Curiosità annantu à l'elefante

Autore: Laura McKinney
Data Di Creazione: 7 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 17 Nuvembre 2024
Anonim
Curiosità annantu à l'elefante - Animali
Curiosità annantu à l'elefante - Animali

Cuntenutu

L'elefanti sò i più grandi mammiferi di u pianeta chì campanu nantu à a crosta terrestre. Sò superati solu in pesu è taglia da uni pochi di giganteschi mammiferi marini chì abitanu l'oceani.

Ci sò duie spezie d'elefanti: l'elefante africanu è asiaticu, cù alcune sottuspezie chì abitanu abitati diversi. Trà i fatti interessanti nantu à l'elefanti hè chì sò cunnisciuti per esse animali chì portanu bona furtuna.

Cuntinuà à leghje PeritoAnimal è amparà di più nantu à e curiosità nantu à l'elefante chì ti interesseranu è sorprendenu, sia in relazione cù l'alimentu, e vostre attività di ogni ghjornu o e vostre abitudini di sonnu.

Tipi d'elefanti chì abitanu u mondu

Per cumincià, vi spiegheremu nantu à i trè tippi di elefanti chì esistenu nantu à u pianeta Terra è dopu nantu à e curiosità è elementi particulari chì alcuni di elli anu.


savana elefante

In Africa ci sò duie spezie d'elefante: l'elefante di savana, Loxodonta africana, è l'elefante di a furesta, Loxodonta cyclotis.

L'elefante di savana hè più grande di l'elefante di a furesta. Ci sò esemplari chì misuranu finu à 7 metri di lunghezza è 4 metri à u garrese, arrivendu pisanu 7 tonne. L'elefanti in natura campanu per circa 50 anni, è morenu quandu i so ultimi denti si usanu è ùn ponu più mastucà u so cibu. Per questa ragione, l'elefanti prigiuneri ponu campà assai di più mentre ricevenu più attenzione è guarigione da i so caregivers.

A dispusizione di e unghie nantu à e so zampe hè a seguita: 4 in fronte è 3 in daretu. L'Elefante Savannah hè una spezia in periculu. E so minacce maiò sò i bracconieri chì cercanu l'avoriu di e so zanne è dinò l'urbanizazione di i so territorii.


elefante di furesta

l'elefante di a furesta hè più chjucu di quellu di a savana, di solitu ùn supera micca i 2,5 metri di altezza à u garrese. L'accunciamentu di e unghie à e pedi hè simile à quellu di l'elefanti asiatichi: 5 nantu à e zampe di davanti è 4 nantu à e zampe di daretu.

Sta spezia di proboscide abita in e giungle è e fureste equatoriali, piattendusi in a so vegetazione fitta. Questi elefanti anu un preziosu avorio rosatu chì li face assai vulnerabili caccia per i cacciadori senza core chì i caccianu. U cummerciu in avoriu hè statu pruibitu internaziunale per anni, ma u cummerciu illegale cuntinua è pone una minaccia maiò per a spezia.


elefanti asiatichi

Ci sò quattru sottuspezie di elefante asiaticu: l'elefante di Ceylon, Elephas Maximusmax; l'elefante indianu, Elephas maximus indicus; l'elefante di Sumatra, Elephas Maximussumatrensis; è l'elefante pigmeo di Borneo, Elephas maximus borneensis.

E differenze morfologiche trà l'elefanti asiatichi è africani sò rimarchevuli. L'elefanti asiatichi sò più chjuchi: trà 4 à 5 metri, è 3,5 metri à u garrese. E so orecchie sò visibilmente più chjuche è hà nantu à u so spinu una piccula gobba. E zanne sò più chjuche è e femine ùn anu micca zanghi.

L'elefanti asiatichi sò in seriu periculu di estinzione. Ancu se ci sò parechji di elli addomesticati, cù u fattu chì in un statu prigiuneru ùn si riproducenu guasi mai è chì l'avanzata di l'agricultura riduce u so habitat naturale, a so esistenza hè seriamente minacciata.

Curiosità fisiche di l'elefanti

Continuendu a nostra lista di trivia d'elefanti, duvete sapè chì l'arechje d'elefante sò grandi organi irrigati vascolarmente chì assicuranu una termoregulazione efficace. In questu modu, e to arechje li aiutanu à dissipà u calore di u corpu o ùn avete mai rimarcatu cumu fananu l'arechje per aria?

U fustu hè un altru organu distintu da l'elefanti, chì serve parechje funzioni: bagnassi, catturà cibu è purtallu in bocca, sradicà arburi è cespuglii, pulisce l'ochji o lanciate a terra nantu à u vostru spinu per parassitevi. In più, u fustu hà più di 100 musculi diversi, ùn hè micca maravigghiusu?

