Collassu tracheale in cani - Sintomi è trattamentu

Autore: Laura McKinney
Data Di Creazione: 3 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 16 Maghju 2024
Anonim
Collassu tracheale in cani - Sintomi è trattamentu - Animali
Collassu tracheale in cani - Sintomi è trattamentu - Animali

Cuntenutu

U vostru cucciolu hè u vostru megliu amicu, vole accumpagnavvi duve andate è vi darà affettu, amore è divertimentu, cusì a vostra vita ùn serà mai listessa dopu aduttà una. Dunque, in PeritoAnimal sapemu chì a cosa più impurtante ùn hè micca solu di dassi tutta a cura, l'affettu è l'alimentu chì avete bisognu, ma ancu a vostra salute deve esse l'unica priorità per voi.

U cane hè un animale resistente à a maiò parte di e malatie, ma à un certu puntu pò soffre qualchì malattia, allora duvete esse cuscenti di i segni. Hè per quessa chì vulemu parlà cun voi collassu tracheale in i cani, a toia sintomi è trattamentu, per detectà sta malatia à tempu.


Cosa hè u collassu tracheale?

Hè un cundizione congenita chì i cuccioli di razza chjuca soffrenu di solitu, in particulare Caniches, Yorkshire Terrier, Chihuahua, Pomeranian, Maltese è Pechinese, frà altri.

Consiste di a deformazione tracheale, un organu chì cullega a parte suprana di u sistema respiratoriu cù a parte inferiore, è chì l'ostruzzione impedisce chì circuli abbastanza aria. A trachea hè cumposta da una cartilagine chì si deforma, ciò chì face u spaziu per l'aria per passà più chjucu, pruvucendu a trachea à crollà.

a malatia hè prugressiva è degenerativa, cusì i trattamenti, ancu se migliuranu notevolmente a qualità di vita di u cucciolu, ùn sò micca capaci di guarì lu. Hè di solitu diagnosticatu trà i 6 è 7 anni di u cane, è quandu pare prima di 12 mesi, indica una cundizione d'evoluzione più grave.


A seconda di a fase o di u livellu di severità in cui si trova u crollu, pò esse divisu in quattru gradi diversi, in cui 1 hè una deformazione minore è 4 hè quella in cui una quantità minima d'aria entra in e vie aeree.

Sintomi di colapsu tracheale

  • Tosse secca
  • Nausea
  • dispnea
  • mutandine
  • Asfissia
  • rumore quandu si respira

U tossu di solitu si manifesta sporadicamente quandu u collassu tracheale hè minimu, di solitu in situazioni di stress o di emozioni forti, è diventa costante quandu a cundizione s'aggrava. Per via di e so caratteristiche, hè pussibule cunfondelu cù a tosse di canile, ancu se accumpagnatu da altri sintomi pò esse facilmente scartatu.


Cumu a trachea crolla s'aggrava cù u tempu, chì impedisce à l'animale di riceve a quantità di ossigenu ch'ellu hà bisognu, hè cumunu di sviluppà altre malatie, cum'è bronchite, tracheite, o ancu ipertensione pulmonare, chì à longu andà pò purtà à fallimentu cardiacu.

Cumu hè fatta a diagnosi?

Solu u vostru veterinariu hè capace di determinà se u vostru cane soffre di collassu tracheale o se hè una di e malatie respiratorie più frequenti in cuccioli. U più cumunu hè di fà una radiografia, In quale u statu di a trachea è u restu di u sistema respiratoriu pò esse esaminatu.

Inoltre, questu pò esse cumplementatu cù a analisi fluoroscopica chì permette di studià u cumpurtamentu di e vie durante u prucessu di respirazione. Hè ancu pussibule per u specialistu di raccomandà a tracheobronchoscopia, per osservà megliu u statu induve si trovanu e cartilagine.

Chì hè u trattamentu?

Quandu si tratta di i primi trè gradi di collassu tracheale, u trattamentu cù droghe hè sceltu, mentre chì in u gradu 4 solu l'intervenzione chirurgica hè utile:

  • In relazione à midicini, i bronchodilatatori sò raccomandati per prumove a respirazione, in più di l'antibiotici, se ci hè una infezzione, è ancu l'usu di corticosteroidi è, se ne necessariu, un sedativu per riduce l'ansietà, chì a nervosità stimula solu a tosse ancu di più è rende u respiru difficiule .Tutti sti medicamenti, cume e so dosi, devenu esse prescritti da un veterinariu. U scopu di i medicamenti hè di riduce l'effettu di i sintomi è di migliurà a qualità di vita di u cane, ancu s'elli ùn sò micca capaci di curà a cundizione.
  • U cirurgia hè cunsigliatu solu quandu u cane ghjunghje à u gradu 4 di a malatia, cunsideratu u peghju. Tuttavia, micca tutti i pazienti ponu esse mandati per chirurgia, dipende da ogni casu sì hè o no una opzione valida. L'intervenzione chirurgica cerca di ricustruisce a forma di a trachea, è hè ancu pussibule di ricorre à u piazzamentu di una protesi o di impianti endotracheale per migliurà a funzione respiratoria.

Raccomandazioni

Oltre à seguità strettamente u trattamentu indicatu da u specialistu, vi demu qualchì cunsigliu chì vi aiuterà à furnisce una migliore qualità di vita per u vostru amicu pelutu:

  • Prutegge u vostru cane da temperature troppu altu o troppu fretu, è ancu spazii cuntaminati chì pò influenzà i vostri pulmoni, cum'è quelli in i quali ci hè fumu, polvera, forti odori, frà altri.
  • cuntrolla u vostru dieta per mantene lu in un pesu sanu, cum'è un cane obesu hà più difficultà à respirà.
  • Evite di mette u tipicu colli per i cuccioli, cumu si appughjanu solu nantu à u to collu quandu vulete tirallu. Purtate un arnesu, serà assai più comudu è più sanu per ellu.
  • mantene a toia vaccini aghjurnatu per evità a tosse canina.
  • Ùn fate micca grandi cambiamenti in u rutina di u cane, cumu puderianu stressallu è questu averebbe influenzatu a so respirazione.
  • ùn circate micca di fà lu fà Esercizii di colpu, postu chì hè assai cumunu chì i cani cù u colapsu tracheale preferiscenu esse calmi.

Questu articulu hè solu per scopi informativi, à PeritoAnimal.com.br ùn simu micca capaci di prescrive trattamenti veterinarii o di fà alcun tippu di diagnosi. Vi suggerimu di portà u vostru animale di casa à u veterinariu in casu chì abbia qualchì tippu di cundizione o di disagiu.