11 razze di cani brasiliani

Autore: Peter Berry
Data Di Creazione: 12 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 14 Nuvembre 2024
Anonim
TOP 10 Brazilian Dog Breeds List
Video: TOP 10 Brazilian Dog Breeds List

Cuntenutu

O Brasile si distingue micca solu per e so dimensioni cuntinentali è a so cultura pulivalente, ma dinò per a so immensa diversità naturale. Da u nordu à u sudu di u territoriu brasilianu, truvemu parechji ecosistemi chì custituiscenu una biodiversità privilegiata.

Ancu s'ellu hè generalmente assuciatu cù spezie animali più esotiche, cum'è quelle chì si trovanu in a furesta amazzonica, alcune razze di cani chì sò assai riprisentative di a storia è di a cultura brasiliana sò uriginate ancu in u so terrenu. In questu articulu di Animal Expert, vi invitemu à cunnosce u Razze di cani brasiliani è scopre alcuni fatti divertenti nantu à l'aspettu è u comportamentu.

Corse brasiliane

E razze di cani brasiliani chì esistenu sò:


  • Coda brasiliana
  • Terrier brasilianu
  • Bulldog Bulldog
  • Tracker brasilianu
  • bulldog muntagnolu
  • dogue brasilianu
  • cervi pampas
  • Gaucho Ovelheiro
  • "Boca-Preta Sertanejo" o "Cão Sertanejo"
  • Griffone Barbutu
  • Mantiqueira Pastore Dog

In i prossimi temi, descriveremu più nantu à ognunu di elli, cume sò nati è e so caratteristiche.

Coda brasiliana

A Fila brasiliana hè a prima di e razze di cani brasiliani. Hè un cane maiò cù una massa musculare privilegiata, chì mostra una sguardu putente è impunente. U so corpu hà un prufilu rettangulare è ligeramente inclinatu, chì a parte posteriore hè un pocu più alta cà a parte anteriore. A so pelle hè spessa è hà poca aderenza à u corpu, dendu qualchì doppiu mentone.

Oltre à a so impressionante struttura di u corpu, una caratteristica assai particulare di Fila hè u so modu di muvimentu. Sò unu di i pochi cani chì, quand'elli camminanu, movenu e so zampe di davanti è di daretu simultaneamente da u listessu latu. Stu modu particulare di marchjà hè cunnisciutu cum'è "cavalcà i cammelli", per via di a similitudine cù i muvimenti di st'animale.


Personalità Fila Brasileiro

A Fila brasiliana hà una Personalità forte è u vostru temperamentu hè un pocu cumplessu. In u nucleu di a famiglia, sò assai affettuosi è dedicati, mostrendu una pazienza rimarchevuli à campà cù i zitelli. Tuttavia, sò generalmente riservati è ponu esse ostili è diffidenti per e persone è l'animali scunnisciuti. Dunque, sta razza di cani hà bisognu di caregivers sperimentati è di pazienti chì anu a dedicazione è a capacità di educallu cun rinforzu pusitivu. Inoltre, una Fila deve esse socializata prestu per amparà à cunnessione cù e persone, altri animali è i so ghjoculi.

In quantu à a so storia, sapemu chì a Fila brasiliana risulta da incroci trà cani nativi di u Brasile è alcune razze chì sò state introdutte da i culunizatori purtughesi, cum'è u Bulldog, O mastinu hè u ghjacaru. Attualmente, ci hè ancu qualchì disaccordu nantu à cume si sò fatti questi incroci. Alcuni storichi dicenu chì sò venuti naturalmente, mentre altri dicenu chì sò stati intenzionalmente fatti per creà una razza assai forte è resistente cun abilità notevoli di caccia è di guardà.


In principiu, a razza hè stata aduprata cum'è travagliadore rurale "multifunzionale": prutezzione di e terre di i culoni, pastura di mandrie è caccia à schiavi chì circavanu di fughje (a schiavitù era legale in Brasile finu à u 1888). In listessu tempu, i Filas sò stati ancu aduprati per caccia grandi animali (principalmente pumas è altri misgi). Più tardi, sti animali sò stati addestrati cum'è cani di polizia è si sò ancu guadagnati a so piazza trà i migliori cani di guardia, essendu stati aduttati cum'è l'animali preferiti è prutettori di parechje famiglie.

In u 1940, u Fila brasilianu hè statu ricunnisciutu da l'AKC (American Kennel Club), diventendu u prima razza di cani in Brasile ufficialmente registrata da e sucietà canine internaziunali.

terrier brasilianu

U Terrier brasilianu, più cunnisciutu popularmente cum'è Fox Paulistinha, "compete" in parità cù u Fila quandu u criteriu hè a popularità di a razza. Tuttavia, à u cuntrariu di u so paisanu, Fox Paulistinha hè un cane di chjucu à medium size, chì a dimensione esatta hè determinata da u vostru patrimoniu geneticu. U corpu hà un prufilu quadratu è presenta linee lisce, chì danu un aspettu assai elegante à questu incantevule rappresentante di a famiglia Terrier.

