U cunigliulu pò manghjà uva?

Autore: Peter Berry
Data Di Creazione: 17 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 11 Dicembre 2024
Anonim
If you have potatoes and flour at home, cook this simple and quick recipe! Without yeast!
Video: If you have potatoes and flour at home, cook this simple and quick recipe! Without yeast!

Cuntenutu

Ci hè di più in più famiglie chì anu un cunigliulu trà i so membri cum'è animale domesticu. Per una cunvivenza riesciuta è per chì u nostru cunigliulu gode di bona salute, hè impurtante chì, prima di aduttà unu di questi pelosi, ci informemu di u cura veterinaria è alimentariu chì u cunigliulu averà bisognu per u so benessere.

In questu articulu di PeritoAnimal, ci concentreremu nantu à l'alimentu è risponderemu à a seguente domanda: u cunigliulu pò manghjà uva? Continuate à leghje.

U cunigliulu pò manghjà uva?

Iè, u cunigliulu pò manghjà uva. Tuttavia, cum'è cù tutti l'altri frutti chì i cuniglii ponu manghjà, hè impurtante micca di esagerà o troppu spessu.

L'uva hè ricca in ferru, calciu, sodiu, magnesiu è vitamine di u cumplessu B è C. fonte di carboidrati è dunque duverebbe esse offertu à ellu in modu moderatu.


Hè impurtante nutà chì l'uva deve esse bè lavatu prima di esse datu à u cunigliulu, ancu per evità pussibule avvelenamentu per via di l'usu di pesticidi.

alimentazione di cunigliulu

L'alimentazione di i conigli in u so ambiente naturale consisterebbe basicamente in piante è erba. Sò vegetariani stretti è duvemu tene contu di questu quandu pensemu à l'alimenti chì li avemu da offra, chì devenu esse basati nantu à fenu è erbe fresche cum'è u tarassaco o u trifogliu ma in listessu tempu u più diversu pussibule.

fenu per i cunigliuli

Ancu s'ellu ci sò sfarenti tippi di alimenti di cuniglii cummirciali, ùn hè micca cunsigliatu di offre li cum'è u vostru solu alimentu, postu chì sò una fonte di prublemi dentali è intestinali. Ùn devenu micca cumpone più di 20-30% di l'alimentu tutale è a so percentuale di proteine ​​deve esse menu di 16%.


Da l'altra parte, u fenu assicura un transitu intestinale currettu è aiuta ancu à usà i denti, chì hè di primura perchè i denti di i cuniglii crescenu per tutta a so vita. Basta à esse attenti cù a luzerna perchè cuntene assai calciu è u cunsumu eccessivu è prolungatu di stu minerale hè assuciatu à alcune malatie, cum'è calcificazioni o fallimentu renale.

Frutta è verdura per i cunigliuli

U fenu deve esse sempre dispunibule liberamente per u cunigliulu. S'ellu hè statu asciugatu à u sole, prufittemu di u so cuntenutu in vitamina D. Duvemu ancu furnisce li ligumi è frutti, ma in quantità più chjuche è megliu da l'età di trè mesi. Prima di quessa, o se esageremu a quantità offerta, pò purtà à prublemi intestinali. Cusì, cum'è avemu digià parlatu, iè, i cuniglii ponu manghjà uva è altri frutti.

È se vulete sapè chì più frutti li pudete dà, eccu un altru articulu nantu à i frutti è ligumi cunsigliatu per i cunigli.


U mo cunigliulu ùn vole micca manghjà, chì fà?

Una alimentazione inadegwata pò fà chì u cunigliulu smetti di manghjà, di diminuisce a so attività, pudemu vede chì hè indebulitu, u so addome hè distesu, psmette di defecà o fate menu feci chè di solitu è ​​cù una cunsistenza alterata.

Inoltre, a mancanza di fibre hè altrettantu dannosa è a so insufficienza hè a causa di una diminuzione di a motilità intestinale, di a ritenzione di l'alimentu o, direttamente, di una paralisi intestinale chì mette in periculu a vita. Per tutte queste ragioni, se u vostru cunigliulu ùn hà manghjatu o bevutu in 24 ore, hè di primura chì andessi à u veterinariu u più prestu pussibule.

