Un cane pò manghjà pesci?

Autore: John Stephens
Data Di Creazione: 26 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 20 Nuvembre 2024
Anonim
Un cane pò manghjà pesci? - Animali
Un cane pò manghjà pesci? - Animali

Cuntenutu

I benefici di l'oliu di salmone per i cani è l'oliu di fegatu di merluziu sò di più in più cunnisciuti, ma ponu manghjà ancu pesci? Chì tippu di pesci sò boni per i cani? Cumu deve esse offertu? Devenu esse cucinati o ponu esse manghjati crudi? Queste sò certamente alcune di e dumande frequenti quandu si decide di inizià diete casalinghe o alimentazione ibrida per i cani, in a quale sia a razione sia u cibu preparatu da i tutori sò offerti.Naturalmente, sè site un fan di quest'ultima opzione, duvete sapè chì ùn hè micca cunsigliatu di mischjà a razione cù l'alimentu naturale in u listessu piattu.


Hè necessariu offre li separatamente è in i tempi diffirenti di a ghjurnata, hè perchè sti prudutti passanu per prucessi digestivi cumpletamente diversi è, dunque, fà manghjà u cane à tempu à tempu pò purtà à u sviluppu di prublemi seri, cum'è torsione gastrica. Avemu cummentatu tutti i dettagli in questu articulu di PeritoAnimal chì spiega se u cane pò manghjà pesci.

Chì pesciu pudete dà à un cane?

Infatti, u pesciu hè bonu per i cani è, malgradu e credenze pupulare nantu à u cunsumu di stu pruduttu, nimu ùn mostra di solitu segni di tossicità in i cani, eccettu i cani allergii à i pesci. Cusì pudete offre u vostru amicu pelutu ogni tipu di pesciu, sia magre sia oliu, postu chì ognunu offre benefici diversi è pruprietà interessanti per u bonu sviluppu di i cuccioli.


Cunsidendu, per esempiu, chì i pesci grassi cuntenenu una quantità più grande di calorie ch'è i pesci magri, se u vostru cane hà bisognu di perde u pesu, hè assai megliu di optà per i pesci magri cà per i grassi. In listessu modu, sta quantità più alta di calorie si traduce ancu in un percentuale più altu di acidi grassi omega 3, cusì chì i pesci grassi sò più adatti per migliurà u mantellu di i cani, è ancu per prutege u so sistema immunitariu è prevene l'apparizione di malatie. .

Cum'è u i cani sò animali carnivori, è a cunsumazione di proteine ​​deve occupà a percentuale più alta di u tutale di a vostra dieta, hè cunsigliatu sia u cunsumu di carne sia di pesciu per chì questa assunzione sia adeguata. L'impurtante, quandu decidite avventurassi in a creazione di diete casalinghe per u vostru animale domesticu, hè di copre tutti i bisogni nutrizionali, mantene un equilibriu currettu trà u fosforu è u calciu, è travaglià cù prudutti di qualità, quelli eculogichi essendu i più raccomandati.


Avà, mentre tutti i pesci sò boni per i cani, hè veru chì alcuni si distinguenu da u restu per via di i benefici chì offrenu à i pelosi. Cusì, u pesciu u più cunsigliatu sò i seguenti:

  • Salmon;
  • Tuna;
  • Sardina;
  • Sgombri;
  • Aringa;
  • Merlu.

Sò boni i pesci di cane?

Cum'è l'avemu digià vistu, un cane pò manghjà pesce postu chì hà grandi benefici per a salute, dunque l'inclusione in a dieta hè più cà raccomandata. Avà chì sò esattamente questi benefici? Senza dubbitu, u primu hè u gran quantità di proteine chì i pesci anu. Cum'è l'avemu digià indicatu, i cani sò carnivori per natura è anu bisognu di proteine ​​animali per stà sani è forti, postu chì senza elli u corpu ùn pò micca pruduce l'enzimi, ormoni, tessuti è cellule necessarii per un funziunamentu currettu. Dopu, parleremu separatamente di i benefici di i pesci magri è di i pesci grassi per i cani.

Benefici di Pesci Magri per Cani

U pesciu magru, cunnisciutu ancu pesciu biancu, si differenu da i pesci grassi principalmente da a percentuale di grassu è, dunque, di acidi grassi in a so cumpusizione, chì hè assai più bassa in i pesci magri. In generale, 100 grammi di pesci magri sò di solitu circa 110 calorie, dunque hè altamente beneficu per i cani obesi chì necessitanu una dieta speciale per a perdita di pesu. In listessu modu, hè ancu un alimentu raccomandatu per i cuccioli più anziani, sia per u so cuntenutu proteicu sia per esse bassu in calorie.

U pesciu magru hè ancu una ottima fonte naturale di vitamine di u gruppu B, cù B3, B9 è B12 chì sò i più impurtanti, in più di a vitamina A. D'altra parte, furnisce à i cani una quantità considerablee di minerali essenziali per u so sviluppu propiu, cum'è calciu è fosforu, dighjà mintuvatu sopra.

U mantenimentu di l'equilibriu trà questi minerali hè di primura per evità una carenza in unu d'elli, postu chì se u corpu rileva chì, per esempiu, hà bisognu di più calciu, tenderà à estrallu da l'osse stessa, qualcosa di tuttu controproducente. Cusì, offrendu questu alimentu à u vostru amicu pelutu, evitate micca solu sta situazione ma favurite ancu u sistema ossu è aiutate à prevene u sviluppu di malatie cunnesse cun ellu, cum'è l'osteoporosi, l'artrite o l'artrosi. Infine, i pesci i più magri più adatti per i cani sò u merlu, u baccalà, u doratu è ecc.

