15 cose chì stressanu i cani

Autore: Laura McKinney
Data Di Creazione: 2 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 19 Nuvembre 2024
Anonim
15 cose chì stressanu i cani - Animali
15 cose chì stressanu i cani - Animali

Cuntenutu

O stress nantu à i cani hè unu di i disordini chì ponu cagiunà u più cunsequenze è à chì a menu attenzione hè pagata. Questu hè chì, in numerose occasioni, tende à esse confusu cù u cattivu comportamentu, un errore chì pò purtà à u veru prublema chì ùn sia micca risoltu.

Per impedisce chì sta situazione accada, in questu articulu PeritoAnimal, detaremu u 15 cose chì stressanu i cani è chì sò i più cumuni. Benintesa, deve esse nutatu chì micca tutti ponu pruduce a stessa reazione in tutti i cani, allora hè pussibule chì alcune di e situazioni sopra menzionate ùn influenzinu micca u vostru cane, mentre altri producenu un statu severu di stress.

stress in i cani

U stress ùn hè più cà a tensione chì u cane sperimenta di fronte à certi situazione chì sò oppressive per ellu. Quandu vi sentite sottumessu à una tale circustanza, u vostru corpu emette una risposta chì pò esse qualchì volta cunfundita cù un prublema di cumpurtamentu, cum'è muzzicà ogetti o abbaghjà eccessivamente. Truvemu dui tippi maiò di stress in i cani:


  • stress acutu: quandu a situazione stressante hè temporanea è l'animale finisce per adattassi è risolve.
  • stress crònicu: quandu a situazione stressante hè costante è dura in u tempu. Quì l'animali ùn s'adatta micca è finisce per sviluppà prublemi di salute è di cumpurtamentu.

In i dui casi, i segni più frequenti di a cane stressatu sò i seguenti:

  • stereotipi
  • Salivazione eccessiva è leccatura
  • pientu custante
  • iperattività
  • perdita di capelli
  • abbaghjà compulsivu
  • Cambiamenti di cumportamentu cum'è aggressione, depressione o paure.

Ma chì situazioni stressanu i cani è causanu i sintomi sopra? Sottu, detagliemu i più cumuni è di tutti i ghjorni.

1. Cambiamenti bruschi o mancanza di rutina

I cani sò animali di rutina, abitudini è ore fissi, assai suscettibili à cambiamenti sia in u vostru ambiente sia in e vostre abitudini di u ghjornu. Cusì, cambià di colpu i so tempi di camminata o di manghjà, per esempiu, hè una di e cose chì stressanu i cani quand'elli vedenu ch'elli ùn surtiscenu micca in strada quandu pensanu chì u tempu hè ghjuntu o chì u so cumpagnu umanu ùn li nutrisce micca cum'è anu fattu nanzu. U listessu hè vera quandu si facenu cambiamenti à u vostru ambiente normale, cume una ristrutturazione di mobuli. U cane hè abituatu à percepisce un certu odore è a presenza di novi mobuli pò destabilizà l'animali, fà sente ch'ellu ùn hè micca in casa, sviluppà u stress è, di cunsiguenza, pruvucà certi cumpurtamenti indesiderati, cum'è u tagging.


Tutti i fattori ambientali sopra elaburati producenu stress acutu nantu à u cane, dunque l'animale si adatterà eventualmente à a nova situazione è l'accetterà, recuperendu a so stabilità emotiva. Per què accada u più prestu pussibule, devi fà i cambiamenti progressivamente è micca subitu.

D'altra parte, a mancanza di rutine è di pianificazioni pò ancu causà stress in u cane per ùn cuntrullà, precisamente, quandu ellu và à manghjà o sorte per fà i so bisogni.

