Basgià u to cane hè male?

Autore: John Stephens
Data Di Creazione: 22 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 23 Nuvembre 2024
Anonim
Basgià u to cane hè male? - Animali
Basgià u to cane hè male? - Animali

Cuntenutu

Sò sicuru chì ogni volta chì u vostru animale domesticu vi saluta à a porta di a casa, quandu ghjunghjite, cumencia à move a coda in modu agitatu, saltendu nantu à e so zampe è leccendusi e mani, è vulete restituisce quellu affettu da accarizzendula. o è denduli basgi, ma dopu una dumanda li passa in capu: hè quessa Basgia u mo cane hè male?

In st'articulu di PeritoAnimal palesemu questu scunnisciutu se hè bonu o male di basgià u vostru cane è vi spiegheremu i motivi perchè duvete cuntinuà o micca per vede se questa abitudine hè dannosa per a vostra salute o micca.

Cumu si basgianu i cani?

A manera chì i cani ci mostranu u so affettu è affettu hè lecchendu a nostra faccia o e mani, cusì pudemu paragunate e vostre liccate cù i nostri basgi o carezze. Seguitenduci è evolvendu à fiancu à noi per seculi è seculi, i cani sò in gradu di rilevà u nostru umore è pruvà à migliurà lu cù e so dimostrazioni d'amore, di sustegnu è di capiscitura, chì ùn sò nunda menu chè di dà liccia cù a lingua.


Sicondu un studiu realizatu da l'antropologu Kim Kelly, di l'Università di l'Arizona, hè statu scientificamente dimustratu chì e persone chì campanu cù i cani sò più felici di u restu di a pupulazione, è a so lingua affettiva di u corpu hà assai à chì vede.

Oltre à aduprà a so lingua per fassi sente bè, i cani si leccanu ancu i capi di u pacchettu quand'elli sò offesi o per mostrà sottumissione (ch'elli sianu cumpagni umani o canini) o à i so cuccioli per pulisceli è teneli caldi. I cani anu migliaia di terminazioni nervose è di recettori chimichi in lingua è musu, chì li rendenu assai sensibili à qualsiasi cuntattu esternu.

Migliurà a vostra flora batterica

In più di e migliaia di terminazioni nervose chì cuntene, a bocca di i cuccioli hè ancu grande surghjente di batteri è microbi. Allora, hè male di basgià u to cane o di lasciallu lampà a bocca? A risposta hè innò, basta chì sia fatta cù moderazione è cura.


Mentre hè vera chì i nostri amichi felini di solitu sniffanu è leccanu tuttu ciò chì pisanu in strada o in casa, è di conseguenza i microorganismi o batteri ch'elli anu ponu infettà noi quandu li baciamu è causanu qualchì infezzione o malattia., Ricurdendu u tema chì a saliva di i cani hè pessima, u studiu citatu sopra hà rivelatu chì i microbi presenti in u so stomacu anu un effettu probioticu nantu à u nostru corpu. Ciò significa chì grazie à a coevoluzione sviluppata accantu à noi, i microorganismi chì ponu entrà in u nostru corpu migliurà a nostra microbiota (inseme di microorganismi chì campanu nurmalmente in u nostru corpu) è prumove a crescita di e bone batterie, rinfurzendu cusì e nostre difese di u sistema immunitariu.

Benintesa, ùn hè micca cunsigliatu di bacialli in continuu è di lascià chì a saliva di u cane ci contatti cù liccature cuntinue, ma avà sapemu chì, sì accade, ùn hè micca prublema è migliurà ancu a nostra flora microbiana. Inoltre, noi umani avemu più malatie batteriche, virali è parasitiche perchè ùn lavamu più e mani chè perchè u nostru cane ci lecca, mostrendu ci u so affettu.


Raccomandazioni per basgià u vostru cane

Ma sò tutti i microorganismi chì i cani anu in bocca boni? A verità ùn hè micca, è alcuni di elli ci ponu pruvucà malatie orali o parasitiche. Dunque, hè cunveniente di piglià una serie di misure ogni volta chì hè pussibule per cuntinuà à godesi l'affettu di u to animale è evità rischi inutili:

  • Hè cunsigliatu di tene aggiornatu u calendariu di vaccinazione di u cane.
  • Deworm u cane quandu hè necessariu è applica una pipetta o un collu di pulce.
  • Abituate u vostru cucciolu à lavassi i denti parechje volte à a settimana.
  • Spazzulate è bagnate u cucciolu quandu hè necessariu, secondu a so razza è a cura pertinente.
  • Evite di liccà direttamente in bocca.

Allora avà a sapete ùn hè micca male basgià u vostru cane, chì và bè di lascià u vostru cucciolu liccà vi a bocca, è chì a saliva di i cuccioli cuntene à tempu batteri boni è cattivi cum'è a nostra è quella di tutti l'esseri viventi.