Una di e caratteristiche fisiche più impurtante di sta razza sò i capelli corti è diritti, cusì incollati è aderiti à u corpu di u cane, chì ùn mostra micca a pelle. Stu tipu di mantellu assai densu è attraente hè chjamatu "mantellu di topu’.

U Terrier brasilianu hè un cane iperattivu, intelligente è curiosu, cù un temperamentu assai alegru è perspettivu. Quandu anu datu una bona educazione, sti cani peluti ponu facilmente amparà parechje funzioni, trucchi è sporti canini. Malgradu esse assai affettuosu è leali à a so famiglia, Fox Paulistinha hè un cane indipendente, mostra una forte persunalità è pò diventà testardu è territuriale quandu i so pruprietarii ùn anu micca a bona sperienza per furmà è socializà da un cucciolo.

Terrier brasilianu: origine

Certi sperti dicenu chì a volpe paulistinha hè nata da cruci trà cani nativi di u Brasile cù esemplari di Fox Terrier è Jack Russell Terrier ch'elli serianu ghjunti nantu à a costa brasiliana in navi portughese è olandesi. Si dice chì i coloni viaghjavanu cù picculi cani terrier per impedisce a proliferazione di topi in e so nave. Tuttavia, si stima chì l'aspettu è u comportamentu di u Terrier brasilianu attuale pudessinu esse statu influenzatu da alcune croce successive cun Pinschers è Chihuahuas.

Prima di esse aduttatu cum'è animali per parechje famiglie, a volpe paulistinha era aduprata cun cane di caccia di picculi roditori è cane di securità.

Bulldog Bulldog

Sta razza di cane hè nata durante u XIXu seculu in u sudu di u Brasile, da cruci trà u bulldog inglese hè u bull terrier. Cumu pudete suppurtà, hè un cane di medie dimensioni cù musculi forti è una grande vucazione per u travagliu. Malgradu ùn avè micca "francatu e fruntiere", u Bulldog Bulldog (cunnisciutu ancu cum'è Bordoga) era assai pupulare in Brasile finu à l'anni 70.

In principiu, questi cani eranu abituati fighjulà è cuntrullà u bestiame in u sudu di u Brasile, principalmente in i stati di Rio Grande do Sul è Santa Catarina. Per via di a so forza, resistenza, rapidità è vuluntà di travaglià, sò stati purtati in a regione centrale di u paese induve eranu aduprati per porci à tumbera è altri animali allevati per u cunsumu umanu.

Quandu e misure sanitarie in i macelli sò stati regulati è rinfurzati durante l'anni 70, u Bulldog Campeiro hè quasi sparitu da u Brasile. Tuttavia, certi allevatori sò stati dedicati à "salvà" a razza, generendu novi ceppi "puri" è creanu un standard esteticu megliu definitu per uttene una ricunniscenza ufficiale.

In u 2001, a Cunfederazione brasiliana di cinulugia ufficialmente ricunnisciutu u Bulldog Campeiro. Tuttavia, ammiratori di sta razza brasiliana sò sempre dedicati à ottene ricunniscenza internaziunale da a FCI (Federazione Cinologica Internaziunale).

tracker brasilianu

Mentre Fila hè statu u primu cane brasilianu à esse ricunnisciutu da una sucietà canina internaziunale, u Tracker brasilianu hè statu a prima razza di cane in Brasile à esse ufficialmente arregistrata da a FCI in u 1967. Sfurtunatamente, u Tracker brasilianu hè statu dichjaratu estintu pochi anni dopu, in u 1973, sia da FCI sia da CBKC. L'usu crescente di pesticidi in piantazioni rurali, aghjuntu à u scoppiu di alcune malatie, hà sradicatu praticamente tutta a pupulazione di trackers brasiliani durante l'anni 70.

U Tracker brasilianu, ancu cunnisciutu cum'è u Howler americanu, era un tipu di cane di caccia ghjacaru. Un cane di taglia media, chì a so altezza à u garrese abitava trà 62 centimetri è 67 centimetri, cù un temperamentu energicu è socievule, ma puderia diventà "testardu" da ùn riceve una educazione adatta da i so caregivers. Attualmente, alcuni allevatori brasiliani cercanu di "ricreà" a razza originale, tuttavia, ùn anu micca avutu un successu significativu.

Vede ancu: E razze di cani i più cari in Brasile

bulldog muntagnolu

a storia di bulldog muntagnolu hè mischju è cunfusu, in parechje occasioni, cù a biografia di u bulldog di a pampa. A Confederação Brasileira de Cinofilia afferma chì, in realtà, entrambe e razze sò sempre state esiste, ma e so somiglianze fisiche è u fattu di sparte certi antenati anu generatu certe cunfusioni.

