Cuntenutu
- Cause è fattori di risicu chì causanu dermatite atopica
- Sintomi di dermatite atopica
- Diagnosticu di dermatite atopica
- Trattamentu di dermatite atopica
- Dermatite Atopica in Cani - Rimedi Naturali
U dermatite atopica canina (CAD) hè una malattia cronica di a pelle chì provoca infiammazione o ipersensibilità per via di un'allergia. I cani affettati si grattanu è si sfreganu constantemente pruvendu à alleviare u so fastidiu.
Affetta soprattuttu i cani giovani, ancu se pò cumparisce ancu in l'adulti. L'urigine hè scunnisciuta, ma si stima chì ci pò esse un fattore geneticu chì a predispone.
In questu articulu di u Spertu Animale, spiegheremu i sintomi tipichi di dermatite atopica in i cani è alcuni cunsiglii nantu à u trattamentu chì pò esse applicatu. Ci hè ancu alcuni rimedii naturali chì ponu esse utili in u trattamentu di sta malatia fastidiosa.
Cause è fattori di risicu chì causanu dermatite atopica
U eredità genetica pare esse u fattore predominante in u sviluppu di a dermatite atopica, postu chì in i cani parenti trà di elli, a so incidenza hè sensibilmente più alta. Tuttavia, a presenza di allergeni hè necessaria per sviluppà a malattia. Frà questi allergeni, i più cumuni sò:
- Pollen
- Caspa
- spore di funghi
- Chimichi per a pulizia di a casa
- Pòlvara
- Acari
- muzziconi d'animali
- Fertilizzanti
- Ddà
- piume
Tuttavia, si stima chì alcune razze sò più suscettibili sviluppendu dermatite atopica, cum'è u West Highland White Terrier, Boxer, Labrador Retriever, Dalmatian, Shar Pei, Pastore Tedescu o Bulldog francese.
Sintomi di dermatite atopica
In a maiò parte di i casi, i sintomi di sta malattia apparsu. trà 3 è 6 mesi, ma di solitu passanu inosservati durante u primu annu, chì durante stu periodu i segni sò debuli è micca assai evidenti. Quandu a malatia progredisce, diventanu più notevuli è ponu include:
- pelle pruriginosa
- lecca corpu
- morsi di a pelle
- Attritu constante di u corpu (pedi, faccia è panza)
- Rinite allergica
- ochji lacrimosi
- decolorazione di a pelle
- Decolorazione di i capelli in e zone affette
- Lesioni cutanee
- pustule
- graffi
- ferite
- Garbatu
- crustule
- cicatrici di a pelle
- perdita di capelli
- infezioni di a pelle
- arechje addulurati è addulurati
- infizzioni di l'arechja
- pelle spessa è scurita
Se vedemu qualcunu di sti sintomi, hè impurtante circà u veterinariu per fà un diagnosticu è verificà se u cane hà veramente sta malattia. Quì sottu, spieguemu chì testi sò usati per diagnosticà DAC.
Diagnosticu di dermatite atopica
U diagnosticu pò esse difficiule postu chì si presenta a dermatite atopica sintomi simili à parechje altre malatie di pelle. Tuttavia, basatu nantu à a storia di u cane, u veterinariu pò dumandà un studiu allergicu.
A volte stu studiu hè fattu cù un picculu campionu di sangue di u cane, ma sti testi serologichi ùn sò micca assai efficaci. U studiu u più adattu hè un analisi intradermicu, in u quali piccule quantità di diversi allergeni sò iniettati sottu à a pelle di u cane. L'allergeni chì causanu a malatia producenu una risposta immediata.
Trattamentu di dermatite atopica
dermatite atopica ùn ci hè cure, ma pudete seguità un trattamentu adattatu chì permette à u cane d'avè una bona qualità di vita. U trattamentu per ogni cane dipenderà da a gravità di a malatia, e cause specifiche, l'esistenza di infezioni secondarie è altri aspetti specifici per ogni casu.
Tuttavia, in generale, u scopu hè eliminà o riduce a presenza di allergeni chì causanu dermatite. Se sti allergeni ùn ponu micca esse identificati (ciò chì hè abbastanza cumunu), a presenza di fattori ambientali chì anu u putenziale di causà a malattia menzionata sopra hè generalmente eliminata. Cusì, e cundizioni di vita di u cane devenu esse mudificate, qualchì volta ancu cambiendu a so casa o ancu a so dieta.
In casi più cumplicati, u usu di corticosteroidi pò esse prescrittu. Queste medicazione aiutanu à riduce i prublemi di dermatite atopica, quantunque anu Effetti secondari quandu amministratu per un bellu pezzu. Dunque, u veterinariu deve decide cumu usalli, chì u cane serà medicatu per a vita.
Dermatite Atopica in Cani - Rimedi Naturali
Cumu l'avemu dettu prima, ùn ci hè micca trattamentu efficace per a dermatite atopica in i cani è parechje persone rifiutanu l'usu di corticosteroidi per via di i so effetti à longu andà. Per questa ragione, in PeritoAnimal, ne offremu alcuni cunsiglii chì pudete aduprà se u vostru cane soffre di sta malattia:
- Evite di spassighjà u vostru cane a mane à a matina è à u dopu meziornu, quandu ci hè più accumulazione di polline. A mezzanotte o a sera sò i tempi migliori.
- Verificate a cumpusizione di l'alimentu di u vostru cane è cunsultate u vostru veterinariu se hè cunsigliatu di sceglie una qualità più bona o un alimentu più naturale. L'alimenti à basa di risu è di pesci sò generalmente i più raccomandati per i cani allergii. A dieta di casa hè ancu una ottima opzione.
- Spazziate i capelli ogni ghjornu per evità a caspa, a sporcizia accumulata, è u polline.
- Evite i lochi muntagnosi in autunnu, quandu si trovanu più spore fungine in l'ambiente. Mantene stu alimentu naturale luntanu da u cane.
- Spazzà ogni ghjornu per eliminà l'acari, i capelli morti, a polvere è a terra.
- Pulite costantemente a vostra casa cù prudutti naturali chì ùn causanu micca allergie in u vostru cane. Un esempiu hè a pulizia cù u limone, ancu se pò ancu esse fatta cù bicarbunatu di sodiu o acetu.
- Ùn aduprate micca chimichi per curà u vostru ortu.
- Aduprate tessuti di cuttuni o di cumpusizioni naturali per u vostru cane. Evite a lana è e piume.
Eccu alcuni trucchi semplici chì pudete fà per aiutà u vostru cane à ùn soffre micca seriamente di sta malattia, ma ùn ne scurdate micca u veterinariu darà cunsiglii adatti. per u vostru casu particulare dunque hè altamente raccomandatu di fà una cunsultazione.
Questu articulu hè solu per scopi informativi, à PeritoAnimal.com.br ùn simu micca capaci di prescrive trattamenti veterinarii o di fà alcun tippu di diagnosi. Vi suggerimu di portà u vostru animale di casa à u veterinariu in casu chì abbia qualchì tippu di cundizione o di disagiu.