2. Cambia di casa

Se una mossa, cume rinuvà i mobuli di u salottu, hè cunsiderata cum'è una di e cose chì stressanu i cani, immaginate ciò chì una mossa pò fà. Cumu l'avemu dettu, i cani usanu u so sensu di l'olfattu per riferisce à assolutamente tuttu, perchè u so memoria olfattiva li permette di ricunnosce a ghjente, l'altri animali, l'ogetti è i lochi per via di l'odore ch'elli emettenu. Per elli, a so casa dà un certu odore, allora quandu hè ora di spustassi in un altru locu, pudemu osservà u cane inquietu, girendu per ogni spaziu è annusendu ogni angulu. Hè surtitu da a so zona di cunfortu è ùn ricunnosce micca a casa nova cum'è "vostru", hè per quessa chì site sott'à un stress acutu è avete bisognu di tempu per adattassi.


3. Ùn ripusà currettamente

tantu à mancanza di sonnu, cume u riposu inadeguatu sò cose chì stressanu i cuccioli è ponu ancu scatenà impurtanti prublemi di salute. I cani adulti dormenu in media 13 ore à ghjornu, passendu circa 8 ore dormendu di notte è distribuendu u restu per tutta a ghjurnata. I cuccioli, à u so tornu, ponu dorme finu à 20 ore à ghjornu. Tuttavia, parechje persone ùn ponu resistere à svegliare u cucciolu per passà u tempu cun ellu, ghjucà o solu accarizzallu, errori chì si traducenu in un cane stressatu per ùn esse capace di dorme. Dunque, cum'è ùn dorme abbastanza ci tocca, ancu l'animali è, dunque, u nostru cane svilupperà stress, fatica, ecc.

Tuttavia, dorme per un minimu d'ore hè inutile se l'animale ùn hà micca lettu cunfortu, perchè u sonnu ùn serà micca di qualità è ùn puderete micca ripusà tuttu ciò chì u vostru corpu hà bisognu. Dunque, se pensate chì questu pò esse a situazione chì stressa u vostru cane, ùn esitate micca è dalli un lettu cunfortu.

4. Arrivu di un novu membru di a famiglia o morte

Una di e cose chì stressanu i cani pò esse l'arrivu di un zitellu per via di tutti i cambiamenti ch'ella comporta. Dunque, hè di primura preparà u cane per l'arrivu di u zitellu durante i mesi precedenti è sapè cumu agisce una volta chì u zitellu hè natu.In listessu modu, l'incorporazione di un novu animale in a famiglia, ch'ellu sia un altru cane, un gattu, un cunigliulu, o qualsiasi altru animale, hè ancu una di e cose chì stressa i cani se a presentazione ùn hè fatta bè. Per elli pò esse cum'è a invasione di u vostru territoriu, l'arrivu di novi odori è soni è dunque duvemu seguità una seria di passi prima di l'installazione definitiva di u vostru novu cumpagnu.

In PeritoAnimal, vi aiutemu cun questu puntu è vi incuraghjemu à cunsultà l'articulu chì cunvene à a vostra situazione:

  • Cunsiglii per un cane è un misgiu per accurdassi
  • Adattazione di cuccioli cù altri cuccioli

D'altra parte, a morte di qualsiasi membru di a famiglia pò ancu esse una di e cose chì ponu lascià a cane stressatu, in più di sviluppà u scuragimentu, a perdita di l'appetitu, ecc. Cum'è noi, u cane hà bisognu di passà un periodu di dolu.

5. Mancanza di sucializazione

U cane hè un animale socievule per natura, un pacchettu, è bisognu di avè un cuntattu suciale cù altri animali è persone esse felice. A poca socializazione, o a mancanza di socializazione, ùn riflette micca solu i prublemi di cumpurtamentu quandu si trovanu davanti à altri animali o scunnisciuti, ma genereranu in u cane un statu di stress è d'ansietà per ùn sapè cumu agisce. In listessu modu, ùn riceve alcun tippu di cuntattu da cumpagni umani produrrà ancu stress in u cane, noia, tristezza ...

Vede u nostru articulu nantu à cumu socializà currettamente un cane adultu è impedisce à u vostru cane di cuntinuà à stressà.

6. Eccessu o mancanza di eserciziu

I cani anu bisognu di canalizà tutta l'energia chì accumulanu è di liberallu attraversu passeggiate è attività. fà una spassighjata da 20 minuti à ghjornu ùn basta micca, L'animale continuerà à aumentà a tensione è averemu un cane stressatu è infelice in cunsiquenza, chì prubabilmente svilupperà prublemi di cumpurtamentu in casa, cum'è un cumpurtamentu distruttivu.

