Cuntenutu
- Cane à carbone attivatu
- Carbone attivatu per cane avvelenatu
- Arsenicu
- Etilenglicol
- Insetticidi
- insetti velenosi
- funghi velenosi
- Carbone attivatu per i cani chì manghjavanu a cicculata
- Cume aduprà u carbone attivatu per i cani
- Contraindicazioni di carbone attivatu per i cani
- Effetti Side di u Carbone Attivatu per i Cani
L'avvelenamentu caninu pò accade per accidenti domestichi, ingestione di sostanze tossiche per l'animali o crimini. Tù sintomi di un cane avvelenatu varienu secondu l'agentu causativu è e quantità ingerite. Puderanu include diarrea, vomitu, dolore severu, debolezza, vertigini, rigidità musculare, salivazione, frebba, sanguinamentu, trà assai altri. Hè impurtante quant'è l'identificazione di elli cerca di scopre ciò chì hà causatu sta avvelenamentu per facilità u so trattamentu d'urgenza. U carbone attivatu per i cani hè una opzione per alcuni di questi è pò adsorbe finu à u 75% di a sustanza tossica in u corpu di l'animali. In questu post da PeritoAnimal spieguemu cumu aduprà u carbone attivatu per i cani, a dosa è e raccomandazioni.
Cane à carbone attivatu
U carbone attivatu hè un derivatu di carbone cun alta porosità, cunnisciutu per a so capacità di filtrà impurità, in più di chjarificà è deodorizà. I so usi sò cunnisciuti sia in casa, cusmeticamente o medicinali in l'omu. E so applicazioni mediche sò cunnisciute, soprattuttu in casi di intossicazione è avvelenamentu, in i quali funziona adsorbendu a sostanza tossica è diminuendu l'assorbimentu di elementi tossichi da u sistema digestivu.
O carbone attivatu per l'animali Hè amministratu cum'è adsorbente per e tossine è i veleni prisenti in u tractu gastrointestinale, in u trattamentu di l'intossicazioni. In questu modu, u carbone attivatu per i cani pò esse amministratu in certi casi di avvelenamentu, cum'è vedemu in seguitu, è pò salvà vite, postu chì riduce l'assorbimentu di tossicanti finu à u 75%.
Bisogna à cunnosce, quantunque, chì micca tutti i tippi di avvelenamenti è avvelenamenti sò risolti cù u carbone attivatu. Dunque, sottu ogni suspettu di avvelenamentu di u l'assistenza veterinaria hè sempre u modu u più sicuru., postu chì cù u diagnosticu esattu, hè più faciule per esse sicuru di u trattamentu più efficace. Cioè, in una emergenza pudete amministrà carbone attivatu à i cani, ma l'ideale hè di avè un monitoru veterinariu per assicurassi chì questu sia veramente u trattamentu d'urgenza u più adattu.
Carbone attivatu per cane avvelenatu
U carbone attivatu hà dimustratu a so efficacità in i casi di avvelenamentu caninu, ma questu sempre dipenderà da l'agente intossicante, dosaggio è quadru clinicu. Dunque, in ogni suspettu di avvelenamentu o intossicazione, hè assai impurtante di investigà l'agenti causativi è di cercà assistenza d'urgenza, chì l'assistenza hè diversa per ogni casu. In u casu di alcune sostanze, induce u vomitu hè contraindicatu è pò ancu aggravà a cundizione. Hè per quessa hè impurtante cunsiderà a causa, osservà i sintomi è chjamà l'assistenza d'urgenza.
In u post circa cumu trattà un cane avvelenatu spieghemu chì u carbone hè generalmente adupratu in casi di avvelenamentu da:
Arsenicu
Sta sustanza prisente in l'insetticidi di solitu provoca diarrea è pò purtà à u crollu cardiovasculare. Quandu u velenu hè statu ingeritu per menu di duie ore, u trattamentu urgente cunsiste à induce vomitu, amministrà carbone attivatu è, dopu à una o duie ore, prutettori gastrici.
