Cane chì abbaghjava: chì fà

Autore: Laura McKinney
Data Di Creazione: 2 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 17 Nuvembre 2024
Anonim
Cane chì abbaghjava: chì fà - Animali
Cane chì abbaghjava: chì fà - Animali

Cuntenutu

U vocalizazioneeccessivu hè unu di i prublemi cumportamentali più cumplicati da trattà, tuttavia, sì sì capace d'identificà e ragioni chì causanu stu comportamentu in u vostru cane, pudete amparà à gestì lu, seguitendu sempre i cuncetti di condizionamentu operante è applicendu tecniche adatte chì facenu micca male u benessere.

In questu articulu di PeritoAnimal, vi guideremu in modo da sapè cosa fà s'ellu ci hè un cane chì abbaghja assai, tuttavia, se ùn site micca in gradu di risolve voi stessi u prublema, vi cunsigliemu di cunsultà un espertu, cum'è a veterinariu specializatu in etulugia, un educatore caninu o un allenatore cun esperienza in a modificazione di u comportamentu.


perchè i cani abbaghjanu

I cani sò animali socievuli chì cumunicà constantemente cù l'altri esseri viventi è cù l'ambiente chì li circonda.L'etologia, a scienza chì studia u cumpurtamentu di l'animali, hà rivelatu in l'ultimi anni alcuni dettagli nantu à u linguaghju di u corpu caninu, megliu cunnisciutu cum'è "i segni di calma", ma hè statu ancu rivelatu chì i cani usanu una vasta gamma di vocalizazioni in i so sociali. relazioni, chì ponu ancu avè multipliSensi.

Hè impurtante per voi di sapè chì a cortezza di u cane hè un strumentu di cumunicazione, è hè tutale nurmale per ellu di usalla per sprime emozioni, chì ponu esse eccitazione, paura, rabbia, ma chì hè ancu nurmale aduprallu per chjama l'attenzione o cum'è cumpurtamentu cumpulsivu di sollievu di stress.


corteccia di cane: significati

Prima di cumincià à travaglià per risolve i prublemi di abbaghjamentu eccessivu, duvete amparà à interpretà currettamente e diverse vocalizazioni. Per sapè ciò chì significa a corteccia di u cane, vi mostremu i punti chjave per voi per interpretà:

  • Corteccia: L'abbaghji di l'attenzione sò generalmente di tonu mediu è ben spaziati;
  • Ululà: se a corteccia si trasforma in un ululà, pò indicà solitudine, ansietà è paura;
  • Pienghje: urli chì di solitu manifestanu una dumanda d'attenzione per via di paura, dulore, fatica, stress o ansietà.

cane chì chjama l'attenzione

I cuccioli ponu pruvà à attirà a nostra attenzione per parechje ragioni: dumandà alimentazione o attenzione, alertendu nantu à a presenza di persone è animali scunnisciuti, dumandendu à ghjucà, frà altre cause. Cum'è tutore, duvete amparà à ricunnosce i bisogni è e preoccupazioni di u vostru cucciolu, chì vi aiuterà determinà a causa chì face abbaià u cane.


Arricurdatevi chì oltre à abbaghjà, ci sò ancu altri segni chì i cani usanu per attirà l'attenzione.

Cumu fà chì un cane smetti di abbaghjà

Per risolve stu prublema cumportamentale di ghjacaru di cane, pò esse assai utile. visitate un espertu in cumpurtamentu caninu, cum'è un veterinariu specializatu in etologia, un educatore caninu, o un furmatore. Questi prufessiunali ponu aiutà truvà a causa è a fonte di u prublema, in più di offre linee guida specifiche per u casu di u vostru cane.

L'ideale hè di travaglià cun l'educazione pusitiva, aduprendu i seguenti rinforzi è punizioni di cundiziunamentu operante:

  • rinfurzamentu pusitivu: premia à u cane cù un rinforzu di valore elevatu per ellu (cibu, affettu, ghjoculi, spassighjate, ecc.) quandu faci un cumpurtamentu chì li piaci, cum'è attirà a vostra attenzione senza abbaghjà, affinch'ellu ripeti stu cumpurtamentu è impari più faciule . [1]
  • castigu negativu: caccià un stimulu piacevule per u cane (a vostra attenzione) quandu face un cumpurtamentu chì ùn ti piace, in questu casu, abbaghjendu.