Sicondu a taglia è a razza, u cane hà bisognu di riceve una media di spassighjate è esercizii per ghjornu, attività completamente diverse è altrettantu impurtanti. In questu modu, l'animali hà bisognu à marchjà rilassatu, ma hà ancu bisognu di corse, di stancu è di ghjucà. Cunsultate u nostru articulu nantu à esercizii per cani adulti è cuminciate à praticà li.

D'altra parte, è mentre pò sembrà incredibile, u troppu sforzu hè ancu cunsideratu unu di i cose chì stressanu i cani. Inoltre, u travagliu eccessivu di u cane pò ancu causà serii prublemi cù e so articulazioni, cusì idealmente li dà u tempu è l'intensità ch'ellu hà bisognu, nè più nè menu.

7. Passà parechje ore solu in casa

Sì u cane soffre o micca di ansietà di separazione, passate parechje ore solu in casa sviluppa a noia è u stress in ogni animale, è ancu di più in unu cusì socievuli cum'è u cane. Cumu l'avemu dettu, u cane hà bisognu di cuntattu suciale è privallu di questu hè totalmente contraindicatu. Tuttavia, se ùn avete micca scelta, ma di lascià u vostru cane solu per parechje ore dritte in un ghjornu datu, vi ricumandemu à fighjà l'articulu seguente: Cumu divertisce un cane solu in casa.

8. Viulenza, urli o punizione inadequata

Parechje persone pensanu chì u megliu modu per educà un cane hè per mezu di a punizione, è nunda di più luntanu da a realtà. U cane hè statu dimustratu per esse un animale chì risponde assai megliu à e tecniche basate annantu à u rinfurzamentu pusitivu, in cui un bon cumpurtamentu hè ricumpensatu è un comportamentu inappropriatu hè correttu cù un "No", senza urli è senza punizione eccessiva.

Sia a viulenza fisica sia u stridu pò purtà à u sviluppu di cumpurtamentu aggressivu in u cane., esattamente cuntrariu à ciò chì si intende, in più di a paura è ancu di u traumu di a persona. D'altra parte, corregge un comportamentu inappropriatu fora di u tempu ùn hà sensu per l'animale è aumenterà solu u stress di u cane per ùn cunnosce micca u mutivu di u fastidiu di u vostru umanu. Cusì, u comportamentu scorrettu deve esse correttu è orientatu in situ, quandu si verifica, micca minuti o ore dopu.

9. Praticà e tecniche di furmazione per un bellu pezzu

E sessioni di furmazione devenu esse corte., micca più di cinque minuti ciascuna, è fà da trè à cinque ripetizioni à ghjornu. Fà una sola sessione à ghjornu di 15 minuti o più lasciarà solu u cane annoiatu, stancu, immotivatu è, soprattuttu, stressatu. Per saperne di più infurmazioni, ùn mancate micca l'articulu chì seguita induve spieghemu cumu furmà un cane.

10. Cattiva educazione

In u listessu modu cum'è u surentrainement hè contraproduenti, ùn offre mancu à u cane alcuna educazione. Arricurdatevi chì u cane hè un animale di rutina, di custumi è chì in natura camperebbe in un pacchettu. Dunque, hè raccomandatu di cumincià à addestrà u cane sempre seguendu e linee guida adatte. In questu sensu, a parentia incorrecta, cum'è quella chì avemu citatu chì ùn hè micca per mezu di rinfurzamentu pusitivu, hè ancu un'altra di e cose chì stressanu i cani è causanu prublemi di cumpurtamentu.

