Cuntenutu
- Differenze cù u ghjattu albinu
- U mantellu di i misgi bianchi
- l'ochji di u ghjattu biancu
- Cura di a pelle per un gattu biancu
- Sintomi di dermatite attinica in i misgi
- Cancru di a pelle in i misgi bianchi
- I misgi bianchi sò sordi?
- significatu di i misgi bianchi
- razze di misgi bianchi
- U ghjattu razza bianca cù u neru
- U ghjattu biancu razza cù l'ochji verdi
- Razze di misgi bianchi di capelli corti
- Razze di Gatti Bianchi è Grigi
Assai ghjente cunfonde i misgi bianchi cù i misgi albini. A verità hè micca tutti i misgi bianchi sò albini è ci sò alcune caratteristiche chì permettenu di differenzialli. U ghjattu albinu hà una alterazione genetica induve, dopu a mutazione, hà un mantellu biancu cù dui ochji turchini o un ochju di ogni culore.
In questu articulu di PeritoAnimal vi presentemu u cura necessaria cù i misgi bianchi, parleremu di e razze induv'elle sò cumune è di e so caratteristiche. Bona lettura.
Differenze cù u ghjattu albinu
Micca tutti i misgi bianchi sò albini! Questa hè a prima cosa chì mettimu in risaltu per capisce e differenze trà albini è altri misgi bianchi. U u mantellu di u ghjattu albinu hè sempre biancu, ma u mantellu di u ghjattu biancu pò avè macchie d'altri culori. Ci sò ancu bianchi bianchi chì ùn sò micca albini.
U ghjattu biancu ùn pò avè l'ochji turchini o unu di ogni culore, cum'è di solitu accade in l'animali albini. Ma ùn hè micca una regula, solu qualcosa chì accade di solitu. D'altra parte, a pelliccia di i misgi bianchi ùn hè di solitu a tonalità rosa pallidu cum'è sempre cù l'albini. Questa pò accade in certi casi di felini chì anu un parente albinu è ùn a sapemu micca, ma ùn hè micca una caratteristica fissa cum'è in l'albini.
L'albinismu hè un disordine causatu da una mutazione genetica, chì affetta i livelli di melanina in a pelle, a pelliccia è l'ochji. E questu accade quandu i dui genitori di u gattinu portanu u gene recessivu. A caratteristica principale di sti misgi hè un mantellu biancu immaculatu, cù ochji turchini è pelliccia rosa, cumprese u nasu, palpebre, arechje è cuscini. Inoltre, i misgi cun albinismu sò propensi à a sordità, a cecità, è sò sensibili à una esposizione intensa è lunga à u sole, cum'è detaremu più in questu articulu.
U mantellu di i misgi bianchi
Cum'è cù u ghjattu neru, u ghjattu biancu piatta un grande misteru, postu chì a maiò parte di i genetisti ùn consideranu micca u biancu cum'è un veru culore. Ciò chì si puderia dì hè chì hè un genu W chì piatta micca solu u culore attuale di u misgiu, ma ancu e so macchie pussibule. In i misgi eccessivamente bianchi, stu genu hè abbundante, à u cuntrariu di u genu S, chì hè rispunsevule per i culori in i nostri felini.
Per chì i gattini in una lettu sianu nati bianchi, un genitore deve esse biancu. Stu genu particulare hè cunnisciutu trà genetisti cum'è persone epistemiche, postu chì piatta ogni culore chì pò cumparisce nantu à u felinu. In certi gattini, un puntu grisgiu o rossu pò cumparisce nantu à a testa chì, quand'elli crescenu, sparisce.
In questu altru articulu puderete cunnosce e razze di misgi aranci.
l'ochji di u ghjattu biancu
Un'altra differenza chì deve esse presa in contu trà i misgi bianchi è albini hè chì i misgi bianchi pò avè l'ochji di guasi ogni culore: turchinu, verde, giallu, giallu, grisgiu, ecc.
