Cuntenutu
- U bagnu seccu in i misgi: chì prudutti aduprà?
- Cumu seccu bagnà i misgi cù bicarbunatu di sodiu
- Cumu seccu bagnà i misgi cù sciuma o shampoo seccu
- Igiene di i misgi: raccomandazioni generali
- U mo misgiu ùn si pulisce micca, chì fà?
A menu chì ùn avete micca decisu di aduttà una di e razze di misgi chì amanu l'acqua, cum'è u Van Turco o l'Angora Turca, vi dumandate probabilmente se hè gattivu bagnà i misgi è s'ellu hè pussibule pulisce un felinu senza mullallu. Fortunatamente, i misgi sò animali puliti naturalmente è ponu dedicà parechje ore di a ghjurnata à a so igiene persunale. Ancu quella struttura caratteristica di a lingua di i misgi li aiuta à eliminà impurità è capelli morti da u so mantellu.
Tuttavia, cum'è guardianu, duvete ancu aiutà u vostru misgiu à mantene una igiene ottimale è impedisce a formazione di sfere di capelli in u tractu gastrointestinale. Unu di i migliori modi per mantene u vostru misgiu pulitu è evità l'odori sgradevoli hè di optà per bagni secchi. È per aiutavvi, in questu novu articulu PeritoAnimal, dettineremu cumu fà asciugà i gatti bagnati in modu sicuru.
U bagnu seccu in i misgi: chì prudutti aduprà?
Oghje, per furtuna, ci sò assai modi sicuri per asciugà i misgi senza dannà a salute o u benessere di l'animali. US butteghe d'animali è in alcune cliniche veterinarie, pudete truvà parechje marche di shampoo secu per i misgi, chì consistenu in una spezia di schiuma sanitizante chì permette di pulisce i capelli di u felinu senza bagnassi. Alcuni prudutti, cum'è u bagnu seccu Sanol, ponu esse applicati à i misgi è i cani, è sò formulati cun silicone per migliurà a struttura è a lucentezza di i capelli.
I grandi vantaghji di u shampoo seccu per i misgi hè chì si secca rapidamente è pò esse cacciatu cù una semplice spazzolatura. Generalmente, stu tipu di pruduttu hè u più raccomandatu per i misgi chì mostranu una grande aversione à l'acqua.
Un'altra opzione più economica è più rapida hè pulisce u misgiu cù salviette bagnate chì si pò truvà in ogni farmacia è deve esse cuncipitu apposta per u corpu di felini. Pò esse di grande aiutu in situ di emergenza, cume truvà un gattu abbandunatu o vagabondu chì deve esse pulitu è purtatu à u veterinariu.
Cumu seccu bagnà i misgi cù bicarbunatu di sodiu
Per amparà à asciugà i gatti bagnati cù bicarbonatu di sodiu, basta à seguità sti passi:
- Nanzu di principià, spazzola u pelu di u to misgiu, aduprendu u pettine o a spazzola a più adatta per u vostru tippu di capelli, per eliminà impurità è capelli morti;
- Dopu, pigliate u bicarbonate di sodiu è spruzce cù dolcezza nantu à u mantellu tutale di u vostru misgiu., eccettu a testa per impedisce chì a polvera entre in i vostri ochji.
- Lascialu accende per circa 5 minuti è dopu caccià u bicarbonatu cù l'aiutu di un asciugamanu pulitu;
- Infine, spazziate cù dolcezza u mantellu di u vostru misgiu per eliminà qualsiasi bicarbonatu restante chì pò avè ottinutu trà u so pelu.
Cumu seccu bagnà i misgi cù sciuma o shampoo seccu
Avà, vi mustraremu passu à passu cumu fà asciugà i misgi di bagnu cù un shampoo o schiuma secca. Cuntrolla:
- U primu passu serà u listessu: spazzulate u mantellu di u misgiu per caccià a terra è i peli morti;
- Applica u shampoo seccu in tuttu u corpu di u felinu, eccettu u to visu (induve aduprerai un asciugamanu bagnatu senza parfumu). Se u truvate più praticu, pudete aduprà una spazzola per sparghje uniformemente u shampoo seccu in u mantellu di u vostru felinu;
- Lasciate asciugà u shampoo per u tempu cunsigliatu annantu à l'imballu di u pruduttu. Intantu, aduprate un tissutu inumiditu per pulisce a faccia di u ghjattu, fendu assai attenzione cù l'ochji è a zona di u nasu;
- Poi caccià u shampoo seccu cù una spazzola o pettine è avemu da aduprà un asciugamanu seccu;
- Infine, aduprate un asciugamanu asciuttu è pulitu per caccià ogni residu di u pruduttu è aiutà i peli à seccassi più prestu.
Igiene di i misgi: raccomandazioni generali
In più di bagnà à seccu u vostru gattu, duverete ancu aduttà uni pochi d'altri. abitudini d'igiene chì aiutanu à prevene e malatie è à mantene u vostru misgiu in bona salute. Quì sottu, elencemu e principali cure addiziunali per l'igiene di u vostru ghjattu:
- Pulite l'ochji di u ghjattu, evitendu l'accumulazione di acari è impurità chì ponu causà infiammazione o infezioni oculari;
- Pulite l'arechje di u ghjattu è verificateli periodicamente per qualsiasi sintomi d'infezzione o a presenza di parassiti cum'è zecche, pulci o acari.
- Lavate regularmente i denti di u felinu, evitendu l'accumulazione di detriti alimentari trà i denti è nantu à e gengive, chì hè u puntu di partenza per a furmazione di tartru in i misgi.
- Pulite ogni ghjornu a littera da a scatula di u ghjattu, caccendu e feci è l'urina cù l'aiutu di una pala. Inoltre, vi cunsigliemu di cambià cumpletamente a rena è lavà a scatula almenu una volta à a settimana, aduprendu sapone neutru è acqua calda o detergenti enzimatici.
- Spazziate u mantellu di u vostru misgiu di modu regulare, mantenendu a frequenza a più adatta secondu u so tippu di mantellu.
U mo misgiu ùn si pulisce micca, chì fà?
Mentre chì questu ùn accade micca spessu, alcuni pruprietari di animali domestici dicenu chì i so misgi ùn si preparanu micca. A rutina 'autopulente' hè assai impurtante per i felini, postu chì permettenu à u corpu di mantene si puru è liberu da parassiti è malatie. Dunque, quandu un misgiu trascura a so propria igiene, duvete esse cuscenti, perchè puderia esse un segnu di qualchì sbilanciu in u corpu di a figa.
Se u vostru misgiu ferma di colpu di pulì si, vi cunsiglemu di purtalla prestu à u veterinariu per verificà a so salute. Serà ancu essenziale per mantene una igiene eccellente in l'ambiente di u vostru felinu, per incuraghjelu à mantene e so boni abitudini di pulizia.
Ulteriori letture: U gattu di bagnu hè gattivu?