A maiò parte di l'animali marini velenosi in Brasile

Autore: Laura McKinney
Data Di Creazione: 5 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 26 Ghjugnu 2024
Anonim
A maiò parte di l'animali marini velenosi in Brasile - Animali
A maiò parte di l'animali marini velenosi in Brasile - Animali

Cuntenutu

U Brasile hè un paese di grande diversità animale è vegetale, è hà di sicuru lochi di grande esuberanza è bellezza naturale. Alcune spiagge è scogli di a costa brasiliana sò sicuramente trà e più belle di u mondu, ma alcuni di sti lochi ponu ancu piattà alcuni di i l'animali marini più velenosi in Brasile, è malgradu a so bellezza, ùn vulete di sicuru scuntrà unu di questi.

State à sente quì à PeritoAnimal per questi fatti divertenti di u regnu animale.

L'animali marini i più periculosi di u mondu

L'animali marini i più periculosi ùn si trovanu micca solu in Brasile. Vede quì in un altru articulu chì PeritoAnimal hà preparatu per voi di stà nantu à i 5 animali marini i più periculosi di u mondu.


Frà l'animali marini i più periculosi di u mondu avemu:

Squalo tigre

U squalu biancu hè u squalu u più temutu in u mondu marinu per via di a so dimensione, ma criditelu o micca, hà un temperamentu docile cum'è una balena, è attaccherà solu s'ellu hè pruvucatu. Hè u squalu tigre chì merita di esse messu in risaltu cum'è unu di l'animali marini i più periculosi di u mondu, postu chì hè una spezia di squalu cunsiderata aggressiva. Un adultu pò ghjunghje à 8 metri di lunghezza è u so cibu preferitu sò i fochi, i delfini, i pesci, i calamari, è si ponu ancu nutrisce di picculi squali.

pesciu di petra

Hè cunsideratu l'animali marinu u più periculosu di u mondu per esse u pesciu u più tossicu di u mondu. U so velenu pò causà paralisi, è hè periculosu per esse maestru di u travestimentu per i bagnanti inattenti. Ùn hè micca un animale aggressivu, postu chì preferisce tene u so travestimentu manghjendu si di pesci.


sarpu marinu

Ùn hè ancu micca un animale aggressivu, ma se a persona ùn hè micca attenta, u so velenu pò ancu causà paralisi seconde dopu u morsu. Si nutriscenu di anguille, molluschi è gamberi.

Crocodile

I coccodrilli d'acqua salata sò trà l'animali marini i più periculosi di u mondu per via di u so temperamentu aggressivu in e stagioni di ripruduzzione. Sò cunnisciuti per u so attaccu specificu cunnisciutu cum'è "rotulu di morte" induve piglianu a preda cù a bocca, rotulendu nantu à ella in acqua per rompe l'ossi di a vittima, è trascinandula finu à u fondu. Puderanu attaccà bufali, scimie è ancu squali.

Animali marini velenosi è velenosi

Micca solu in Brasile, ma in u mondu, hè raru chì una persona sia morta da u cuntattu cù un animale marinu o tossicu. Tuttavia, cum'è questi animali sò stati studiati per a realizazione di un antidotu, sò cunsiderati cum'è animali di impurtanza medica, postu chì certi anu velenu cusì letale da pudè tumbà una persona, o lascià sequenze impurtanti se a persona sopravvive à u velenu.


Frà i animali marini velenosi è velenosi, chì si pò truvà in Brasile, ne avemu parechji cum'è:

spugne

Sò animali semplici chì si trovanu di solitu in e barriere coralline vicinu à a terra.

Medusa

Appartenenu à u gruppu Cnidarianu, sò animali capaci di injectà velenu, chì pò causà scossa anafilattica è morte se a persona ùn hè aiutata à tempu. Sò spargugliati in u mondu sanu, è parechje spezie si ponu truvà in Brasile, in particulare in l'estate, chì hè a stagione di ripruduzzione di sti animali.

molluschi

I Molluschi sò spezie d'animali marini chì campanu in cunchiglie è ci sò solu 2 spezie capaci di tumbà un essere umanu, u Conus geographus hè u Tessile Conus (in l'imagine quì sottu). E duie spezie abitanu l'Oceanu Pacificu è Indianu. L'altre spezie di u genaru Conus, sò predatori, è ancu se anu velenu chì hè adupratu per catturà e so prede, ùn anu micca velenu, vale à dì, abbastanza velenu per tumbà un essere umanu è ponu esse truvatu nantu à a costa nordu di u Brasile.