E zampe di l'elefante sò assai particulari è s'assumiglianu à forte colonne chì sustenenu a massa gigantesca di u so corpu. L'elefanti camminanu à una velocità di 4-6 km / h, ma se sò arrabbiati o scappanu, ponu spostassi più di 40 km / h. Inoltre, hè interessante ammintà chì, malgradu avè quattru gambe, u so pesu enorme ùn li permette micca di saltà.

Curiosità suciale di l'elefanti

l'elefanti campanu mandrie di femine parente trà voi è a vostra discindenza. L'elefanti masci lascianu a banda quandu ghjunghjenu à l'adolescenza è campanu in gruppi isolati o solitarii. L'adulti s'avvicinanu di e bande quandu si videnu e femine in calore.

Un'altra di e migliori curiosità nantu à l'elefante hè u fattu chì u vechja femina sia a matriarca chì porta a mandria à novi fonti d'acqua è novi pasculi. L'elefanti adulti cunsumanu circa 200 kg di foglie ogni ghjornu, dunque anu bisognu di spostassi continuamente in cerca di zone cù novi alimenti dispunibili. Amparate più nantu à l'alimentazione di l'elefanti in questu articulu.

L'elefanti utilizanu soni diversi per cumunicà o sprime u so umore. Per chjamà si da una distanza, usanu infrasunii micca udibili da l'omu.

Attraversu a sola di i so pedi, sentenu e vibrazioni infrasunate nanzu di senteli cù l'arechje (u sonu viaghja più in furia chè in l'aria). A differenza di tempu trà ripiglià vibrazioni è sente u sonu permette di calculà a direzzione è a distanza di a chjamata assai precisamente.

memoria di l'elefante

U cervellu d'elefante pesa 5 kg è hè u più grande trà l'esseri terrestri. In questu, l'area di memoria copre una grande parte. Per questa ragione, l'elefanti avè una bella memoria. Inoltre, l'elefanti sò capaci di sprime sentimenti diversi cum'è gioia è tristezza.

Ci hè un casu famosu chì hà maravigliatu à tutti per via di a capacità di memoria di l'elefante. In un reportu televisivu in u quale anu segnalatu l'incorporazione di una elefante femina in un zoo di a cità. À un mumentu datu, u micrufonu adupratu da u ghjurnalistu hè statu attaccatu, emettendu un sonu fastidiosu assai vicinu à l'elefante. Hè stata spaventata è, in furia, hà cuminciatu à caccighjà à l'annunciatore, chì duvia lancià si in u fossu chì circundava u perimetru recintatu di l'installazione per fughje u periculu.

Anni dopu, l'equipaggiu di televisione hà cupertu un'altra nutizia in quella stanza. Per uni pochi di secondi, u presentatore hè statu accantu à alcune barette chì formavanu una porta laterale di l'installazione di l'elefanti, avvistendu à distanza a femina cù a quale l'annunciatore avia u prublema.

Sorprendentemente, l'elefante hà pigliatu una petra da a terra cù u so troncu è, in un muvimentu rapidu, l'ha lanciata cun grande forza contr'à l'equipaggiu di televisione, mancendu u corpu di l'oratore di millimetri. Questu hè un campione di memoria, in questu casu rancoroso, chì l'elefanti anu.

U must è a previsione sismica

u must hè una strana pazza follia chì l'elefanti asiatichi masci ponu soffre ciclicamente. Durante questi periodi, elli diventà assai periculosu, attaccendu qualcosa o qualchissia chì li vene vicinu. L'elefanti "addomesticati" devenu stà incatenati da una perna à un arburu tamantu finu à quandu u mostu dura. Hè una pratica terribile è stressante per elli.

L'elefanti, è ancu altre spezie animali, sò sensibili à i disastri naturali, pudendu intuisce li in anticipu.

In l'annu 2004, ci hè statu un casu straordinariu in Tailanda. Durante una scursione turistica, l'elefanti impiegati anu cuminciatu à pienghje è, cù i so bagaglii, anu cuminciatu à chjappà i turisti surpresi, depositenduli in i grandi canistrelli nantu à e spalle. Dopu questu, fughjenu à l'altupiani, salvendu l'umani da u terribili tsunami chì hà sbulicatu tutta a zona durante u Natale.

Què prova chì, malgradu l'essere umanu chì hà sottumessu stu bellu è tamantu animale, hè riesciutu ad aiutallu in certi mumenti di a storia.

Per amparà di più nantu à a curiosità di un elefante, fighjate u nostru articulu nantu à quantu dura a gestazione di un elefante.