11. Troppu attenzione

Tutti l'amatori di cani amanu passà u più tempu pussibule cun elli, ghjucà, accarezzalli è abbraccialli, ma si sentenu listessi? Ancu s'ellu hè difficiule per accettà, i cani bisognu à avè u so propiu spaziu è u tempu per elli, senza chì noi li disturbessi. Un eccessu d'attenzione da parte nostra, abbracci custanti, basgi, carezze, chjami, ecc., Finiscenu per stressà l'animale è osservà chì l'unicu ciò ch'ellu vole hè di fughje da noi, fendu ci dumandà s'ellu ci vole veramente. Quandu l'animali scappa, ùn indica micca chì ùn ci piaci micca, postu chì probabilmente ci ama più di ellu stessu, ma indica chì deve esse solu.

D'altra parte, u rifiutu di i nostri abbracci hà una spiegazione concreta, vedi l'articulu seguente è scopre perchè u mo cane ùn piace micca esse abbracciatu?

12. Mancanza di stimulazione mentale

In più di marchjà è esercitassi fisicamente, u cane hà bisognu di mantene a so mente attiva per sentesi felice. I cani sò animali intelligenti chì amassi amparà cose nuove in permanenzadunque, ghjucà à ghjochi chì stimulanu a vostra mente hè praticamente ubligatoriu. Per fà questu, pudete ghjucà cù i vostri cumpagni pelosi ghjochi di intelligenza o ghjochi di l'olfattu, sia in casa sia à l'estranger.

13. Stà bluccatu per ore

Fate sta dumanda: Cumu vi sentirebbe se fussi privatu di a vostra libertà? U cane sperimenta u listessu sintimu è sviluppa dunque un statu di stress, ansietà, paura è frustrazione quandu passa parechje ore ligatu, senza libertà di muvimentu è sempre in listessu spaziu. È se aghjustemu a presenza di u musu, avemu un cane stressatu, infelice è instabile cun noi.

Se site cun un cane chì distrugge tuttu quandu hè solu è pensate chì l'unica opzione hè di lascià lu ligatu, per esempiu, ùn esitate micca è andate ind'è un spezialistu per guidallu è indicà e tecniche da seguità. Senza dubbitu, questa hè una di e cose chì stressanu i cani u più è scatenanu seriu prublemi di cumpurtamentu.

14. Campà cù una persona iperattiva

I cani anu a capacità di sente e nostre emozioni è di abbraccialle, cusì campà cun una persona iperattiva eventualmente stresserà u cane è u renderà iperattivu ancu. Dunque, prima di aduttà l'animali, hè di primura di circà quellu chì più si adatta à noi è à u nostru modu di vita, chì in questu casu seria un cane calmu è docile chì ùn si lascia micca influenzà da l'iperattività di u so umanu.

15. Soni forti

U cane hè un animale cù un sensu uditivu assai più sviluppatu di u nostru, pudendu percepisce frequenze chì sò inaudibili per noi chì sò emesse finu à 20-30 metri di distanza. Cusì, ùn hè micca surprisante chì parechji cani anu una fobia à u tronu, odianu u sonu di e sirene o sò spaventati da u colpu di una porta. Tutti questi soni chì sò troppu forti per elli sviluppanu micca solu un sensu di paura, ma creanu stress è ansietà. Dunque, si consiglia di ùn urlà in casa, ascultà musica eccessivamente forte o fà rumuri chì ponu stressà l'animali.

Arricurdatevi chì tutti questi cose chì stressanu i cani ùn vali micca per tutti, postu chì ogni ghjacaru hè diversu è alcuni ùn ponu micca cambià in una di e situazioni menzionate, mentre altri a facenu. L'impurtante hè di amparà à capisce u nostru cane, a so lingua, i segni di calma è evità tuttu ciò chì puderebbe disturbà a so stabilità emotiva.

In u video seguente, avemu qualchì suggerimentu nantu à cumu calmà un cane stressatu chì puderia esse utili per voi:

Questu articulu hè solu per scopi informativi, à PeritoAnimal.com.br ùn simu micca capaci di prescrive trattamenti veterinarii o di fà alcun tippu di diagnosi. Vi suggerimu di portà u vostru animale di casa à u veterinariu in casu chì abbia qualchì tippu di cundizione o di disagiu.

Se vulete leghje più articuli simili à 15 cose chì stressanu i cani, vi cunsigliemu di entre in a nostra sezzione Prublemi Mentali.