Cumu possu sapè se u mo misgiu hà a frebba

Autore: Peter Berry
Data Di Creazione: 14 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 14 Nuvembre 2024
Anonim
Cumu possu sapè se u mo misgiu hà a frebba - Animali
Cumu possu sapè se u mo misgiu hà a frebba - Animali

Cuntenutu

Cum'è noi umani, i nostri gattini soffrenu ancu d'influenza, di raffreddori è di malessere chì li facenu mostrà cambiamenti di temperatura di u corpu in forma di frebba.

Parechje persone credenu chì quandu u ghjattu hà u nasu seccu è caldu, o se a lingua hè calda, hè perchè hà una frebba, tuttavia, hè necessariu esse cuscenti di e differenze trà i misgi, i cani è noi umani. Per amparà di più nantu à ciò chì si deve fà quandu u vostru misgiu hà una frebba, cuntinuate cù PeritoAnimal.

Cumu sapè se un gattu hè malatu

I misgi sò generalmente animali calmi, dormenu finu à 18 ore à ghjornu, è spessu portanu una vita tranquilla senza preoccupazioni maiò, ghjocanu solu, manghjanu, usanu a lettiera è dormenu. Certe volte questu pò purtà à a percezione sbagliata chì u ghjattu dorme o riposa solu se ùn cunniscimu micca a so persunalità, allora se cunniscite a rutina è a personalità di u vostru gattu pudete vede subitu quandu qualcosa ùn hè micca bè cun ellu subitu.


Cum'è i misgi sò cacciadori naturali, face parte di a so natura cum'è predatori. ùn mustrate micca quandu sò malati, chì questu in natura hè vistu cum'è un segnu di debbulezza, soprattuttu s'ellu ci sò altri misgi chì spartenu u listessu ambiente. Per via di questu, hè impurtante chì tenite u vostru gattu sicuru in casa, è fora di a strada, in modu da pudè cuntrullà è fà attenzione à e so abitudini è rutine.

Quandu un ghjattu hè malatu, cum'è noi umani, ponu mostrà indisposizione, fatica, mancanza di appetitu, è quessi sò di solitu i primi segni di una malattia chì ponu passà inosservati se u tutore ùn hè micca abituatu à u comportamentu di u ghjattu. . Dunque, se avete qualchì cambiamentu, quantunque chjucu, stà alerta.

cambiamenti di cumpurtamentu chì pò esse indicativu chì a salute di u misgiu ùn hè micca bè, chì varieghja da urina è feci fora di a scatula di littera, è ancu u so odore, culore è cunsistenza, cambiamenti in a rutina di u felinu, cum'è un ghjattu attivu chì hè diventatu sonnu tuttu u ghjornu, mancanza d'appetitu è ​​eccessu d'appetitu, meulazione diversa, alterazione di a frequenza respiratoria, temperatura, ecc. Quessi sò tutti segni chì, se ùn sò micca investigati in più, puderanu diventà parte di un prublema più grande.


Per leghje più nantu à cumu sapè se u vostru misgiu hè malatu, vedi u nostru articulu nantu à questu sughjettu.

Febbra in i misgi

Prima, per sapè se un misgiu hà una frebba o micca, hè necessariu cunnosce a temperatura nurmale di u corpu di un misgiu sanu, postu chì hè differente da quella di l'omu. In i misgi, u a temperatura varieghja da 38,5 ° à 39,5 °, in generale, ricurdendu chì sta temperatura di u corpu pò soffre piccule variazioni secondu l'ora di a ghjurnata è ancu in i ghjorni assai caldi o freddi.

A frebba, in fatti, hè a prutezzione propria di u corpu in risposta à un agente infettivu, ch'ellu si tratti di una batteria, fungu o virus, o ancu un corpu straneru. È quandu questu agente infettivu scappa di e mani, hè un segnu di guai.

gattu cù tremori di corpu

Pò prisentà ancu frebbi accumpagnati da tremori è vomitu di u corpu, chì ponu esse indicazioni di situazioni più gravi cum'è intossicazione, ferite traumatiche, malatie cum'è pancreatite, lupus, leucemia felina o cancru.


I segni clinichi chì u vostru animale domesticu pò presentà quandu hà a frebba sò mancanza d'appetitu, sonnolenza, fatica, apatia, vale à dì quandu u ghjattu ùn vole micca interagisce cù nimu, alzassi o ancu ghjucà. In i casi induve a frebba hè assai alta, ponu sempre soffre di respirazione rapida cum'è a frequenza cardiaca rapida, è tremori è brividi in tuttu u corpu.

Cumu misurà a temperatura di u mo misgiu

L'unicu modu per sapè se u misgiu hà veramente una frebba hè di misurà a so temperatura rettale aduprendu un termometru digitale. In questu modu, u termometru serà inseritu in u rettu di u ghjattu, currettamente è aduprendu e raccomandazioni adatte per chì a temperatura sia misurata currettamente. In questa guida passu-per-passu da PeritoAnimal, vi insegnemu cumu misurà currettamente a temperatura di u vostru gattu.

Se ùn site micca sicuru di fà sta procedura in casa, ma suspettate chì u vostru misgiu abbia una frebba è s'ellu hà ancu altri segni clinichi, purtatelu immediatamente à u veterinariu, chì a misurazione di a temperatura di u rettale, essendu un pocu più dilicata, richiede un tantu di pratica.

Arechje calde nantu à i misgi

Un'altra opzione per avè in casa hè u Termometru auriculare, è ci sò i termometri di l'arechja sviluppati specialmente per i misgi, cunsiderendu chì u so canali arechja hè un pocu più longu, cusì u troncu hè più longu cà u termometru di l'arechja adupratu in l'omu. Basta inserisce a canna in l'arechja di u ghjattu, aspittà circa 2 minuti, è verificà a temperatura chì appare nantu à u display. Tuttavia, hè impurtante nutà chì se u misgiu hà otite, chì hè una infiammazione di l'arechja, in più di rende u misgiu difficiule da misurà a temperatura per via di u cunfortu chì l'otite causa, provoca ancu arechje calde in i misgi, è chì ùn significa micca necessariamente chì u ghjattu hà a frebba.

Cumu uttene i gattini da a frebba

Cum'è a frebba hè una prutezzione naturale di u corpu, a so causa hè direttamente ligata à ciò chì a causa. Cusì a frebba hè una sintomu di qualcosa di più seriu, è micca a malatia stessa, a causa sottostante deve esse trattata per chì u ghjattu sia bè.

Ùn mai micca automedicà u vostru misgiu, postu chì in più di a maiò parte di l'antipiretichi chì sò tossichi per i misgi, solu u spezialistu saperà diagnosticà currettamente ciò chì hà u vostru misgiu, per pudè prescrive u megliu trattamentu. Senza cuntà chì l'abusu di medicazione pò mascherà i sintomi di a malattia, rendendu u diagnosticu difficiule.

Durante u trattamentu veterinariu, ciò chì si pò fà in casa hè di vigilà per chì a frebba ùn rinasce più, è sì l'animale continua à presentà altri sintomi. Se si nota un cambiamentu di temperatura oltre u normale cuntattate u vostru veterinariu.

Questu articulu hè solu per scopi informativi, à PeritoAnimal.com.br ùn simu micca capaci di prescrive trattamenti veterinarii o di fà alcun tippu di diagnosi. Vi suggerimu di portà u vostru animale di casa à u veterinariu in casu chì abbia qualchì tippu di cundizione o di disagiu.