Cuntenutu
I Cignali sò animali assai sensibili cun osse assai delicate. A maiò parte di i purcelli anu una tendenza à saltà da e vostre ghjambe quandu pruvate à mette li in a so gabbia. Questi salti ponu purtà à gravi ferite à l'osse è à volte ancu a morte di u porcu.
Per questa ragione, PeritoAnimal hà preparatu questu articulu spiegendu cumu uttene u mo cobaye currettamente. Scuprite passu à passu cumu fà senza risicu di ferisce u vostru animale!
Passi à seguità: 1Prima di tuttu, duvete abituà a cobaia à esse trattata è accarezzata da una ghjovana età. Più prestu u porcu si abitua à a presenza umana è à esse toccu, menu nervosu è temerosu serà ogni volta chì u coglie. Di conseguenza, serà ancu più sicuru è ùn pruvà micca scappa da e to mani, chì hè di solitu u mutivu principale di l'accidenti.
A mo cobaia li piace à esse tenuta?
A maiò parte di sti animali ùn li piace micca esse catturati, soprattuttu s'ellu ùn sò micca abituati, è cusì si scantanu è saltanu. Duvete piglià u purchettu per chì u u so spinu hè sustinutu in a to manu. Dunque, l'ideale hè di tenelu pusendu a so zona pelvica appughjata in manu.
2Aduprate l'altra manu per sustene a so zona di pettu, supportendu cusì e so zampe di davanti.
Se u to porcu hè veramente nervosu, mette una di e dite nantu à e zampe di davanti di ellu, in modu da impedisce lu di circà di aumentà per saltà in avanti.
Un bonu suggerimentu per i cobaie chì sò assai nervosi è chì luttanu per esse liberati quandu sò rimessi in gabbia hè di teneli stretti quandu li rimettenu in gabbia. Ùn lasciate micca subitu: tenelu fermu à pochi centimetri da u pavimentu di a gabbia è ùn lu mette micca in pusazione mentre ellu si sbuchja. Quandu si calma, allora iè, lascia corre. Stu metudu eviterà ferite tipiche di salto, chì ponu esse periculosi ancu se solu à pochi centimetri da a terra.
Questu altru articulu nantu à i ghjoculi di cavia pò interessassi.
3Ùn pigliate mai u to porcu per u collu o l'ascelle! Cumu l'avemu dighjà citatu, piglià u to cavia in modu sbagliatu pò causà gravi ferite fisiche in ellu.
In u video sottu scuprerete i segni chì u vostru cavia vi ama:
4I zitelli assai chjucu ùn devenu micca tene u porcu nantu à e so ghjambe, chì hè troppu risicatu. Quandu i zitelli sò più grandi, cù e dimensioni di e mani è di i bracci abbastanza grandi per sustene currettamente u porcu di cavia, devenu esse insegnati da un adultu à fà lu bè è senza risicu. Hè impurtante chì voi fighjate l'interazzione di u zitellu è di u purchettu, per assicurà chì tuttu viaghja bè è diminuisce e probabilità di ferita.
5
I cobaie amparanu à gode di riceve carezze à u daretu è in direzzione di u pelu. Duvete evità di accarezzà u pelu è evità a zona di u nasu è di l'ochji, chì à a maiò parte di i porci ùn li piace micca esse accarezzati in queste zone. In ogni casu, tutti i purcelli sò diversi è duvete pruvà à cunnosce l'animali è vede ciò chì li piace è chì ùn li piace.
6Duvete esse assai attenti quandu mettite u vostru cavia nantu à qualsiasi mobili o divanu. Una piccula distrazione pò impedisce di piglià u tempu per piantà una caduta. Cum'è l'avemu digià dettu, e cascate sò unu di l'accidenti i più cumuni cù i purcelli è e so ossa fragili facenu chì a maiò parte di e cascate anu cunsequenze assai gravi.
Micca à tutti i purcelli li piace à esse ripigliati. Se u to porcu ùn li piace, hè megliu à rispettallu è accatastallu direttamente in a gabbia o in terra quandu hè liberu. Certi purcelli accettanu di accarizzassi durante ore, mentre chì altri cumincianu à lagnassi dopu qualchì minutu. Investite u tempu per cunnosce a personalità di u vostru piggy. Se rispettate i so gusti è desideri, aumenterete u ligame trà voi, migliurendu a relazione.
Avà chì u dubbitu nantu à cumu catturà u mo porcu di Guinea hè statu risoltu, è vulete sapè di più nantu à questu poir d'animali chì l'hà appena aduttatu, fighjate u nostru articulu di i nomi di porcu.