Balanoposthitis in cane - cause, sintomi è trattamentu

Autore: Laura McKinney
Data Di Creazione: 7 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 17 Nuvembre 2024
Anonim
Balanoposthitis in cane - cause, sintomi è trattamentu - Animali
Balanoposthitis in cane - cause, sintomi è trattamentu - Animali

Cuntenutu

E malatie in u pene di u cane sò assai frequenti è causanu assai disagiu. Se u vostru cane lecca u so pene più di l'abitudine o s'ellu ci hè una scarica esagerata, questi puderebbenu esse segni chì qualcosa l'ha disturbatu.

U vostru cane pò esse statu feritu, pò avè una infezzione batterica o ancu un tumore. Ci hè decine di malatie pussibule in u pene di un cane. Unu di i prublemi più cumuni in i pene di cane, in particulare in i cani sterilizzati, hè a balanopostite, una infiammazione di u pene è di u prepuziu. In questu articulu PeritoAnimal, vi spiegheremu tuttu ciò chì avete bisognu di sapè cane balanoposthitis - cause, sintomi è trattamentu.


Balanopostite

Balanoposthitis hè caratterizata da inflammazione di u pene di u glande (balanite) è u infjammazione di a mucosa prepuziale (postite). In a maiò parte di i casi, l'agenti rispunsevuli di sta infizzioni esistenu di solitu in l'ecosistema prisente in u prepuziu, senza causà prublemi. Tuttavia, cume sti microorganismi proliferanu di più in relazione à l'altri, si pone un'infezzione chjamata balanopostite.

Questa infiammazione pò accade à ogni tappa di a vita di u cane, cumpresi i cuccioli, ma hè più cumuna in l'animali più vechji.

Cause di balanopostite in cani

Ci sò diversi fattori chì ponu esse implicati in balanopostite in cani. A causa più cumuna hè a presenza di batteri opportunisti chì causanu una infezzjoni. In a maiò parte di i casi, i batteri rispunsevuli di a balanopostite in i cani sò Escherichia coli. Tuttavia, ci sò rapporti di casi in cui altri batteri eranu responsabili, cume: Pseudomonas aeruginosa, Streptococcus pyogenes, Staphlococcus aureus è Klebsiella sp. Sti batteri sò naturalmente prisenti in u prepuziu di u cane, ma quandu anu una chance, si riproducenu è l'eccessu causa prublemi (hè per quessa chì sò chjamati batteri opportunisti).


Altri microorganismi cumunemente implicati in balanopostite in cani sò i micoplasma. spezia di Ureaplasm pò ancu esse implicatu, ancu s'ellu hè menu frequente.

Inoltre, ci sò altri prublemi chì pò purtà à u sviluppu di balanopostite in i cani, cum'è a presenza di un corpu di stagnu in u pene, traumu, dermatite atopica, virus di l'herpes, neoplasmi, fimosi, ecc.

Sintomi di balanopostite in un cane

U segnu clinicu u più cumunu di balanopostite hè a presenza di Aghju messu nantu à u pene di u cane. Sicondu a causa, u pus pò esse giallu, verde è u sangue pò esse prisente. Hè impurtante di nutà chì u cane produce nurmalmente una secrezione giallastra, chì funziona cum'è lubrificante è hè cumunu da esse osservatu soprattuttu quandu dorme. Stu lubricante hè normale è ùn deve micca esse cunfusu cù u pus causatu da una infezzione.


Altri sintomi di balanopostite sò un cattivu odore in u pene, i folliculi è l'ulcere di u cane. Inoltre, hè cumunu per u cane di liccassi eccessivamente u so pene, per via di u cunfortu ch'ellu sente. In certi casi, u cane pò avè u prepuziu gonfiu.

In generale, u veterinariu face u diagnosticu di balanopostite per mezu di un esame fisicu è di l'osservazione di l'organu genitale di u cane, seguitatu da una cultura di batteri aerobici è micoplasma da u prepuziu è di a mucosa peniana, per cunfirmà quali microorganismi sò implicati è definisce l'approcciu terapeuticu più adattu.

Trattamentu di balanopostite

U trattamentu dipende da a causa sottostante di u prublema. Di solitu include l'amministrazione di antibiotici sistemicu è / o d'attualità.

In i casi induve ci hè una pruduzzione eccessiva di pus in u pene di u cane, pò esse cunsigliatu d'avè un lavà cù acqua calda, iodu diluitu, o cloressidina. U vostru veterinariu vi avverrà quale soluzione hè più adatta è u numeru di ripetizioni di lavaggi chì duvete fà, è ancu quale siringa hè più adatta. Arricurdatevi chì u vostru cucciolu ùn pò micca liccà u so pene è u prepuziu, altrimente u trattamentu pò esse ritardatu. U modu più efficace per impedisce à u vostru cucciolu di liccà i so organi genitali hè di portà un collu isabelinu.

In casu chì a balanopostite sia dovuta à dermatite topica, u veterinariu pò prescrivere antihistaminici o corticosteroidi.

Alcuni esperti dicenu chì a castrazione pò riduce a quantità è a frequenza di secrezioni, ancu s'ellu ùn li ferma.

Casi più severi, induve ci hè necrosi, lacerazioni o ascessi ponu richiede un penectomia, vale à dì, toglie u pene chirurgicamente.

Questu articulu hè solu per scopi informativi, à PeritoAnimal.com.br ùn simu micca capaci di prescrive trattamenti veterinarii o di fà alcun tippu di diagnosi. Vi suggerimu di portà u vostru animale di casa à u veterinariu in casu chì abbia qualchì tippu di cundizione o di disagiu.

Se vulete leghje più articuli simili à Balanoposthitis in cane - cause, sintomi è trattamentu, vi cunsigliemu di entre in a nostra sezione nantu à e Malatie di u sistema riproduttivu.