Cuntenutu
- a gabbia di chinchilla
- L'arrivu di a chinchilla in casa
- Bagni di Sabbia Chinchilla
- Eserciziu
- alimentazione chinchilla
- salute chinchilla
Se avete decisu di aduttà una chinchilla cum'è animale domesticu, serà di primura chì vi informiate adeguatamente di tutti i so bisogni in modo da pudè godelu per un bellu pezzu.
Una bona cura pò avè un impattu direttu annantu à u vostru statu di salute è una chinchilla felice vi ricumpenserà cun assai affettu è amore.
Scuprite in questu articulu PeritoAnimal u cura di una chinchilla. Ùn esitate micca à cummentà o sparte una foto di a vostra chinchilla per chì l'altri utilizatori a possinu cunnosce.
a gabbia di chinchilla
Prima di adopra una chinchilla hè di primura appronta a gabbia duv'è tù camperai. Duvete sapè chì questi animali anu bisognu di spaziu, per questa ragione vi raccomandemu di cercà una gabbia abbastanza alta è grande (100 x 70 x 100 cm, per esempiu).
In a gabbia ùn pò mai mancà:
- lochi da piattà
- funi o rami da scalà
- grande rota
- sustratu di carta
- pan inox
- sandbox per u bagnu
- bevatore di tippu buttiglia
mette a gabbia in un locu frescu da casa senza tiranti, luntanu da i punti caldi chì a chinchilla tollera bè u fretu ma micca u calore.
L'arrivu di a chinchilla in casa
In i primi ghjorni l'animali si senterà impauritu è ancu stressatu. Per questa ragione, hè di primura evità di tuccalla è ancu lasciarla riposà in un locu ombregiu per rilassassi è adattassi gradualmente à a so nova casa. Se avete altri animali domestici in casa, eviteli di avvicinassi à a chinchilla in i primi ghjorni, chì ponu causà paura è una situazione angoscia.
U vostru l'abitudini sò nutturni è questu hè u mutivu perchè, duvemu esse relativi cun ellu preferibilmente à u crepuscolo, di notte o à l'alba. À quellu tempu sarete più attivu è ricettivu à ghjucà è cumunicà.
Dopu dui o trè ghjorni di l'arrivu di a chinchilla in casa, pudemu digià cumincià à dà li qualchì caramelu o fruttu chì li piace di cunnosci è di guadagnà a nostra fiducia.
Bagni di Sabbia Chinchilla
A pelliccia di chinchilla hè veramente peculiare, à u cuntrariu di l'altri roditori, a chinchilla hà milioni di peli in ogni folliculu. Questu li permette, in casu chì sia cacciatu, di fà chì u so predatore abbia a bocca piena di capelli è pò fughje.
E chinchille anu bisognu di piglià cura di a so pelle per mantene lu lucente è curatu. bagni di rena.
Duvete mette una scatula di sabbia in a gabbia di a vostra chinchilla cun un substratu assai bellu specificu per i chinchilla è vedrete prestu cumu u vostru animale domesticu principia à gode di a terra.
Quandu avete finitu cù u to bagnu, assicuratevi di ùn avè micca restu di sabbia in i vostri ochji.
Eserciziu
e chinchille sò assai attivi, piace à saltà, scalà è corre. Si tratta di animali assai nervosi è per questa ragione serà di primura per aiutalli à brusgià quella energia chì anu.
Per chì a vostra chinchilla eserciti duvemu aghjunghje à a so gabbia (o fora d'ella) a grande rota, identichi à quelli chì usanu i hamsters. Inoltre, si deve evità di aduprà i bilancieri per ùn esse pigliatu da una zampa. Pudete ancu incorpore corde è scaffali in a gabbia per scalà è saltà quandu ci vole.
Infine, vi cunsigliemu di creà un spaziu esternu recintatu per a vostra sicurità, un campu di ghjocu induve a chinchilla pò spustassi liberamente è esplorà novi posti.
alimentazione chinchilla
A dieta di a chinchilla hè basata annantu à cibu prontu specificamente per i chinchilla, postu chì hè l'alimentu u più cumpletu chì vi pò offre. Cercate sempre e marche di megliu qualità.
Pudete ancu include in a vostra dieta è in piccule quantità l'alimenti seguenti:
- fenu
- carotta
- pepe verde
- u cavulu
- u brocciu
- granu d'avena naturale
- tarassaco
- picculi insetti
- spinach
- pumati
- Apple
- pera
- banana
- anguria
È di tantu in tantu (2 volte à settimana) pudete dà li trattà cum'è:
- semi di girasole
- Uva passa
- nocciole
- amanduli
- noci
salute chinchilla
Ancu se a chinchilla hè un animale relativamente sanu, duvete sapè chì sò e malatie principali chì ponu influenzallu:
- colpu di calore: Evitate questu mettendu a vostra gabbia in un locu frescu ma senza pesche.
- rena in l'ochji: Verificate a vostra chinchilla dopu ogni bagnu per evità questu.
- parassiti: Hè di solitu u risultatu di una cattiva igiene.
- prublemi stomacu: Cumparisceranu sè dite troppu fruttu chì cuntene troppu acqua o una dieta inadegwata.
In casu di qualchì prublema di salute seriu in relazione cù a vostra chinchilla, ùn esitate micca à andà cun ellu à u veterinariu. L'internet hè pienu di cunsiglii è infurmazioni nantu à e malatie, ma a verità hè chì solu u veterinariu pò fà un diagnosticu currettu è indicà u trattamentu currettu.