Benefici di u Pesciu Grassu per i Cani

I pesci grassi, à u cuntrariu di i pesci magri, anu una alta percentuale di grassu. Tuttavia, i grassi truvati in stu tippu di pesci sò chjamati "poliinsaturi", essendu u àcitu grassu omega 3 u prisente in pesci oleosi. Cusì, vedemu cumu i prudutti chì facenu parte di stu gruppu alimentariu rapprisentanu una di e migliori fonti naturali di omega 3, una sustanza assai benefica per i cani. Questi acidi grassi ponu migliurà a salute di i capelli di l'animali, aumentendu a so lucentezza, aumentendu a so dulcezza è ripristinendu vitalità à u mantellu. Inoltre, l'omega 3 hà a capacità di prutege l'animale da e pussibuli malatie cardiovascolari chì puderebbenu sviluppassi, perchè riduce notevolmente a furmazione di placca in i vini sanguini. D'altra parte, hà ancu pruprietà antiinflamatorie impurtanti, indicate per i pazienti cun dolore articulare cum'è u dolore causatu da l'artrite canina.

In più di u so cuntenutu omega 3, i pesci grassi sò ancu boni per i cuccioli da varietà di vitamine chì li cumponenu, essendu e vitamine D, A, B12, B3, B2 è B1 i più eccezionali. L'ideale hè di offre u salmone, postu chì hè u pesciu grassu chì favurisce u più a salute di u vostru amicu pelutu, tuttavia, u sgombro, a sardina, u tonu è l'aringa sò ancu raccomandati.

Cumu dà u pesciu à u mo cane?

Avà chì sapete chì cane pò manghjà pesci è chì vantaghji sò, hè ora di parlà di e diverse manere di offre questu alimentu è di includelu in a dieta quotidiana di u vostru animale domesticu. In questu sensu, u modu ideale è u più raccomandabile per fà pesci per i cani hè precucinà u pesciu è caccià e so spine, perchè cusì puderete eliminà ogni tipu di batteriu. Per questu, hè megliu coce u pesciu cottu o arrustitu, perchè ùn pò micca dà pesci fritti à i cani. Benintesa, per mantene tutte e so proprietà intatte, hè necessariu coce u pesciu à bassa temperatura, senza supera i 70 gradi Celsius, è lasciarlu semi crudu, affinchì sia sigillatu à l'esternu è leggermente crudu à u drentu. Se seguite a dieta BARF è vulete offre à u vostru animali un pesce crudu, serà necessariu garantisce l'urigine per cunfirmà a qualità.

Una volta chì u pesciu hè cottu, duvete aspittà ch'ellu si rinfriscessi prima di rompe lu è serve cù un filu d'oliu d'oliva, l'oliu pressatu à fretu essendu più benefiziu per i cani. Per più infurmazione, ùn mancate micca u nostru articulu nantu à i benefici di l'oliu d'oliva per i cani.

D’altronde, pudete ancu prupone di tantu in tantu versioni di pesci in scatula, sempre naturali o in oliu d’aliva, per esempiu, tonnu in scatula.

Quantu pesciu possu dà u mo cane?

Ci hè una cuntruversa riguardu à a quantità esatta di proteine ​​chì un cane pò cunsumà ogni ghjornu, cum'è alcuni prufessiunali dicenu chì deve esse intornu à 80%, mentre altri suggerenu chì l'ideale hè 70%. Ricumandemu di sperimentà cù e duie percentuali è di determinà quale hè u megliu per u vostru cane. In ogni casu, u 30% restante o 20% duveranu esse cumposti di frutti è ligumi cunsigliati per i cuccioli, è ancu di cereali cum'è u risu o l'avena una volta à a settimana.

Avà, se cercate una quantità indicativa in grammi, pudemu dì chì per ogni 10 chilò di pesu pudete offre u cane trà 120 è 150 grammi di pesci à ghjornu. D'altra parte, ùn hè micca raccomandatu di nutre l'animale cù pesci ogni ghjornu, ricordate chì u cunsumu di carne, cum'è pollu o tacchinu, hè di primura per mantene a salute di u cane in perfette condizioni, eccettu in casu d'allergie à certa carne . Cusì pudete mette da parte dui ghjorni à settimana, per esempiu, per preparà ricette di pesci.

Possu mischjà u pesciu cù altri alimenti?

Sicuramente, fintantu chì tenite i quantità dichjarati. In questu modu, pudete combine u pesciu cù pezzi di verdura cotta, cum'è carotte o zucca, o cù un pocu di risu cottu. Benintesa, se vi dumandate se pudete mischjà u pesciu cù l'alimentu, a risposta hè innò. Cum'è l'avemu dettu, l'alimenti naturali per cani è l'alimenti per animali domestici cummirciali necessitanu tempi è prucessi digestivi diversi, dunque l'alimentazione inseme puderia causà gravi prublemi di salute è dannà u sistema digestivu di u cane.

Se vulete sapè di più cibu naturale per cani, vedi u nostru video YouTube:

Se vulete leghje più articuli simili à Un cane pò manghjà pesci?, vi cunsigliemu di entre in a nostra sezzione Dieti in Casa.