Etilenglicol
In casu di avvelenamentu Etilene Glicolu u cane sembra diventà vertiginoso è perde u cuntrollu di i so movimenti. U trattamentu d'urgenza cunsiste à induce vomitu, carbone attivatu è sulfatu di sodiu una o duie ore dopu avè ingeritu u velenu.
Insetticidi
L'intossicazione da diversi tippi di insetticidi chì cuntenenu idrocarburi clorurati, piretrini o piretroidi, carbamati è organofosfati ponu esse cuntenute cù l'induzione di vomitu è di carbone attivatu. Ancu cusì, hè di primura chjamà un veterinariu u più prestu pussibule.
insetti velenosi
Alcuni insetti quandu ingeriti cuntenenu sostanze chimiche tossiche, cum'è Cantarida (Lytta vesicatoria), per esempiu, chì causanu vesciche di a pelle, dolore addominale, irritazioni digestive è urinarie, trà altri. U carbone attivatu pò esse adupratu per riduce l'intossicazione.
funghi velenosi
L'ingestione di funghi tossichi pò causà prublemi chì và da digestivu à neurologicu. Queste emergenze ponu esse trattate inducendu vomitu è aduprendu carbone attivatu.
Carbone attivatu per i cani chì manghjavanu a cicculata
Più ci hè cacao in a cicculata manghjata, più grande hè a so tossicità per u cane. I sintomi di solitu cumpariscenu ore dopu l'ingestione ma ideale trattallu u più prestu pussibule cun induzione di vomitu è usu di carbone attivatu. Sì più di duie ore sò passate, u vomitu ùn funzionerà più, solu carbone attivatu è seguitu veterinariu.
In u video sottu, spieghemu perchè i cani ùn ponu manghjà a cicculata:
Cume aduprà u carbone attivatu per i cani
Hè assai impurtante di esse cuscenti chì u carbone attivatu per i cani intossicati hè una soluzione in certi casi, cum'è menzionatu sopra, ma micca per tutti. L'avvelenamentu da cloru, candeghju, alcolu, naftalina, piante è alcuni alimenti, per esempiu, ùn sò micca cuntenuti da l'usu di u carbone.
A raccomandazione generale di u carbone attivatu per i cani hè di aduprà 1 g per ogni mezu chilò di l'animale. Per aduprà, dissolve in un pocu acqua è mischjà finu à ottene a consistenza di una pasta. Stu mischju deve esse amministratu cù a siringa in bocca di u cane in 4 dosi totali spaziate ogni 2 o 3 ore.
In i casi di avvelenamentu più severu, aduprate da 2 à 8 g per u pesu totale è date una volta ogni 6 o 8 ore per 3 à 5 ghjorni, finu à chì i sintomi miglioranu. Ancu dopu aduprà carbone attivatu per i cani in casu di intossicazione è u benessere apparente di u cane, hè di primura monitorà l'effettu di a tossina chì u carbone ùn adsorbe micca tutta a sustanza.
Contraindicazioni di carbone attivatu per i cani
In casi d'emergenza medica ùn ci sò micca contraindicazioni per u carbone attivatu per i cani, ma u so ingrediente attivu pò riduce è prevene l'azione di altre sostanze ingerite per via orale. Questu deve esse tenutu in considerazione se u cane piglia qualsiasi medicamentu per l'usu continuu è chiede raccomandazioni veterinarie in quantu interazzione di droga.
Effetti Side di u Carbone Attivatu per i Cani
Stinzia è diarrea (in formulazioni cuntenenu sorbitol) sò effetti collaterali chì ponu appare. Vede più infurmazioni in u post induve spieghemu chì fà quandu un cane hè intossicatu.
Questu articulu hè solu per scopi informativi, à PeritoAnimal.com.br ùn simu micca capaci di prescrive trattamenti veterinarii o di fà alcun tippu di diagnosi. Vi suggerimu di portà u vostru animale di casa à u veterinariu in casu chì abbia qualchì tippu di cundizione o di disagiu.
Se vulete leghje più articuli simili à Carbone attivatu per i cani: usi, dosaggio è raccomandazioni, vi cunsigliemu di entre in a nostra sezzione di Primu Soccorsu.