Castrazione di misgi - Valore, età è cura

Autore: Laura McKinney
Data Di Creazione: 4 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 19 Nuvembre 2024
Anonim
Castrazione di misgi - Valore, età è cura - Animali
Castrazione di misgi - Valore, età è cura - Animali

Cuntenutu

In questu articulu di PeritoAnimal, discuteremu una questione assai impurtante per tutti i pruprietari di animali domestici, chì ùn hè altru chè sterilizazione di i misgi. Castrazione di misgi Hè un'operazione cumuna in ogni clinica veterinaria, ma pone sempre e dumande chì risponderemu quì sottu.

D'altra parte, alcune persone sò sempre riluttanti versu questu interventu. Dunque, guarderemu ancu i vantaghji è i svantaghji di a sterilizazione. Continua à leghje è scopre tuttu ciò chì ci vole à sapè nantu à a sterilizazione o sterilizazione di i misgi.

Castrazione di i misgi masci

A sterilizazione o a sterilizazione di i misgi hè una prucedura simplice è rapida chì cunsiste à caccià i testiculi. Hè fattu per una incisione minima in elli, è di sicuru, cù u ghjattu anestesiatu. Inoltre, ùn hà mancu bisognu di cuntrollu post-operativu.


In quantu à l'età di sterilizà un misgiu maschile, A verità hè chì si pò fà quandu u misgiu hè sempre un gattinu è, in realtà, si consiglia una intervenzione tempestiva, à circa cinque mesi, perchè cusì evitate di mustrà i segni tipichi di maturità sessuale quandu si rilevanu i misgi femini in calore.

L'ubbiettivu principale di questa operazione hè di prevene l'animali d'avè figlioli è di presentà u so cumpurtamentu riproduttivu. Videremu in un'altra sezzione i vantaghji è i svantaghji di l'operazione.

Differenze trà sterilizà è sterilizà un gattu

A sterilizazione di i misgi, in u sensu strettu, seria un'intervenzione chì impedisce à l'animali di ripruducesi. Cusì, sta definizione includerebbe u tippu di chirurgia chì avemu descrittu in a sezione precedente, chì, più currettamente, deve esse chjamata castrazione, chì ghjè u termine adattu per riferisce si à a rimozione di i testiculi o di l'utru è di l'ovari in u casu di i misgi femini.


Spaying un gattu puderia esse fattu cù un vasectomia, chì seria u tagliu di i tubi chì cunnettanu i testiculi à u pene è li trasferenu u sperma. In questu modu, a ripruduzzione seria impedita da i testiculi, ma questu ùn hè micca a cirurgia nurmale realizata. Si deve esse cunsideratu chì a vasectomia, o sterilizazione in i misgi femini, impediscenu solu a ripruduzzione, ma ùn impediscenu micca u calore o i cumpurtamenti assuciati è l'effetti secundarii.

castrazione di misgi

A sterilizazione di i misgi hè un pocu più cumplessa quandu si tratta di femine, cum'è in questu casu l'organi da rimuovere si trovanu in u corpu, cusì u veterinariu duverà apre a cavità addominale. Cum'è in u casu di i masci, l'intervenzione pò esse fattu in i primi mesi di vita, prima di u primu caldu, è l'ughjettivu principale serà d'evità a ripruduzzione è u calore.


Quandu si parla di sterilizazione di un gattu, l'intervenzione più frequente hè a rimuzzioni di l'utru è di l'ovari attraversu una incisione addominale, naturalmente, dopu l'amministrazione di anestesia. Per castrà un gattu randagiu, si face qualchì volta un tagliu laterale è sò rimossi solu l'ovari. Cusì, l'ughjettivu di evità u cicculu ripruduttivu hè rializatu, è u periodu postoperatoriu presenta un risicu più bassu di cumplicazioni, ciò chì hè assai impurtante per u ritornu immediatu di u ghjattu in strada. Eppuru, ancu cù una incisione addominale, a recuperazione da i misgi spaying hè di solitu liscia. À u svegliu da l'anestesia, u ghjattu pò vultà in casa per recuperassi, postu chì ùn ci hè bisognu di ospedalizazione.

Castrazione di i misgi: cura post-operatoria

Sia in masci è femine, a ricuperazione hè simplice. U veterinariu di solitu injecterà un antibioticu per prevene u risicu di infezioni batteriche è prescriverà analgesici da amministrà in casa per i primi ghjorni. Per u restu, u nostru travagliu serà di monitorà se l'incisione guarisce senza intoppi. In e prime poche ore, hè cumunu chì a zona di tagliu apparisca un pocu infiammata è arrossita, aspettu chì migliurà i ghjorni dopu. Circa una settimana, a ferita guariscerà, è in 8 à 10 ghjorni u veterinariu eliminerà i punti. o staples, se applicabile.

Se l'animale hè in gradu di accede troppu à a ferita, serà necessariu mette un collu elisabettianu, chì l'effettu di a lingua sgrossa di i misgi è di i so denti a ponu apre o infettà. In generale à i misgi ùn li piace micca u vistitu di u collu, ma hè necessariu, almenu per u tempu chì ùn si pò tene d'ochju.

Ancu se per l'intervenzione u ghjattu deve ghjunghje à a clinica dopu qualchì ora di dighjunu per evità complicazioni cù l'anestesia, à u ritornu in casa li pudete offre da manghjà è da beie nurmalmente, cum'è hè cumunu di vultà à a vita nurmale da u primu mumentu. Benintesa, hè impurtante tene à mente chì dopu a sterilizazione, i bisogni nutrizionali cambieranu, è ne averete bisognu. aghjustate a vostra dieta per evità di esse in sovrappesu.