I primi Bulldogi Serrani nascenu da e croce trà cani originarii di u sudu di u Brasile, cù alcuni esemplari di bulldog inglese hè u vechju bulldog inglese (vechju bulldog inglese, chì hè dapoi sparitu), chì hà accumpagnatu i primi immigranti europei chì si sò stallati in a regione meridionale di u Brasile. Tuttavia, si stima chì l'aspettu è u comportamentu di l'attuale Bulldog Serrano sò stati ancu determinati da alcune croce cù u alan spagnolu hè u "cane di terza fila"(una razza d'urigine portoghese chì hè ancu estinta).

Storicamente, u Bulldog hè statu abituatu à prutegge i campi pruduttivi da u sudu di u Brasile è à pasce u bistiame. Attualmente, a razza hè ricunnisciuta da a Cunfederazione brasiliana di Cinofilia, ma micca da e sucietà canine internaziunali.

dogue brasilianu

U Dogue Brasileiro nasce da a traversata fatta trà a Maschio Bull Terrier è Boxer Femminile. U so allevu hè attribuitu à Pedro Pessoa Ribeiro Danta, un rinumatu allevatore di bull terrier brasilianu trà l'anni 60 è 80. Tuttavia, a storia pupulare dice chì, in realtà, hè stata a vicina di Danta chì hà dumandatu di attraversà unu di i so masci bull terrier cù una femina. pugile di u quartieru. Cusì, in u 1978, sò nati i primi cani Dogue brasiliani, a prima razza di cani in Brasile allevata in una zona urbana.

Per curiosità, Danta hà tenutu unu di i cuccioli nati da sta croce. Capendu chì u cucciolu hè crisciutu abbastanza sanu, hà guadagnatu un forte, agile è, in listessu tempu, elegante, è si hè ancu dimustratu ubbidiente è predispostu à a furmazione, Danta hà decisu di dà continuità à sta nova razza brasiliana. Inizialmente, l'allevatore hà chjamatu a razza "pugile bull", in onore di i so genitori.

Durante u 20u seculu, u dogue brasilianu hè statu ricunnisciutu da a Cunfederazione Brasile di Cinofilia (CBKC). Attualmente, a razza hè di più in più vicina à esse ricunnisciuta da a FCI, ùn ferma chè da verificà l'esistenza di 8 ceppi omogenei chì ùn spartenu micca genitori, babbi o arcibabboni è chì sò uriginarii da almenu 2 masci è 6 femine.

Leghjite puru: Vantaghji di Aduttà un Mutt

Gaucho Ovelheiro

O Gaucho Ovelheiro hè una altra razza di cani di u Brasile chì hè stata registrata da a Cunfederazione Brasile di Cinofilia, però, aspetta a ricunniscenza da e società canine internaziunali. Hè un cane di taglia media, cun grande intelligenza, agilità è un temperamentu attivu, attentu è leali. À u primu sguardu, pudemu ricunnosce a so similarità à i cani Border Collie, però, ùn si sà quante razze intervenenu in a nascita di l'Ovelheiro Gaucho. Cum'è ogni cane di pecura, sta razza hè stata aduprata principalmente per banda di u bestiame è prutegge e terre di i so guardiani.

cervi pampas

I Cervi Pampeani sò cani di Corpu rettangulare di dimensioni medie è aspettu rusticu. Cum'è un bon cane di caccia, u cervu hà sensi assai acuti è hè sempre attentu à stimuli da u so ambiente. U so temperamentu hè equilibratu è ubbidiente, ciò chì facilita a so furmazione. In u nucleu di a famiglia, i Veadeiros sò estremamente leali à i so patroni è assai pazienti cù i zitelli. Tuttavia, ponu esse suspettosi o ostili in presenza di stranieri. Dunque, questa hè una razza chì richiede una attenzione particulare à a so socializazione primaria.

Sicondu a Confederação Brasileira de Cinofilia, i Veadeiros eranu dighjà presenti in a regione meridionale di u Brasile dapoi u 19u seculu, ma a razza ùn avia ancu guadagnatu a ricunniscenza da a FCI.

Razze di cani brasiliani scunnisciuti

Ci sò altre razze canine brasiliane, in più di quelle digià mintuvate, chì ùn sò ancu state ricunnisciute da a Cunfederazione brasiliana di Cinofilia o da e sucietà canine internaziunali. Malgradu micca avè ricunniscenza ufficiale, sti cani anu accumpagnatu u populu brasilianu da seculi è sò cunsiderati cum'è patrimoniu storicu è culturale di certe regioni di u Brasile.

Ùn pudemu micca mancà di menziunà e razze seguenti:

  • "Boca-Preta Sertanejo" o "Cão Sertanejo"
  • Griffone Barbutu
  • Mantiqueira Pastore Dog