglianu a piazza di u folliculu pilu è distrughjenu a cheratina presente, uriginaria perdita di capelli.


Questa perdita di capelli cede à alopecia (zone senza peli) chì spiega perchè vede a vostra cane senza pilu in una o più regioni di u corpu. Generalmente, queste alopecie sò liscia è circulare cù un anellu rossu d'infiammazione, postu chì i funghi anu una crescita radiale.

I funghi ponu ancu fà cambià u tonu di a pelle è diventà più scuri, causendu un iperpigmentazione di a pelle.

A differenza di ciò chì accade in l'omu, a dermatofitosi in i cani ùn causa micca sempre prurito (prurito) è per via di quessa, ùn noterete micca necessariamente u vostru cane chì si gratta.

Diagnosticu di dermatofitosi canina

U diagnosticu hè fattu da u veterinariu. Ancu se e ferite sò assai caratteristiche, ci sò altre cause o malatie chì ponu esse causanti di sti feriti è chì devenu esse trattati.

U veterinariu ne farà qualchì dumande fundamentali per u diagnosticu:

  • Se ci sò più animali in casa è anu u listessu prublema;
  • Se ci sò persone cun u listessu tipu di ferite;
  • Tipu di lettu, dieta è rutina chì l'animali hà;
  • Sì avete avutu u cuntattu cù un animale infettatu o sì site in un ambiente diversu da quellu normale;
  • Statu generale di l'animali: attitudine, appetitu, ultima parassita, pianu di vaccinazione, storia di e malatie, ecc.

Subitu dopu, u veterinariu sarà esaminà l'animali è fighjate e ferite.

Per uttene una diagnosi definitiva, sò necessarie prove addiziunali cume:

  • lampada legnu, un metudu basatu annantu à a racolta di peli vicini à a lesione circulare, chì sò tandu posti sottu à a lampada. Risultatu: sì hè Casamenti Microsporum u pelu si fiurisce quandu hè espostu à stu tippu di luce.
  • Osservazione diretta in microscopiu.
  • Cultura di i funghi. U test TMD (Mediu di Pruvenza di Dermatofiti) hè un esempiu di stu tipu di cultura. I peli sò raccolti da a periferia di a lesione (hè sempre necessariu evità di raccoglie da u centru di a lesione, postu chì questu hè u locu cù u menu caricu di funghi) è, se hè pussibule, tiratu cù a radice. Dopu, i peli sò messi in un pallone cù un mezu di cultura specificu per identificà u fungu. Risultatu: à a fine di 3 o 4 settimane, se u mezu di cultura cambia di culore è si face una crescita fungale, significa chì avemu a trattazione di dermatofiti.
  • L'animale hè cunsideratu solu guaritu dopu à 3 testi negativi di cultura fungale.
  • Hè impurtante chì l'animali ùn sia micca medicatu cù antifungali quandu si raccoglie u materiale, chì pò compromettere è adulterà i risultati.

Trattamentu di a dermatofitosi in i cani

Malgradu esse una malattia autolimitante chì si risolve, hè cunsigliatu di cumincià u trattamentu per a dermatofitosi canina u più prestu pussibule, postu chì hè altamente contagiosa trà l'omu è l'animali.

  • Trattamentu lucale: à volte ci vole à rasassi per eliminà l'eccessu di capelli è sanificà a pelle, fendu un trattamentu lucale cù shampoo è prudutti antifungali topichi (miconazole, ketoconazole o fluconazole).
  • Chlorhexidine è iodiu povidone ponu esse ineffettivi cum'è trattamentu topicu in casa.
  • Trattamentu sistemicu: itraconazole, griseofulvina o terbinafina sò aduprati per u trattamentu sistemicu, essenziale per fà u trattamentu efficace.
  • Decontaminazione di l'ambiente: per evità u cuntagiu à l'altri animali è umani è à l'animali trattatu. I letti è i vestiti di l'animali sò lavati cù acqua à una temperatura di almenu 43ºC.
  • Isulamentu di l'animali, evite u cuntattu cù altri cani o misgi, in particulare quelli immunocomprumessi.
  • Sempre trattate l'animali cù guanti è lavate bè e mani dopu u cuntattu per evità u cuntagiu.
  • Pudete integrà u trattamentu medicu per a dermatofitosi cù trattamentu in casa. Sapete più in l'articulu Rimediu casanu per a tinia in i cani.

Hè impurtante chì u tutore sappia chì u trattamentu tematicu è / o sistemicu richiede assai tempu, richiedendu almenu 4 settimane. Inoltre, ùn ci sò risultati immediati, ma ùn vi scuragite micca, se seguitate tutte l'istruzzioni di u veterinariu, puderete curà u vostru animale domesticu.

Questu articulu hè solu per scopi informativi, à PeritoAnimal.com.br ùn simu micca capaci di prescrive trattamenti veterinarii o di fà alcun tippu di diagnosi. Vi suggerimu di portà u vostru animale di casa à u veterinariu in casu chì abbia qualchì tippu di cundizione o di disagiu.

Se vulete leghje più articuli simili à Dermatofitosi in cani: cause, sintomi è trattamentu, vi cunsigliemu di entre in a nostra sezzione Prublemi Pelle.