Cuntenutu
- chjappà a vostra attenzione
- Hè megliu stà à u vostru livellu
- u tempu ghjustu
- Micca un persunagiu di caricatura
- Altri cunsiglii
Cum'è qualsiasi babbu, hè cumpletamente innamuratu di u so misgiu è, benintesa, pensa ch'ellu hè u più bellu ghjattu di u mondu. Passa u so tempu à fà cose divertenti è interessanti o ghjustu camminendu intornu à belle è ùn pudete micca ottene quella foto chì vulete. Di sicuru avete un telefuninu o a carta SD di a vostra fotocamera piena di foto di u vostru amicu pelutu.
Ciò chì ti piace di più di tuttu stu prucessu hè di mustrà e fottò à a vostra famiglia è amichi in modu chì possinu vede chì avete un supercattu, è chì si ne innamuranu quant'è voi. U prublema hè chì assai di sti ritratti ùn esce micca bè cumu vulete è ùn ponu mai esse mostrati.
Dopu, in questu articulu di Animal Expert, riunemu i migliori cunsiglii per fotografià i misgi. Cù sta piccula guida finiscerete per diventà u megliu fotografu di u vostru misgiu è uttenerete i migliori risultati per pudè mette in mostra e vostre foto cù u più grande orgogliu.
chjappà a vostra attenzione
Evite di furzà u vostru cat à fà qualcosa chì ùn vole micca fà. Trattatelu sempre cun grande rispettu è scumette nantu à a vostra curiosità naturale. Pudete aduprà ghjoculi, dolci o ancu qualchì alimentu per attirà a vostra attenzione.
Se vulete foto induve ellu hè tranquillu ma un pocu attentu, un bonu momentu per fotografiallu serà qualchì minutu dopu avè svegliu da a vostra sunnita. Quand'ellu si hè svegliatu pocu tempu fà, ùn serà micca troppu inquietu.
Hè megliu stà à u vostru livellu
Accovacciatevi è fotografiate u vostru gattu da u vostru livellu di altezza. Un sbagliu assai cumunu hè di vulè chjappà l'attenzione di u ghjattu da a nostra altezza. Quandu guardemu in bassu, riducemu u misgiu tantu chì hè sproporziunatu à u paisaghju circundante. Tirà à a vostra altezza aumenterà e probabilità di u vostru misgiu di fighjà drittu in a camera è di pudè tirà un bellu ritrattu.
U puntu focu deve esse sempre in l'ochji di u misgiu, cusì creerà tensione pusitiva in a vostra foto, vale à dì, più emozione. L'ochji sfocati sò un segnu di cattiva fotografia. Sicondu u quadru chì sceglite, assicuratevi di ùn taglià micca l'arechje, e zampe o a coda di u vostru amicu in a foto.
u tempu ghjustu
Se vulete piglià foto spettaculari, devi avè sempre a fotocamera cun voi. Tù mumenti più spuntani seranu sempre i più belli è interessanti. Fate pacienza, pò piglià u tempu, ma questu "mumentu decisivu" venerà sicuramente. U vostru ghjattu ùn aspetta micca per voi per ottene u colpu perfettu, è hè improbabile ch'ellu si comporti di listessa manera più di una volta. Stà un ochju fora, ma ùn campate ancu pensendu à questu.
Hè megliu amparà à cunnosce a personalità è i cumpurtamenti di u vostru misgiu. Pruvate à fotografiallu solu essendu ellu, a fotografia serà ancu più persunale. Una volta erettu in pusizione, stesu cum'è vulete o saltendu, hè ora di tirà.
U megliu tempu per fotografià u vostru misgiu hè à u tramontu. A luce hè più dolce, cusì l'ombre di a vostra faccia è di a pelle saranu assai più chjuche. A luce naturale hè sempre a megliu opzione, soprattuttu quandu u vostru misgiu face una spassighjata nantu à l'erba o scalendu l'arburi.
Micca un persunagiu di caricatura
Arricurdatevi chì u vostru misgiu ùn hè micca un persunaghju di fumetti animatu. i misgi sò criaturi eleganti è graziosi, allora evitate i costumi è i travestimenti o u truccu ridiculu. Ùn u forza micca in pose chì ùn sò micca e soie. Pruvate à fà cose divertenti è stravaganti cù u vostru ghjattu, ma sottolineate sempre e so attitudini è e so qualità feline.
Un altru fattore chì li pò trasfurmà in caratteri strani sò l'ochji rossi. U lampu lampu salta da a cima di l'ochji di u ghjattu è si riflette da u lente. Cumu eliminà questu? A megliu opzione hè evità u lampu pienu è aduprate più luce naturale o luce artificiale chì hè dispunibule in u locu.
Altri cunsiglii
- Pruvate aduprà sfarenti anguli ma attenti à l'anguli boni è cattivi di u vostru misgiu. Se stà sedutu sembra un pocu più largu, allora u ritruvallu mentre site allungatu o quandu site in piedi hè probabilmente a migliore opzione. Pruvate i vostri profili, saranu grandi di sicuru.
- catturà u cuntrastu trà u vostru misgiu è u fondu. Se u vostru misgiu hè neru, pare bellu davanti à un muru biancu strettu, è hè una bona occasione di pruvà a tecnica in biancu è neru.
- Parlendu di scenario, ùn ne ne scurdate mancu, adupratelu à u vostru vantaghju. Incadra u vostru felinu in un bellu fondu è sprissivu. Aiuterà à dà un pocu di prufundità à a foto.
- Se vulete fotografià u vostru misgiu mentre corre o salta, ùn lu manghjate micca prima. Vi pò fà male.
- Frà i più belli mumenti per fotografià i misgi ci hè tempu di a siesta. Puderete vede cumu u vostru gattu hà posture più tenere è curiose, perfette per congelassi in una foto. Tuttavia, attenti à ùn fà nisun rumore, u vostru misgiu pò parè dorme assai prufondu, ma à u minimu rumore si sveglierà.