I misgi Albini, cum'è l'avemu dettu in l'introduzione, anu solu ochji turchini o bicolori, vale à dì, un ochju di ogni culore. In questu sensu, in a cura necessaria cun un gattu biancu, se i so ochji sò abbastanza scuri in culore, ùn duvemu micca preoccupassi. D’altronde, s’elli anu l’ochji chjari, cum'è i misgi albini, duvemu fà casu ancu à i tippi di lampadine chì avemu in casa, cumu ùn supportanu micca luci assai brillanti.
Cura di a pelle per un gattu biancu
Duvemu prestu attenzione à l'urganu u più grande di u corpu di u ghjattu: a pelle. Ci sò i misgi albini chì ùn anu micca pigmentazione in a so pelle o a so pelle. Ci sò ancu misgi bianchi senza pigmentazione in alcune zone di u so corpu. In i dui casi, hè necessariu avè cura particulare per evità l'apparizione di patologie cum'è quella chì detalieremu quì sottu.
Frà tutte e malatie di a pelle esistenti, u dermatite attinica hè u più cumunu. Se u felinu ùn hà micca pigmenti per prutege a so pelle, significa chì i raggi ultravioletti penetranu direttamente in questu, chì pò causà dermatite attinica o ancu cancru. Troppa esposizione à u sole nantu à a pelliccia di un ghjattu albinu pò purtà à una scottatura prufonda è cronica, a. Soprattuttu in l'arechje, u nasu, i pedi è a bocca.
Sintomi di dermatite attinica in i misgi
Frà i sintomi di sta malatia, rilevemu:
- Pruritu constante è in diverse parti
- sangue in e vostre estremità o in e to arechje
- Apparizione di croste nantu à e diverse parti di u corpu
- A perdita di capelli è / o zone cù cambiamenti di culore di i capelli per via di vasodilatazione causatu da una inflammazione di a zona.
Cum'è trattamentu ùn ci hè nunda di megliu cà a prevenzione. Evite micca di lascià u gattinu espostu à u sole senza prutezzione (ci sò filtri per i misgi) è sopratuttu durante i tempi cù alte temperature.
Sta raccomandazione hè valida ancu per i felini cù u nasu è l'arechje bianche, o i misgi culuriti. A crema solare pò esse per l'omu, ma senza ossidu di zincu. In ogni casu, hè sempre bè di cunsultà un veterinariu.
Cancru di a pelle in i misgi bianchi
U carcinoma à cellule squamose, o semplicemente u cancheru di a pelle, hè a complicazione a più cumuna in l'animali cù dermatite attinica chì ùn hè stata trattata in modu puntuale. I lochi più cumuni di occurrenza sò l'arechje, a faccia è u nasu.
Stu cancheru hè una ulcerazione è una deformazione di a pelle è di a faccia. A malatia pò ancu cuntinuà avanzendu versu i pulmoni, pruvucendu assai scuraggiamentu in l'animali, è infine, a so morte s'ellu ùn hè trattata à tempu.
Duvemu esse attenti à a prevenzione è visità u veterinariu ogni volta chì avemu dubbi annantu à sti prublemi. Più prestu hè diagnosticatu u prublema, più pussibulità d'inverte u quadru.
In questu altru articulu pudete amparà più nantu à l'omeopatia per i misgi.
I misgi bianchi sò sordi?
Sia u ghjattu biancu sia u ghjattu albinu soffrenu di sordità in permanenza. Dunque, hè impurtante chì tenite in considerazione sta situazione prima di adottà per piglià a migliore cura pussibule di u vostru cumpagnu pelutu.
U a maiò parte di i misgi bianchi cù l'ochji turchini sò sordi. Ma ci sò parechji casi d'animali cù ste caratteristiche chì sentenu nurmalmente è, d'altra parte, misgi bianchi cù ochji d'altri culori chì sò ancu sordi.