In questu altru articulu spieguimu perchè un cunigliu urina nantu à voi.

quantu manghja un cunigliulu per ghjornu

In seguitu à l'indicazioni date in a sezione precedente, hè di primura di sceglie un bon fenu è lasciallu sempre à portata di u cunigliolu per ch'ellu possi nutrisce in u u vostru ritimu. D'altra parte, hè impurtante enfatizà chì deve esse cambiatu ogni ghjornu per esse sempre frescu.

Hè megliu aduprà un contenitore pensatu per tene st'alimentu, cunnisciutu ancu cum'è "fenu", postu chì u fenu chì cade in terra serà pisatu è bruttu piuttostu chè manghjatu, cusì duverà esse ghjittatu. Per chì u cunigliulu u ripigli bè da u fenu, i fili devenu esse abbastanza longhi.

Pudemu ancu aghjunghje ligumi freschi cum'è broccoli, cavuli, bieti o spinaci, chì sò una bona fonte di calciu. Hè ancu pussibule di dà li carotte è frutti, chì i cuniglii ponu manghjà uva, mele, pere, melone, anguria o ananas.

Se vulemu alimentallu, benintesa deve esse specificamente formulatu per i cunigli, ma ùn hè micca cunsigliatu d'offre grandi quantità. In media, basta à offre li una cucchiaia per kg di pesu à ghjornu.

Hè megliu offre alimentazione in pellet, cum'è quandu demu i mischji abituali, u cunigliulu selezziuneghja è manghja solu l'alimenti chì li piacenu, affinchì l'alimentu ùn sia micca equilibratu. Infine, ùn pudemu micca scurdà di lascialu sempre à a vostra dispusizione. acqua pulita è fresca. Per questu, deve esse cambiatu spessu.

In questu altru articulu vi presentemu l'alimenti proibiti per i cuniglii chì vi puderianu interessà.

Verdura è piante chì i cuniglii ponu manghjà

In più di u fenu, hè cunsigliatu di furnisce i conigli cù ligumi fibrui chì aghjunghjenu vitamine à l'alimentu chì si perde durante a trasfurmazioni di u fenu. Alcune di elle sò:

  • Alfalfa fresca.
  • Gram.
  • Foglie di l'arburu fruttu.
  • Foglie di carotta.
  • Foglie di mora.
  • Cresce
  • Arugula
  • Endive.
  • Prezzemulu.
  • Spinaci.
  • U brocciu
  • Foglie di cavolfiore
  • Sediu
  • Cavulu

Tutti ponu esse manghjati ogni ghjornu è solu bisognu à esse lavati prima di esse offerti. Cumu l'avemu digià dettu, u i cuniglii ponu manghjà uva verde è nera, è ancu altri frutti, ma in questu casu hè necessariu dà li cun moderazione, ancu s'ella hè solu cum'è ricumpensa, vale à dì, di tantu in tantu, per via di u so altu cuntenutu di zuccaru. U listessu vale per l'altri alimenti cum'è lettuce, pumati, pimentari è simili.

Benintesa, prima di offre à u vostru cunigliulu un novu alimentu, assicuratevi chì ùn hè micca una pianta tossica per u vostru animale domesticu.

U cunigliulu pò manghjà uva passa?

Mentre l'uva pò esse offerta cù moderazione, uva passa ùn hè micca. Contene una quantità maiò di zuccheru, chì ne face un alimentu indesirabile per sta spezia. Se di tantu in tantu li demu una sola unità, nunda li accadrà, ma ùn pudemu micca aghjustalla à a so dieta di modu regulare o permettà à u cunigliulu di manghjà grande quantità. Arricurdatevi chì una dieta sbilanciata hè una fonte di prublemi di salute è dunque a nostra raccomandazione hè quella nisun cunigliulu ùn pò manghjà uva passa.

Avà chì sapete chì i cuniglii ponu manghjà uva, ma ùn li passanu, ùn mancate micca a seguita video induve parlemu di cinque tippi di cunigli è e so caratteristiche particulari:

Se vulete leghje più articuli simili à U cunigliulu pò manghjà uva?, vi ricumandemu di entre in a nostra sezzione Dieta bilanciata.