Cumplicazioni post castrazione di i misgi

Ancu s'ellu ùn sò micca cumuni, guarderemu e cumplicazioni da sterilizazione in i misgi sottu, chì influenzeranu e femine u più per u più grande gradu di cumplessità di a so chirurgia. I principali sò i seguenti:

  • Ùn hè micca cumunu, ma e droghe anestetiche ponu causà effetti avversi.
  • In particulare in femine, a ferita pò apre o infettassi, chì prolunga a ricuperazione è pò esse necessariu ri-anestetizà l'animali, suturà, trattà cù antibiotici, ecc.
  • Ancu in i misgi hè pussibule, ancu sè raru, chì a sanguinamentu internu chì richiederà una pronta attenzione veterinaria.
  • A volte, un seroma si forma in a zona cicatriciale, o una certa reazione si verifica in a zona di tagliu per via di qualchì pruduttu di disinfezione.

Castrà i misgi: cunsequenze, vantaghji è svantaghji

In questa sezione, discuteremu i vantaghji è i svantaghji di sterilizà i misgi, indipendentemente ch'elli sianu masci o femine. Ma prima, hè impurtante tene à mente chì i misgi, quantunque insistinu nantu à a so natura indipendente, sò animali domestichi, è sta sezzione deve esse vista da questa perspettiva. Mettimu in risaltu, prima, u vantaghji di castrà i misgi:

  • Impedisce a nascita incontrollata di letti.
  • Evite i segni di calore cume u marcatu, l'aggressività o l'ansietà, chì favurizanu a coesistenza cù l'omu, ma riducenu ancu u stress è aumentanu a salute di i misgi diminuendu u risicu di lotte o di fughje.
  • Riduce a probabilità di soffre di malatie associate à ormoni riproduttivi, cum'è piometra in gatti o tumori di senu.

Mi piace svantaghji pudemu mette in risaltu u seguitu:

  • L'animale corre u risichi relativi à a cirurgia è u periodu postoperatoriu.
  • I bisogni energetichi diminuiscenu, ghjè per quessa ch'ellu ci vole à fà casu à a dieta di u misgiu per evità di esse in sovrappesu.
  • O prezzu d'intervenzione pò scuragisce alcuni tutori.

Infine, l'impussibilità di ripruduce irreversibilmente hè una cunsequenza di l'operazione chì, in a situazione attuale, hè cunsiderata un vantaghju, ma pò esse un inconveniente.

Valore di castratura di i misgi

Ùn pudemu micca parlà di sterilizazione di i misgi senza menziunà u prezzu, postu chì ci sò parechji guardiani interessati à sterilizà u so misgiu chì ùn decidenu micca per via di sta questione. A verità hè chì hè tutalmente impussibile di cità un valore, perchè ellu varierà cù una seria d'elementi, cum'è e seguenti:

  • u sessu dicat, postu chì l'intervenzione serà più economica in i masci, chì hè più simplice.
  • U locu di a clinica, postu chì i prezzi ponu varià assai secondu a cità induve si trova. Dentru a listessa area, a quantità pagata serà simile trà e cliniche, chì i prezzi sò generalmente raccomandati da a facultà veterinaria currispundente.
  • Se qualcosa imprevistu nasce, cum'è e complicazioni chì avemu citatu, u prezzu finale pò aumentà.

Ancu se a sterilizazione a priori, soprattuttu per e femine, vi pò sembra cara, hè impurtante tene à mente chì hè realizata da un prufessiunale, qualchì volta più di unu, furmatu da anni, in un centru chirurgicu installatu in cunfurmità cù a legislazione è dotatu cù tecnulugie chì sò ancu custosi. Inoltre, spaying gatti hè un investimentu chì vi risparmierà spese chì un animale sterilizatu puderia causà, cume cucciolate di cuccioli, piometra, tumori, ferite da e lotte o esse attravirsatu da e fughje.

Da l'altra parte, spara un gattu di rigalu o à un costu assai bassu hè qualchì volta pussibule, postu chì in certi lochi i prugrammi di cuntrollu di a pupulazione felina sò messi in opera cù misure cusì. In certi rifugi o associazioni di prutezzione di l'animali, hè pussibule aduttà un misgiu chì hè digià statu sterilizatu, ancu s'ellu hè di solitu necessariu pagà una certa quantità per aiutà à spende e spese generate da u gattinu.

Dunque, hè cunsigliatu di truvà ne qualchì veterinarii cù boni riferimenti è paragunate i prezzi. Inoltre, alcune cliniche offrenu a pussibilità di pagamentu in rate, è pudete scopre di u campagne di sterilizazione à pocu costu in a vostra zona. In parte di a pruprietà responsabile, duvete sempre tene contu di sta spesa se vulete esse cun un felinu, è cuntà e vostre spese alimentarie.

Pudete sterilizà un gattu in calore?

Infine, hè un dubbitu cumunu di i tutori se a castrazione di i misgi pò esse fatta quandu sò in calore. A raccomandazione hè aspittà u so cumplimentu, o piuttostu, opera prima chì si faci u primu calore. S'ellu ùn hè micca pussibule, toccherà à u veterinariu decide se l'operazione hè accettabile à quellu tempu, valutendu i vantaghji è i svantaghji.