L'origine di questa anormalità ùn hè micca cunnisciuta esattamente, ma si crede chì sia assuciata cù e strutture nervose di l'audizione durante a so furmazione è cù a mancanza di pigmentazione in i capelli.
In a cura di i misgi sordi chì duvemu avè, ci hè u cuntrollu di e so uscite in e zone esterne, perchè senza sente, ponu esse vittimi di altri animali o ancu roadkill. Hè per quessa chì ùn ricumandemu micca ch'elli ùn surtinu micca soli per evità l'accidenti.
Mettimu in risaltu chì trà e caratteristiche di i misgi sordi, sò assai ludichi, affettuosi, più tranquilli cà l'altri è sò menu nervosi cà l'altri.
In questu altru articulu PeritoAnimal vi mostremu cumu identificà se un gattu hè sordu.
significatu di i misgi bianchi
U pelu di i misgi bianchi hè assai colpante, postu chì hè accumpagnatu da l'ochji chì i so culori spuntanu in u mantellu di culore chjaru; u listessu vale per quelli misgi bianchi cù macchie. Alcune persone credenu chì u culore di a pelle di questi misgi pò nasconde alcuni significatu o auguru, allora chì hè u significatu di i misgi bianchi?
Grazie à u so mantellu immaculatu, i misgi bianchi sò in leia cù a purezza, a calma è u rilassamentu, chì u culore luminosu trasmette a pace è, per a stessa ragione, sò parenti à mondu spirituale. Inoltre, in certi lochi sò cunsiderati animali chì portanu bona furtuna à l'imprese.
Malgradu questu, hè impurtante enfatizà chì ùn duvemu micca aduttà un gattu perchè credemu chì u so culore di mantellu significa, ma perchè sì. veramente preparatu à curà di un animale è sparte a vita cun ellu.
razze di misgi bianchi
Alcune razze di misgi bianchi spiccanu precisamente per via di a culurazione di l'ochji. Avendu un mantellu biancu, ste caratteristiche spiccanu assai di più, è dopu mostremu e razze di misgi bianchi cù l'ochji turchini:
- Selkirk rex cat
- Gattu esoticu di capelli corti
- Cat
- Angora turca
- Pelo cortu Kurilean
U ghjattu razza bianca cù u neru
Ci sò parechje razze di misgi bianchi è neri, chì ghjè una cumbinazione assai cumuna in issi animali. Tuttavia, eccu duie di e più riprisentative:
- cat Devon Rex
- cat manx
U ghjattu biancu razza cù l'ochji verdi
Cum'è truvemu i misgi bianchi cù l'ochji turchini, ci sò i misgi bianchi cù l'ochji verdi è ancu l'ochji gialli. In fatti, hè abbastanza cumunu di truvà l'Angora turca cù l'ochji gialli.
- gattu siberianu
- Gattu Peterbald
- Cat. Furesta norvegese
- cat europeu cumunu
Razze di misgi bianchi di capelli corti
U mantellu cortu richiede menu cura cà u mantellu longu, tuttavia hè necessariu spazzulallu settimanalmente per mantene lu in cundizione perfetta. Dittu chistu, fighjemu e razze di misgi bianchi di capelli corti:
- Cat
- Cat Cornish Rex
- Cat
- Gattu giapponese bobtail
Razze di Gatti Bianchi è Grigi
Se amate a cumminazione di grisgiu è biancu, ùn mancate micca e razze di misgi bianchi è grisgi!
- Cat tedesco rex
- Cat Balinese
- Gattu British Longhair
- Turcu Van Cat
- cat ragdoll
Avà chì site familiarizatu cù e razze di misgi bianchi, pudete esse interessatu à a seguente video cù e razze di misgi più populari in u mondu:
Se vulete leghje più articuli simili à Cura necessaria per i misgi bianchi, vi cunsigliemu di entre in a nostra sezione di Cura di Base.