Alcuni pesciu ponu ancu esse cunsiderati velenosi, cum'è Catfish è Arraias. À strazii avè un stinger è alcune spezie ponu avè finu à 4 stingers chì producenu un velenu cù effettu neurotossicu è proteoliticu, vale à dì, un velenu cù azzione proteolitica hè quellu chì hà u putenziale di necrotizà u tessutu di u corpu, chì pò fà chì a persona soffra l'amputazione di i membri cum'è ùn hè micca riversibile. Trà e spezie in acque brasiliane ci sò u stingray, u raghju maculatu, u burru è u raghju. Tù catfish e persone velenose da l'acqui brasiliane anu stintini cù un'azzione simile à quella di e strazie, ma campanu in laghi è fiumi.

Ci sò assai altri animali velenosi in u mondu, micca solu animali marini. Leghjite u nostru articulu cumpletu nantu à sta materia.

animali acquatichi velenosi

Ornitorincu

L'ornitorgu hè unu di i pochi mammiferi marini chì anu velenu. Hà speroni nantu à e so zampe di daretu, è ancu se ùn hè micca letale per l'omu, pò causà un dolore assai severu. L'ornitorinci si trovanu in Australia è in Tasmania, è producenu solu questu velenu durante a so stagione di ripruduzzione, cunducendu sperti à crede chì hè per prutege u territoriu di l'altri masci. L'esperti anu analizatu u velenu pruduttu da l'ornitorincu è anu trovu tossine simili à u velenu pruduttu da certi serpenti è ragni velenosi. Benchì ùn sia micca un velenu capace di tumbà un essere umanu, u dulore pò esse cusì spaventosu chì pò causà allucinazioni. Leghjite u nostru articulu cumpletu nantu à u velenu di ornitorincu.

puffer

Cunnisciutu ancu cum'è pesciu pallone o rana marina, stu picculu pesciu hà a capacità di gonfia u so corpu cum'è un pallone quandu si sente minacciatu da un predatore, alcune spezie anu spine per rende a predazione difficiule, tuttavia, tutte e spezie di pufferfish cunnisciute anu una ghiandula capace di pruduce a tetradoxina, a velenu chì pò esse mille volte più murtale cà u cianuru. Hè un pesciu assai pupulare in a gastrunumia, hè per quessa chì hè ligatu à a morte umana.

L'animali marini più velenosi di u mondu

trà l'animali i marini più velenosi di u mondu avemu:

polpu anellu turchinu

Ùn si trova micca in Brasile, essendu nativu di a costa australiana. U so velenu provoca paralisi, chì pò purtà à l'arrestu motoru è respiratoriu, è tumbà un adultu in 15 minuti, malgradu a so piccula dimensione, chì pò ghjunghje sin'à 20 centimetri di lunghezza, hè a prova chì e dimensioni ùn sò micca documentate.

Leone-pesciu

Uriginaria di a regione Indo-Pacificu, chì cumpone l'uceanu Indianu è Pacificu, sta spezia di pesciu chì stà in i scoglii di corallo. U so velenu ùn uccide micca una persona, ma pò pruduce un dolore intensu, seguitu da edema, vomitu, nausea, debolezza musculare è mal di testa. Hè una spezia chì hè diventata pupulare cum'è animale domesticu è tenuta in cattività in acquari per via di a so bellezza, ma ùn ci vole micca à scurdà si chì hè un pesciu carnivore, chì si nutrisce d'altri pesci più chjucu.

Irukandji

Questa medusa hè cugina di a Vespa marina, chì avete probabilmente intesu parlà di l'animali u più velenosu di a pianeta. Irukandji hè uriginariu d'Australia, ciò chì significa chì ùn si trova micca in Brasile, hè estremamente chjucu, di a taglia di un unghje, è cume hè trasparente, hè difficiule da rilevà. Ùn ci hè micca antidotu per u so velenu, chì pò causà fallimentu renale è a morte successiva.

Caravella portoghese

Appartene à u gruppu Cnidariu è sò animali simili à e meduse, cù a differenza chì a Caravella Portuguesa flotta nantu à a superficia di l'acqui è ùn hè micca capace di spustassi da sola, secondu i venti attuali è marini. Hà tentaculi chì ponu ghjunghje sin'à 30 metri di lunghezza. Ancu se a Caravella Portuguesa pare un animale, hè in realtà un essere vivu cumpostu da una culunia di cellule interrelate, è questu organisimu ùn hà micca un cervellu.A caravella portoghese libera una tossina sia di azzione lucale sia sistemica, è sicondu a zona di a brusgiatura, a persona hà bisognu d'aiutu, chì l'effettu sistemicu di a tossina pò causà aritmia cardiaca, edema pulmonare è conseguente morte. Si ponu truvà in u mondu sanu.

Animali periculosi da u Brasile

Se vulete esse informatu è cunnosce e spezie periculose chì abitanu u Brasile è u restu di u mondu, sti articuli di PeritoAnimal ti interesseranu sicuramente:

  • I ragni più velenosi di u Brasile
  • A mamba nera, u sarpu u più velenosu in Africa