Dunque, per risolve stu prublema di vocalizazione, duvete ignora u to cane quand'ellu abbaghja, ma in listessu tempu, duvete assiste ellu quandu ellu dumanda a vostra attenzione in modu calmu è silenziu. Hè assai impurtante chì site custante è chì tutta a famiglia lavori secondu e stesse linee guida, chì hè l'unicu modu per u cane d'assucià currettamente l'insegnamentu.

Una volta chì u cane capisce chì quandu abbaghja ùn riceve alcuna risposta da voi, smetterà di abbaghjà per attirà a vostra attenzione è scommetterà à realizà altri cumpurtamenti, cume avvicinassi in silenziu. Tutta a prucedura hè cunnisciuta cum'è "curva di estinzione’.

Pò accade chì vedi u cane chì abbaghjava forte è più intensamente quandu si principia à ignorallu, però, se andate custante, l'estinzione si ferà cù successu, ancu se pò piglià un pocu di più. Arricurdatevi chì ogni casu hè unicu è particulare. Ùn duvete micca scurdà chì, per mantene un cumpurtamentu propiu per u restu di a vita di u cane, hè necessariu cuntinuvà à rinfurzà lu ogni volta chì site calmu è dumandate attenzione in silenziu.

Cane chì abbaghja: Metodi chì ùn funzionanu micca

Sfurtunatamente, i tutori sò cumuni. rimpruverà o punisce u cane per abbaghjà eccessivamente, tuttavia, hè impurtante sapè chì quandu punisci un cane per abbaghjà, sò attenti à ellu, chì ruvina tuttu u travagliu fattu cù l'usu di rinfurzamentu pusitivu è di castigu negativu. Inoltre, provoca ancu timore, insicurezza, cunfusione è ancu rompe u ligame cù u cane.

Ci hè ancu persone chì cercanu una soluzione faciule è rapida cù l'usu di colli anti-corteccia, tuttavia, a Società Europea di Etologia Clinica Veterinaria (ESVCE) dice ciò chì seguita: [2]

  • Ùn hè micca pussibule di determinà l'intensità curretta per un cane specificu, chì pò causà l'apparizione di paura, aggressione, fobie è stress. Tuttu què face ancu chì u cane ùn impari.
  • L'animale pò abituassi à u dulore è cuntinuà à abbaghjà.
  • Perchè hè una macchina, u timing pò esse incorrettu, chì provoca risultati negativi.
  • Ci hè un risicu di abusu quandu l'animali hè aggressivu.
  • Ci pò esse un aumentu di a frequenza cardiaca, brusgiature fisiche è ancu necrosi di a pelle.
  • Pò apparisce altri cumpurtamenti negativi è cumportamenti cum'è u stress, u roncu o l'inibizione.

Inoltre, nisun studiu ùn hà dimustratu chì u collu anti-corteccia hè più efficace ch'è l'usu di rinfurzamentu pusitivu, dunque ùn ricumandemu micca l'usu di stu strumentu.

U mo cane ùn ferma micca di abbaghjà: chì fà

Ci sò alcuni casi particulari cumplessi chì richiederanu a supervisione di un prufessiunale (preferibilmente un veterinariu specializatu in etologia) per risolve definitivamente u prublema, chì alcune malatie o certi prublemi comportamentali ponu impedisce à u cane d'amparà currettamente è à un ritmu normale. Un esempiu di questu hè i cani chì abbaghjanu assai chì anu u sindrome di privazione sensoriale.

In questi casi, hè cumunu di cunduce sessioni di mudificazione di cumpurtamentu individualizate, l'applicazione di linee guida specifiche, è ancu u usu di medicazione, qualcosa chì solu un veterinariu pò prescrive. Dunque, se trattate un casu particulari cumplessu o un individuu chì ùn rispetta micca e linee guida sopra elencate, vi cunsigliamo di cunsultà un espertu.

Infine, verificate chì ghjacari carini è divertenti abbaghjanu in u nostru video di YouTube: