Cumu cura di un Pekinese

Autore: Laura McKinney
Data Di Creazione: 5 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 1 Nuvembre 2024
Anonim
Vai a vedere.  (Militare, dir. Elem Klimov, 1985)
Video: Vai a vedere. (Militare, dir. Elem Klimov, 1985)

Cuntenutu

U cane Pekinese piglia u so nome da a capitale cinese, Pechino, da induve nasce sta razza. Parechji credenu chì i Pekinesi sò discendenti da i mitichi Cani Mastini Tibetani è chì millenarii anni fà eranu quasi sacri per a dinastia Tang.

Oghje ghjornu, hè unu di i cuccioli i più pupulari, perfettu per campà cù qualsiasi tipu di famiglia postu chì ama u cunfortu di a casa è hè assai affettuosu cù un bonu tutore. Se avete decisu di aduttà un cane cù queste caratteristiche, avete pigliatu una decisione eccellente. Per voi di fà la cun piena responsabilità, spiega l'Espertu Animale cumu curà un Pekinese!

Cumu marchjà un Pekinese

U Pekinese hè un cane assai calmu, soprattuttu quandu ghjunghje à l'adultu. Ellu ama u so cunfortu ma, cum'è qualsiasi altru cane, ellu bisognu à marchjà ogni ghjornu.


E spassighjate ogni ghjornu facenu funzioni impurtanti in relazione à a cura di u cane Pekinese:

  • Permette di avè boni abitudini di igiene è di soddisfà e vostre necessità fora di ognunu. Ùn vi scurdate chì hè di primura chì i cuccioli possinu marcà u so territoriu durante a spassighjata, qualcosa chì face parte di u so cumpurtamentu naturale.
  • Aiuta u cane à avè una sucializazione curretta, in relazione à l'altri populi è animali, è ancu à mantene u cuntattu cù elementi ambientali (rumuri, odori, sustrati).
  • Hanu bisognu di esplorà u so ambiente, annusendu per riceve informazioni nantu à altri cuccioli, persone è eventi in u locu duv'elli campanu.
  • Hè necessariu camminà per chì u cane possi mantene attivu, soprattuttu quandu u cane Pekinese si avvicina à l'anziani.
  • Aiuta à usà e unghie.

Ovviamente, queste passeggiate devenu avè una durata è intensità adeguate à a capacità fisica di sta razza. Quandu si parla di cani grossi è assai energetichi, ricumandemu chì e passeggiate durinu trà 20-30 minuti. I Pekinesi anu bisognu di assai menu tempu in ogni tour, essendu 15 o 20 minuti (à u più) abbastanza. Parechje surtite à ghjornu aiutanu à mantene u cane attivu è in forma.


Ùn vi scurdate di esse assai attenti quandu camminate in e stagioni più calde. U Pekinese, per via di u musu pianu è di u mantellu longu, hè propensu à soffre facilmente di colpu di calore, perciò hè di primura chì sempre purtà acqua fresca dà durante a pruduzzioni.

listessa manera, avè attenti quandu andate in escursione o lunghe passeggiate., purtendu sempre una scatula di trasportu o un saccu per pudè rifughjà u ghjacaru s’è vo rimarcate chì hè assai stancu. U so musu pianu pò ancu pruvucà difficultà à respirà.

Cibu Pekinese

U cane Pekinese hè abbastanza chjucu. Eppuru, u pesu ideale deve esse intornu à u 5 kg in masci è 5,4 kg in femine. Ùn vi scurdate chì a struttura ossea hè più pesante chè altre razze è chì a so struttura di u corpu hè assai forte.


Per chì i Pekinesi ricevenu a nutrizione ch'elli anu bisognu è, in listessu tempu, impediscenu di diventà sovrappesu in u futuru, basta à offre dui pranzi à ghjornu cù e porzioni currette è calculate in u casu di cuccioli adulti, chì i cuccioli anu bisognu di manghjà più spessu. Tuttavia, i cuccioli devenu ancu esse datu una quantità adatta di cibu.

In quantu à a proporzione di nutrienti, cum'è tutti i cuccioli, i Pekinesi anu bisognu di una alta concentrazione di proteine, è ancu di quantità moderate di carboidrati è di grassi sani.

Una opzione assai cumuna hè di scumette nantu à a alimentazione di bona qualità, ogni volta chì l'imballu hè identificatu cum'è un alimentu "nutrizionalmente cumpletu". Questa indicazione garantisce chì u vostru cucciolu ùn soffre micca carenze nutrizionali.

Tuttavia, pudete dinò integrà a vostra dieta cù ricette casanu Calchì volta. Se vulete alimentà u vostru cane alimenti naturali in casa, cunsultate u vostru veterinariu per assicurà chì u vostru animali riceve tutti i nutrienti essenziali in a proporzione curretta.

Per evità di esse in sovrappeso è ancu obesi, pudete scumette nantu à l'usu di trattamenti vegetali naturali cum'è e carote, per esempiu, è altri bassu in calorie chì truvate in u mercatu. In questu modu, è sapendu chì u Pekinese ùn hè micca particularmente attivu, vi assicurerete chì ùn guadagnate micca pesu per via di e delizie.

Cura di i capelli di cane Pekinese

I capelli di u cane Pekinese sò longu, pienu è setosu, furmendu filamenti intornu à u to collu. Mantene lu in boni cundizioni hè di primura per chì a pelliccia ùn si ricciulessi è per u vostru animale domesticu avè sempre l'apparenza adorabile cusì caratteristica di u Pekinese.

Vi cunsigliu brusgià u mantellu ogni ghjornu cun dolcezza, postu chì sta semplice azzione hè ancu perfetta per rinfurzà u ligame affettuosu trà u cane è u tutore. Inoltre, aiuta à mantene u cane disciplinatu in un modu assai piacevule. Paga una attenzione particulare à i tempi di muta di i capelli, chì accadenu di solitu in primavera è in auturnu.

A spazzolatura hè utile per caccià u pelu mortu, pulisce u cane (perchè riduce a frequenza di u bagnu) è detecta facilmente a presenza di parassiti, nodi è lesioni. Pò ancu esse utile per abituà u cane à esse toccu, assicurendu chì e visite à i veterinari sianu più faciule!

duvete dà bagnu in u cane pekinese ogni 15 o 20 ghjorni, almenu, ma a raccomandazione hè un bagnu mensile per ùn dannà a prutezzione naturale di a pelle. Nanzu di bagnà in casa i Pekinesi, ci vole à sbulicà a so pelle cù una spazzola "rastrellante" è lavà dopu. Ùn vi scurdate di brusgià à a fine è di asciugà assai bè, è ancu di aduprà shampoo specificu per i cani.

Se decide di piglià u cucciolu in un salone di bellezza di u cane, pudete puru sceglie di taglià a so pelliccia, chì hè assai benefica in tempu caldu. Ùn vi scurdate di piglià a cura di u pelu intornu à l'ochji in modu da ùn disturbà l'animale nè causà ferite.

Altre cura di u cane Pekinese

Oltre à tuttu ciò menzionatu sopra, pudete cuntinuà à curà u vostru cane Pekinese cun tutti i generi di attività è ghjochi chì permettenu a stimolazione mentale. Questu face u cane felice è ùn sviluppa micca prublemi di cumpurtamentu.

pudete scumette nantu ghjochi d'intelligenza in casa o insegnate i vostri cumandamenti di basa di Pekinese. Tuttu u tempu dedicatu à u vostru Pekinese aiuta à rinfurzà u vostru ligame è arricchisce a vostra vita d'ogni ghjornu!